Appartement Park & Suites Confort Dijon

Appartement Park & Suites Confort Dijon

5.4Matig

Frankrijk, Bourgogne, Ahuy

Op vakantie geweest naar Park & Suites Confort Dijon?

5.4Matig

• 4.5Inrichting
  • 6.4Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

8 reviews over Appartement Park & Suites Confort Dijon

• 3Jette12-10-2017

Gewoon belazerd........

Op terugreis vanuit zuid-europa hier overnacht. Uur voor aankomst gekeken op internet. Waren nog meerdere 2-persoonsappartementen beschikbaar. Ter plekke was echter geen enkel 2-persoons appartement beschikbaar, alleen een heel groot 6-persoons appartement en bijna drie keer zo duur. We waren moe, dus toch maar geboekt. We kregen een appartement dat er vreselijk uitzag. Een met oranje tape aan elkaar geplakt keukenblok, vlekken van meer dan een meter doorsnede in het tapijt, volledig versleten meubilair, ontbrekende douchegordijnen en ontbrekende gordijnen voor de ramen. Volledig versleten sanitair en een keukeninventaris waar je zelfs met twee personen niet eens genoeg aan had. (bv. 1 pannetje, 8 soepkoppen, twee lepels, geen koffiekopjes)
    Maar bovenal, 3 uur na aankomst waren er nog steeds op internet maar liefst drie stuks 2-persoon appartementen te boeken......... Wel heel merkwaardig. Dus, met mijn gemaakte foto's naar de receptie en klacht ingediend over beide zaken. Heel veel sorry's en 'ik begrijp het ook niet" maar de manager was de enige die de volgende dag 'iets moest vinden". U raad het al. Volgende dag geen manager. Inmiddels ben ik bijna een maand thuis, heb er al vele mails aan besteed, foto's doorgestuurd aan de manager maar de manager zwijgt in alle talen.......

Kortom: dit hotel is een echte Afrader!!!!!! Niet doen!

PS. Mocht de manager zich alsnog melden en een oplossing bieden, dan zal ik dit ook op deze site plaatsen.

Gereisd met partner in september 2017

• 4Michael24-07-2016

Nooit meer

de bereikbaarheid was goed, dat is ook het enige. Wij betaalden 199€ voor een appartement met 2 slaapkamers voor 1 nacht op doorreis. Onze negatieve ervaringen: 35€ voor ontbijt 2 volwassenen en 3 kinderen, er stonden in de eetruimte nog 2 borden voor +/- 10 personen de rest moest nog af gewassen worden. na enige tijd wachten kregen we verse croissants de binnenkant was nog bevroren maar volgens de receptioniste waren ze perfect gebakken. Glazen voor fruitsap ontbraken ook. wc papier ontbrak dit was echter ook normaal volgens de receptie en was ook bij hen niet te verkrijgen. kortom wij gaan er nooit meer

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 6Morris30-08-2015

Dubieuze locatie

Prima ligging nabij nieuw en GROOT winkelcentrum met o.a Primark, Carrefour en vele, vele andere winkels. Makkelijk te bereiken vanaf de route du soleil. Goed 2 persoonsbed in slaapkamer.

Kritisch: keukentafeltje plakte! Bah! 2 van de drie gloeilampen waren defect. Slecht wifi bereik in ons blok (6). Koelkastje fabriceerde veel geluid maar geen koeling. Receptie gesloten op zaterdag, ondanks dat er iemand zou moeten zijn. En wij waren daar tijdens de genoemde openingstijden en meermaals gecheckt. Telefonisch was men wel bereikbaar.

