Vakantiehuis Moulin du Coupied

66 reviews over Vakantiehuis Moulin du Coupied in het Nederlands

Genieten!

Caroline
7-1-2018

Voor de 2e keer op vakantie op dit heerlijke plekje. Elke dag genieten van de rust en het buitenleven. De grote moestuin is een ware uitkomst. Elke dag verse produkten op het menu. We love it! De kinderen vermaken zich in het zwembad, bij de paarden of op de speeltoestellen.

Een toplocatie voor gezinnen met kinderen

Chris Swannet
28-12-2017

Fantastische plek, rustig ,goed om te onthaasten.Rinus en Matty zijn heel kindvriendelijk .Kinderen mogen de dieren mee eten geven.Lekkere groenten uit de tuin.Mooi zwembad met zout water.Altijd klaar voor een babbeltje indien gewenst,nooit opdringerig.Een aanrader voor een rustige ontspannen vakantie.Leo , Esmée en Chris.

Geweldig genoten.

Miranda
28-12-2017

Vrijheid ten top. Heerlijk tot rust komen in een mooie omgeving.

Hissink
18-10-2017

Ga hier naartoe om tot rust te komen en af en toe erop uit te trekken. Lekker zwembad en goede gastheer en gastvrouw.
Rinus en Matty, geen, 29-10-2017
Dank Familie Hissink. Goed te horen dat de vakantie zo goed is bevallen. Graag tot weerziens...

Absolute rust in het centrum van Frankrijk

Nico, Saskia, B & R
6-9-2017

In het centrum van Frankrijk op ca 630km van Brussel kom je bij Matty en Rinus in een oase van rust. Het is niet dat de tijd er stil is blijven staan, maar die ruimte en privacy is zeldzaam geworden in deze jachtige tijden.

Het gastkoppel is beschikbaar wanneer nodig en steeds aanwezig, zonder opdringerig te zijn. Het is heel duidelijk dat ze hun gasten graag een goed verblijf gunnen. En ze hebben speciaal aandacht voor de allerkleinsten! Samen de dieren gaan voederen, een extra speelgoedbeurs, een grapje, een babbeltje... Alles lijkt vanzelfsprekend en recht uit het hart. Een mooie bestemming om volledig tot rust te komen!

Rinus en Matty, geen, 29-10-2017
Dank voor deze mooie woorden. Wij zijn zeer blij met gasten zoals jullie. Daar doen we het immers allemaal voor.

Goden in Frankrijk

De Greef Tine
3-8-2017

Als je een rustig en prachtig plekje zoekt midden in de natuur voor je vakantie, ben je hier aan het juiste adres. De kinderen kunnen niet weg, het domein is volledig afgesloten en je kan echt van een domein spreken!! Er zijn kippen, paarden, een pony en een super schattig hondje, waar de kinderen zich mee kunnen en mogen amuseren.

De uitbaters staan klaar met raad en daad en ze zorgen op alle mogelijke manieren voor ontspanning. We hebben een bolderkar gekregen om mee te spelen, een elektrische tractor, de kinderen hebben op de pony mogen rijden, ze mochten met Stip (de hond) spelen, ze mogen overal komen en met alles helpen.

Kortom een week was véél te kort en het was met spijt in het hart dat we terug moesten vertrekken.

Een echte aanrader!!!

Matty en Rinus, geen, 29-10-2017
We willen jullie graag bedanken voor de review. Goed om te horen dat jullie zo enthousiast zijn. Graag tot weerziens

Ontzettend fijne vakantie gehad, een aanrader!

