Vakantiehuis Moulin du Coupied

Met jonge kinderen

Heerlijk ontspannend!

Thomas
26-7-2018

Wij hebben enorm genoten van ons verblijf bij Matty en Rinus. Het is er werkelijk een oase van rust, ver van de drukte van thuis. Het huisje was goed voorzien van alles wat nodig is. Voor ons dochtertje van bijna 2 jaar was er alles aanwezig: een goede kinderstoel, een bedje en een zeer goed matrasje. Ook heeft zij genoten van de diertjes, de trampoline en speeltuigen.

Het zwembad was heerlijk en verfrissend. Het licht zoute water is veel aangenamer dan chloorwater. ’s Avonds is het mooi verlicht.

Achter het huisje ligt een mooie tuin. Regelmatig gebruikten we verse groeten en kruiden hieruit. In de omgeving achter het domein kan je mooi wandelen.

De regio is zeer mooi en niet overspoeld door toerisme: heerlijk fietsen in Tronçais, wandelen op het marktje in het naburige dorp, een prachtig dierenpark, …

Voor ons was het een zeer geslaagde en ontspannende vijf-sterren vakantie. Zeker voor herhaling vatbaar.

Ideale plek om heerlijk tot rust te komen.

Jitse Mulder
24-6-2018

Prachtige entourage in een rustige omgeving met veel natuurschoon en in de nabijheid vele bezienswaardigheden. Het Molenaarshuis is zeer royaal en goed en volledig ingericht. meerdere terrassen, prachtige tuin en een heerlijk zwembad. Groente uit eigen tuin. Bijzonder gastvrij eigenaarsechtpaar.

Genieten!

Caroline
7-1-2018

Voor de 2e keer op vakantie op dit heerlijke plekje. Elke dag genieten van de rust en het buitenleven. De grote moestuin is een ware uitkomst. Elke dag verse produkten op het menu. We love it! De kinderen vermaken zich in het zwembad, bij de paarden of op de speeltoestellen.

Een toplocatie voor gezinnen met kinderen

Chris Swannet
28-12-2017

Fantastische plek, rustig ,goed om te onthaasten.Rinus en Matty zijn heel kindvriendelijk .Kinderen mogen de dieren mee eten geven.Lekkere groenten uit de tuin.Mooi zwembad met zout water.Altijd klaar voor een babbeltje indien gewenst,nooit opdringerig.Een aanrader voor een rustige ontspannen vakantie.Leo , Esmée en Chris.

Geweldig genoten.

Miranda
28-12-2017

Vrijheid ten top. Heerlijk tot rust komen in een mooie omgeving.

Hissink
18-10-2017

Ga hier naartoe om tot rust te komen en af en toe erop uit te trekken. Lekker zwembad en goede gastheer en gastvrouw.

Rinus en Matty, geen, 29-10-2017
Dank Familie Hissink. Goed te horen dat de vakantie zo goed is bevallen. Graag tot weerziens...

Absolute rust in het centrum van Frankrijk

Nico, Saskia, B & R
6-9-2017

In het centrum van Frankrijk op ca 630km van Brussel kom je bij Matty en Rinus in een oase van rust. Het is niet dat de tijd er stil is blijven staan, maar die ruimte en privacy is zeldzaam geworden in deze jachtige tijden.

Het gastkoppel is beschikbaar wanneer nodig en steeds aanwezig, zonder opdringerig te zijn. Het is heel duidelijk dat ze hun gasten graag een goed verblijf gunnen. En ze hebben speciaal aandacht voor de allerkleinsten! Samen de dieren gaan voederen, een extra speelgoedbeurs, een grapje, een babbeltje... Alles lijkt vanzelfsprekend en recht uit het hart. Een mooie bestemming om volledig tot rust te komen!

Rinus en Matty, geen, 29-10-2017
Dank voor deze mooie woorden. Wij zijn zeer blij met gasten zoals jullie. Daar doen we het immers allemaal voor.

Goden in Frankrijk

De Greef Tine
3-8-2017

Als je een rustig en prachtig plekje zoekt midden in de natuur voor je vakantie, ben je hier aan het juiste adres. De kinderen kunnen niet weg, het domein is volledig afgesloten en je kan echt van een domein spreken!! Er zijn kippen, paarden, een pony en een super schattig hondje, waar de kinderen zich mee kunnen en mogen amuseren.

De uitbaters staan klaar met raad en daad en ze zorgen op alle mogelijke manieren voor ontspanning. We hebben een bolderkar gekregen om mee te spelen, een elektrische tractor, de kinderen hebben op de pony mogen rijden, ze mochten met Stip (de hond) spelen, ze mogen overal komen en met alles helpen.

Kortom een week was véél te kort en het was met spijt in het hart dat we terug moesten vertrekken.

Een echte aanrader!!!

Matty en Rinus, geen, 29-10-2017
We willen jullie graag bedanken voor de review. Goed om te horen dat jullie zo enthousiast zijn. Graag tot weerziens

Ontzettend fijne vakantie gehad, een aanrader!

Olga van Setten
29-7-2017

Mooie vakantie gehad bij Matty en Rinus met onze 2 kindjes.Ruim schoon zwembad met zout water en fijne ligbedden.Grote trampoline, schommels en glijbaan.Ook de speelgoedauto op accu (speciaal een nieuwe accu door Rinus besteld tijdens ons verblijf) viel goed in de smaak bij onze zoon. 's Morgens rond 09.30 de diertjes voeren samen met Matty was een mooi ritueel. Overdag een leuk ritje op pony Rosaly. Lekkere groenten uit eigen tuin die ons regelmatig aangeboden werden maakten het feest compleet. Ze knopen een gezellig gesprekje met je aan als je daar zelf open voor staat. Absoluut niet opdringerig. Gewoon geïnteresseerd en leuk. We hoefden zelf geen campingbedje of -matras mee te nemen. Ook een kinderstoel was aanwezig. Matty had een badje (wasmand)voor onder de douche geregeld voor onze kinderen. En een hobbelpaard. Ze doen er ALLES aan om het hun gasten naar de zin te maken. Een ontspannen verblijf van 2 weken gehad. Niek, Olga, Floor en Pim uit Doetinchem

Matty en Rinus, geen, 1-8-2017
Beste Niek, Olga, Floor en Pim, Dank jullie wel voor deze mooie woorden. Daar doen we het allemaal voor. Het was een plezier jullie als gasten te hebben. Thanks en wie weet tot snel!

Luisteren naar de stilte

Ruud van den Bos
26-6-2017

Na een turbulent half jaar was ik toe aan rust. Die heb ik hier gekregen. Ver weg van de bewoonde wereld. Twitteren was nog nooit zo leuk; zoveel verschillende vogels zoveel getsjirp. Zoveel zon zoveel ruimte om er van te genieten; terras, zwembad en landgoed. 's Avonds het geblaat van schapen vs het geloei van de koeien bij de buren en tegen de nacht het geluid van de meestervroedpad. De geur van hooi, de geur van bloemen en het gezoem van bijen en hommels. Schichtige hagedisjes, en 's avonds een rondvliegend vleermuisje. Buiten eten en drinken. Twee weken heb ik hiervan mogen genieten.

Ik dank Rinus en Matty omdat ik heel even in hun paradijs kon bijkomen.

Matty en Rinus, geen, 1-8-2017
Beste Ruud, dank voor mooie reactie. Goed te horen dat je lekker bent bijgekomen op Moulin du Coupied. We zien je graag terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Moulin du Coupied in Ygrande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Moulin du Coupied zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.