Prima voor 1 nachtje als overnachtingshotel maar of we er ooit teruggaan?!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 8marcel3507-08-2015

Niks mis mee!!

ik schok me kapot toen ik de recensies las over dit onderkomen. Maar eenmaal aangekomen voldeed het helemaal aan mijn verwachtingen! Vandaag 7 augustus 2015. Ik heb €95 euro betaald voor een appartement voor vier personen inclusief ontbijt. Het is simpel oké, maar schoon en alles is aanwezig. Prima plek om even van de snelweg te gaan en een supermarkt zo groot binnen 1 kilometer. Maar in de recensie merk ik dat de gemiddelde Nederlander nog steeds calvinistisch denkt naïef is en denk dat hij voor een dubbeltje in een vier of vijf sterren hotel kan zitten. Prima locatie voor een gezin wat weet dat deze even van de snelweg moet om s'morgens weer fris de weg op te gaan!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 3Berry26-07-2015

Verschrikkelijk!

Onderweg in een drukke periode snel een accommodatie geboekt via touroperator. Aangekomen moesten we bellen omdat de receptie gesloten bleek. De boeking was nog niet verwerkt en we waren niet aangemeld. Per telefoon de kluis geopend met de sleutels van de appartementen.

Op de website wordt aangegeven dat het een apart hotel is. Apart is het wel maar geen hotel.

• De koelkast was defect, de keukenvloer vol water
    • Van de bedbank ontbraken 4 latten dus slapen onmogelijk, zitten slecht
    • Douchekop lag in het bad, geen ophangmogelijkheid
    • Toilet spoelde niet door, na vele malen proberen lukte het
    • Internet, betalen!
    • Vloeren plakkerig
    • Alles oude troep, van de kringloop is beter

Voor 2 kamers betaalden wij € 205,-. Normaal gaan we naar een Ibis hotel 3 slaapplaatsen voor € 45,- en schoon, gratis internet enz.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8Erik09-09-2013

Handige overnachtings plek

Appartement met klein keukentje en koelkast e.d. Ideaal voor een tussenstop overnachting. Je kan er ontbijten, maar wij hebben zelf wat gehaald bij de supermarkt en 's morgens klaar gemaakt.

Je zit naast de tolweg, alleen duurt vrij lang voordat je er op kan.

Verder niets op aan te merken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 8Tos04-08-2012

Veel privacy en veel ruimte!

Wij hebben 1 nacht geslapen op onze doorreis naar huis. Het park heeft een afgesloten parking wat wel zo handig is wanneer je zoals ons een vouwwagen bij hebt. We waren met twee volwassenen twee tieners en een peuter. Het appartement heeft veel ruimte en privacy. Rolluiken op elk raam. Het is schoon en netjes. Het park ligt in de noordelijke buitenrand van Dijon. het centrum is makkelijk bereikbaar. Dicht bij het park is een McDonalds en gril restaurant. ook de grote winkels (Carrefour) dicht in de buur. Handig wanneer je zelf je eten wilt verzorgen in de keuken van het appartement. Het park zelf heeft geen restaurant. De ontbeitservice is karig. Hebben we gebruikt maar doen we in de toekomst niet meer. Wij gaan zeker vaker gebruik maken van hun accommodaties waarvan ze er meerdere hebben verdeeld over Frankrijk. We hebben geboekt via touroperator.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 3KarinC25-08-2011

Nooit meer

Hebben hier 1 nacht verbleven in een 2ka met 2 volwassen en 2 kids. Ik heb al heel wat gezien maar ik moet zeggen dat dit toch een van de slechtste overnachtingsplekken was tot nu toe. De stank is onbeschrijfelijk! Een rioollucht die je op de keel slaat. Het was niet weg te krijgen met luchten. De bedden/ matrassen waren ronduit vies en alles plakte, van de tafels en stoelen tot alles in het keukentje. In gebouw 2 was dat in alle appartementen zo omdat overal de deur open stond. De accommodatie ligt wel goed ten opzichte van een commercieel centrum en je kunt ontbijt bijboeken. De appartementen zien er van de buitenkant goed uit maar ook van andere Nederlanders hoorde ik dat het smoezelig was. Gelukkig hadden deze mensen 'de geur' niet. Ik ga er nooit meer naar toe. Op internet komt deze accommodatie er tot mijn verbazing behoorlijk van af.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Appartement Park & Suites Confort Dijon info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal personen5 tot 6

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Magnetron, Strijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig
  • Room ServiceBeperkt aantal uren