Vakantiehuis

70 reviews over Vakantiehuis Moulin du Coupied in het Nederlands

Een absolute aanrader !

leo wouters,
12-1-2019

Zeer leuke vakantiewoning gelegen in een prachtige streek in de Auvergne. De eigenaars zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Prachtig ingerichte en comfortabele woning met ruim terras. Zeer kindvriendelijk met prachtig buitenzwembad en speelweide. Ook mogelijkheid voor het rijden op pony en het meehelpen voederen van de dieren. Kortom een absolute aanrader om een paar weekjes te ontstressen en te genieten van de prachtige omgeving.

Gereisd met partner in augustus 2018

fantastisch

suzanne gorissen,
22-11-2018

het voelt als thuiskomen bij matty en Rinus!

we waren er voor de tweede keer met vier volwassenen en drie kinderen waarvan 1 baby. heerlijk genoten van de gastvrijheid van Matty en Rinus en de prachtige omgeving!

onze trouwdag mogen vieren met deze prachtige mensen onder het genot van een gezellige barbecue!

wij komen zeker terug en raden dit ook iedereen aan om even lekker tot rust te komen!

Gereisd met vrienden in juli 2018

Heerlijk ontspannend!

Thomas,
26-7-2018

Wij hebben enorm genoten van ons verblijf bij Matty en Rinus. Het is er werkelijk een oase van rust, ver van de drukte van thuis. Het huisje was goed voorzien van alles wat nodig is. Voor ons dochtertje van bijna 2 jaar was er alles aanwezig: een goede kinderstoel, een bedje en een zeer goed matrasje. Ook heeft zij genoten van de diertjes, de trampoline en speeltuigen.

Het zwembad was heerlijk en verfrissend. Het licht zoute water is veel aangenamer dan chloorwater. ’s Avonds is het mooi verlicht.

Achter het huisje ligt een mooie tuin. Regelmatig gebruikten we verse groeten en kruiden hieruit. In de omgeving achter het domein kan je mooi wandelen.

De regio is zeer mooi en niet overspoeld door toerisme: heerlijk fietsen in Tronçais, wandelen op het marktje in het naburige dorp, een prachtig dierenpark, …

Voor ons was het een zeer geslaagde en ontspannende vijf-sterren vakantie. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Ideale plek om heerlijk tot rust te komen.

Jitse Mulder,
24-6-2018

Prachtige entourage in een rustige omgeving met veel natuurschoon en in de nabijheid vele bezienswaardigheden. Het Molenaarshuis is zeer royaal en goed en volledig ingericht. meerdere terrassen, prachtige tuin en een heerlijk zwembad. Groente uit eigen tuin. Bijzonder gastvrij eigenaarsechtpaar.

Gereisd met partner in juni 2018

Genieten!

Caroline,
7-1-2018

Voor de 2e keer op vakantie op dit heerlijke plekje. Elke dag genieten van de rust en het buitenleven. De grote moestuin is een ware uitkomst. Elke dag verse produkten op het menu. We love it! De kinderen vermaken zich in het zwembad, bij de paarden of op de speeltoestellen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Een toplocatie voor gezinnen met kinderen

Chris Swannet,
28-12-2017

Fantastische plek, rustig ,goed om te onthaasten.Rinus en Matty zijn heel kindvriendelijk .Kinderen mogen de dieren mee eten geven.Lekkere groenten uit de tuin.Mooi zwembad met zout water.Altijd klaar voor een babbeltje indien gewenst,nooit opdringerig.Een aanrader voor een rustige ontspannen vakantie.Leo , Esmée en Chris.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldig genoten.

Miranda,
28-12-2017

Vrijheid ten top. Heerlijk tot rust komen in een mooie omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Hissink,
18-10-2017

Ga hier naartoe om tot rust te komen en af en toe erop uit te trekken. Lekker zwembad en goede gastheer en gastvrouw.

Gereisd met vrienden in juli 2017
Rinus en Matty, geen, 29-10-2017
Dank Familie Hissink. Goed te horen dat de vakantie zo goed is bevallen. Graag tot weerziens...

Absolute rust in het centrum van Frankrijk

Nico, Saskia, B & R,
6-9-2017

In het centrum van Frankrijk op ca 630km van Brussel kom je bij Matty en Rinus in een oase van rust. Het is niet dat de tijd er stil is blijven staan, maar die ruimte en privacy is zeldzaam geworden in deze jachtige tijden.

Het gastkoppel is beschikbaar wanneer nodig en steeds aanwezig, zonder opdringerig te zijn. Het is heel duidelijk dat ze hun gasten graag een goed verblijf gunnen. En ze hebben speciaal aandacht voor de allerkleinsten! Samen de dieren gaan voederen, een extra speelgoedbeurs, een grapje, een babbeltje... Alles lijkt vanzelfsprekend en recht uit het hart. Een mooie bestemming om volledig tot rust te komen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Rinus en Matty, geen, 29-10-2017
Dank voor deze mooie woorden. Wij zijn zeer blij met gasten zoals jullie. Daar doen we het immers allemaal voor.

Goden in Frankrijk

De Greef Tine,
3-8-2017

Als je een rustig en prachtig plekje zoekt midden in de natuur voor je vakantie, ben je hier aan het juiste adres. De kinderen kunnen niet weg, het domein is volledig afgesloten en je kan echt van een domein spreken!! Er zijn kippen, paarden, een pony en een super schattig hondje, waar de kinderen zich mee kunnen en mogen amuseren.

De uitbaters staan klaar met raad en daad en ze zorgen op alle mogelijke manieren voor ontspanning. We hebben een bolderkar gekregen om mee te spelen, een elektrische tractor, de kinderen hebben op de pony mogen rijden, ze mochten met Stip (de hond) spelen, ze mogen overal komen en met alles helpen.

Kortom een week was véél te kort en het was met spijt in het hart dat we terug moesten vertrekken.

Een echte aanrader!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
Matty en Rinus, geen, 29-10-2017
We willen jullie graag bedanken voor de review. Goed om te horen dat jullie zo enthousiast zijn. Graag tot weerziens

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Moulin du Coupied in Ygrande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Moulin du Coupied zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.