Vakantiehuis Moulin du Coupied

88 reviews over Vakantiehuis Moulin du Coupied

• 2019
    10Leo wouters21-10-2019

Een onvergetelijke vakantie.

Zeer leuke vakantiewoning gelegen in een prachtige streek in de Auvergne. De eigenaars zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Prachtig ingerichte en comfortabele woning met ruim terras. Zeer kindvriendelijk met prachtig buitenzwembad en speelweide. Ook mogelijkheid voor het rijden op pony en het meehelpen voederen van de dieren. Kortom een absolute aanrader om een paar weekjes te ontstressen en te genieten van de prachtige omgeving. Matty en Rinus zijn supertoffe en gezellige mensen die die je steeds met raad en daad bijstaan en altijd bereid tot een gezellige babbel..Een absolute aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Leo wouters21-10-2019

Een onvergetelijke vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Jonas10-10-2019

Thuis op vakantie

Moulin du Coupied is hét adres voor wie rust wil in een omgeving die aanvoelt als thuis. Enkele zaken in het vakantiehuisje zijn recent vernieuwd, maar het blijft een molenaarshuis met prachtige houten balken en een eigen identiteit.

Je kan op het domein zelf zwemmen, rondwandelen in het eigen gigantische domein of met groenten uit de moestuin fantastisch (al zal dat aan u zelf liggen ;-) ) koken. De omgeving is ideaal voor lange wandelingen of fietstochten en uitstappen naar pittoreske Franse dorpjes of de Puy de Dome.

Afsluiten wil ik met een bericht voor de gastheer Rinus en gastvrouw Matty: Jullie hebben ons het gevoel gegeven dat we thuiskwamen en toch op vakantie waren. Dat kunnen er maar weinig. Dankjewel voor jullie heel grote gastvrijheid.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Koen29-09-2019

Een aanrader !

Wij zijn reeds meerdere keren hier geweest, al was het nu wat langer geleden. Hier is hard gewerkt en de 2 vakantiehuisjes zijn zeer mooi vernieuwd. Verwacht hier niet de grote luxe maar wel de echtheid van het franse platteland. authentieke huisjes met al wat je nodig hebt. Midden in de natuur, op een afgesloten domein van 10 Ha, onwaarschijnlijk rustig en stil, met een uiterst sympathieke gastvrouw en -heer. uiterst geschikt voor fietsgroepen en zelfs mogelijkheden voor wie paarden wil meebrengen.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Jan Willem22-09-2019

Heerlijk vakantieadres

Het waren 2 fantastische weken bij Rinus en Matty in Frankrijk. Heerlijk huis, rustige omgeving, zwembad aanwezig en eten uit de moestuin, het kan niet beter. Hier kom je echt tot rust 👍😁 We komen hier zeker nog een keer terug. Het k

Gereisd met partner in september 2019

• 10Sandra12-09-2019

Geweldig, zeker voor herhaling vatbaar

Heerlijk weekje weg van de drukte in Nederland. Enorm genoten van het mooie weer en de rust. Ontzettende vriendelijk en behulpzame gastvrouw en gastheer.

Rinus en Matty, geen, 18-09-2019

Hoe blij word je van dit soort reviews. Top dit terug te lezen

Gereisd met partner in september 2019

• 10Chris09-09-2019

De laatste drie weken van augutus waren we in Moulin du Coupied. Door Mattie en Rinus werden we heel harteljk ontvangen. We konden genieten van het zwembad,de lekkere groenten uit de tuin en de mooie bloemenpracht. De gesprekken met Rinus en Mattie waar we van genoten. Een geslaagde vakantie. Chris.

Familie van Doorn, geen, 18-09-2019

Chris, fijn om jullie gastheer en gastvrouw te zijn geweest tijdens 3 mooie weken.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Ilja02-09-2019

Wat een rust!

Een heerlijke week in een mooi groot vakantiehuis (molenaarshuis), op een prachtige plek omringd door de natuur. Een mooi zwembad, goed onderhouden en schoon. De kinderen ( 6 en 10 jaar ) hebben zich prima vermaakt in t zwembad, wandelen en knuffelen met Stip ( de hond van de eigenaren), rijden op de electrische kindertractor....Rinus en Matty de eigenaren zijn erg gastvrij en vriendelijk. Het was voor ons een prachtige vakantie!

Familie van Doorn, geen, 07-09-2019

Dank voor de mooie review en de complimenten. Fijn te lezen dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben gehad op Moulin du Coupied. Tot weerziens!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Pieter Verhelst01-09-2019

Rust, stilte en prachtige natuur.

Prachtige landelijke omgeving. Eigenaren zijn zeer gastvrij en behulpzaam. Hier kom je volledig tot rust.

Rinus en Matty, geen, 07-09-2019

Bedankt voor de fraaie review. Daar doen we het allemaal voor. Gasten een mooie vakantie bieden om nooit te vergeten.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Ilse van Tilburg28-08-2019

Een idyllische vakantieplek ! ☀️

We verbleven in het molenaarshuis. Het is een fantastische plek om tot rust te komen. Matty en Rinus zijn zeer gastvrije, lieve mensen. De Kinderen vonden het ook top ! Bommetjes in het zwembad maken, salto's van de springplank. In de schuur ontdekten de kinderen dat er 3 kittens waren. Deze werden elke dag geknuffeld. De kinderen mochten ook pony rijden, met Matty op de tractor. Ook Step, de hond, daar gingen de meisjes graag mee wandelen op het terrein. We hebben een zalige deugddoende vakantie gehad. Spijtig dat het zo snel om was.

Matty en Rinus, geen, 07-09-2019

Bedankt voor de mooie beoordeling. We kijken uit naar jullie terugkeer in de toekomst.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

0 tips over Vakantiehuis Moulin du Coupied

1 vraag over Vakantiehuis Moulin du Coupied

• Ruud, 30-05-2017

Fietshuur

Zijn er fietsen / kan men deze huren of gewoon van huis uit meenemen?

Vakantiehuis Moulin du Coupied info

• Aantal personen7 tot 8