Olga van Setten
29-7-2017

Mooie vakantie gehad bij Matty en Rinus met onze 2 kindjes.Ruim schoon zwembad met zout water en fijne ligbedden.Grote trampoline, schommels en glijbaan.Ook de speelgoedauto op accu (speciaal een nieuwe accu door Rinus besteld tijdens ons verblijf) viel goed in de smaak bij onze zoon. 's Morgens rond 09.30 de diertjes voeren samen met Matty was een mooi ritueel. Overdag een leuk ritje op pony Rosaly. Lekkere groenten uit eigen tuin die ons regelmatig aangeboden werden maakten het feest compleet. Ze knopen een gezellig gesprekje met je aan als je daar zelf open voor staat. Absoluut niet opdringerig. Gewoon geïnteresseerd en leuk. We hoefden zelf geen campingbedje of -matras mee te nemen. Ook een kinderstoel was aanwezig. Matty had een badje (wasmand)voor onder de douche geregeld voor onze kinderen. En een hobbelpaard. Ze doen er ALLES aan om het hun gasten naar de zin te maken. Een ontspannen verblijf van 2 weken gehad. Niek, Olga, Floor en Pim uit Doetinchem
Matty en Rinus, geen, 1-8-2017
Beste Niek, Olga, Floor en Pim, Dank jullie wel voor deze mooie woorden. Daar doen we het allemaal voor. Het was een plezier jullie als gasten te hebben. Thanks en wie weet tot snel!

Luisteren naar de stilte

Ruud van den Bos
26-6-2017

Na een turbulent half jaar was ik toe aan rust. Die heb ik hier gekregen. Ver weg van de bewoonde wereld. Twitteren was nog nooit zo leuk; zoveel verschillende vogels zoveel getsjirp. Zoveel zon zoveel ruimte om er van te genieten; terras, zwembad en landgoed. 's Avonds het geblaat van schapen vs het geloei van de koeien bij de buren en tegen de nacht het geluid van de meestervroedpad. De geur van hooi, de geur van bloemen en het gezoem van bijen en hommels. Schichtige hagedisjes, en 's avonds een rondvliegend vleermuisje. Buiten eten en drinken. Twee weken heb ik hiervan mogen genieten.

Ik dank Rinus en Matty omdat ik heel even in hun paradijs kon bijkomen.

Matty en Rinus, geen, 1-8-2017
Beste Ruud, dank voor mooie reactie. Goed te horen dat je lekker bent bijgekomen op Moulin du Coupied. We zien je graag terug.

Oude reviews (archief)

Een onvergetelijke vakantie

Leo wouters
17-10-2016

Moulin du Coupied is een uitstekende plaats om even te ontstressen van het dagelijkse leven. Het is rustig gelegen in het pittoreske Ygrande. De eigenaars zijn prachtmensen die alles in het werk stellen om het verblijf onvergetelijk te maken. Naast een prachtige bloementuin vind je er ook nog een goed onderhouden groententuin, waar je kan proeven van de verse groenten. Verschillende dieren rond de woning maken het plaatje kompleet. En voor de kinderen is er een ruim zwembad voorzien waarin ze naar hartelust kunnen plonsen. Rinus en Matty zijn superfijne mensen die graag een babbeltje met je slaan en tussendoor ook wel eens graag gezamelijk een terrasje doen met een niet te vesmaden streekwijntje.

Kortom het is de ideale plaats om met kinderen een onvergetelijke vakantie door te brengen.

Rinus en Matty, geen, 1-8-2017
Thanks Leo en familie. Altijd goed om te horen. Tot snel weerziens.

Heerlijk genieten!

Suzanne van de voort
3-9-2016

Een heerlijke plek met warme gastvrije mensen. Midden in de prachtige natuur hebben we twee heerlijke weken gehad. Matty en Rinus, mede door jullie gastvrijheid een super vakantie gehad! Zeker voor herhaling vatbaar
Rinus en Matty, geen, 6-9-2016
Kijk daar doen we het voor. Gasten een fijne vakantie bezorgen. Dank voor het compliment.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Moulin du Coupied in Ygrande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Moulin du Coupied zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Moulin du Coupied scoort een 8.49 uit 10 op basis van 67 reviews.