Reviews over Ygrande

Een absolute aanrader !

leo wouters,
    12-1-2019

Zeer leuke vakantiewoning gelegen in een prachtige streek in de Auvergne. De eigenaars zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Prachtig ingerichte en comfortabele woning met ruim terras. Zeer kindvriendelijk met prachtig buitenzwembad en speelweide. Ook mogelijkheid voor het rijden op pony en het meehelpen voederen van de dieren. Kortom een absolute aanrader om een paar weekjes te ontstressen en te genieten van de prachtige omgeving.

fantastisch

suzanne gorissen,
    22-11-2018

het voelt als thuiskomen bij matty en Rinus!

we waren er voor de tweede keer met vier volwassenen en drie kinderen waarvan 1 baby. heerlijk genoten van de gastvrijheid van Matty en Rinus en de prachtige omgeving!

onze trouwdag mogen vieren met deze prachtige mensen onder het genot van een gezellige barbecue!

wij komen zeker terug en raden dit ook iedereen aan om even lekker tot rust te komen!

Fantastisch en Rustgevend

WM Tuhumena-Thenu,
    15-11-2018

Maanden voor ons vertrek vonden we een Bed & Breakfast, waarvan de naam ons erg aansprak: La Madeleine. Misschien zegt die naam je wat, het is het bekende lekkere Franse cakeje in de vorm van een schelp.

Dat de ligging fantastisch was, kwamen we pas achter toen we op de plek waren aangekomen. Eenmaal van de snelweg af begeef je je tussen de groene velden van het Franse Auvergne. Links en rechts omgeven door groene landschappen afgewisseld met grazende koeien of blatende schapen. Grote eikenbomen waaronder de dieren hun schaduw zoeken of lekker hun siësta houden. Langs de stoffige zandwegen zie je af en toe door de bomen en het groen, idyllische riviertjes en beekjes. Een ideale plek als je van vissen houdt.La Madeleine is omringd door groene velden en grazende koeien. Overal waar je kijkt, zie je een oase van rust en stilte. Werkelijk een parel midden in het Franse land. Wanneer je de drukte wilt ontvluchten en tot rust wilt komen,

Heerlijk ontspannend!

Thomas,
    26-7-2018

Wij hebben enorm genoten van ons verblijf bij Matty en Rinus. Het is er werkelijk een oase van rust, ver van de drukte van thuis. Het huisje was goed voorzien van alles wat nodig is. Voor ons dochtertje van bijna 2 jaar was er alles aanwezig: een goede kinderstoel, een bedje en een zeer goed matrasje. Ook heeft zij genoten van de diertjes, de trampoline en speeltuigen.

Het zwembad was heerlijk en verfrissend. Het licht zoute water is veel aangenamer dan chloorwater. ’s Avonds is het mooi verlicht.

Achter het huisje ligt een mooie tuin. Regelmatig gebruikten we verse groeten en kruiden hieruit. In de omgeving achter het domein kan je mooi wandelen.

De regio is zeer mooi en niet overspoeld door toerisme: heerlijk fietsen in Tronçais, wandelen op het marktje in het naburige dorp, een prachtig dierenpark, …

Voor ons was het een zeer geslaagde en ontspannende vijf-sterren vakantie. Zeker voor herhaling vatbaar.

Ideale plek om heerlijk tot rust te komen.

Jitse Mulder,
    24-6-2018

Prachtige entourage in een rustige omgeving met veel natuurschoon en in de nabijheid vele bezienswaardigheden. Het Molenaarshuis is zeer royaal en goed en volledig ingericht. meerdere terrassen, prachtige tuin en een heerlijk zwembad. Groente uit eigen tuin. Bijzonder gastvrij eigenaarsechtpaar.

Ygrande scoort een 7,3 uit 10, op basis van 4 reviews