Sorteren

Reviews over Ygrande

Heerlijk ontspannend!

Thomas
    26-7-2018

Wij hebben enorm genoten van ons verblijf bij Matty en Rinus. Het is er werkelijk een oase van rust, ver van de drukte van thuis. Het huisje was goed voorzien van alles wat nodig is. Voor ons dochtertje van bijna 2 jaar was er alles aanwezig: een goede kinderstoel, een bedje en een zeer goed matrasje. Ook heeft zij genoten van de diertjes, de trampoline en speeltuigen.

Het zwembad was heerlijk en verfrissend. Het licht zoute water is veel aangenamer dan chloorwater. ’s Avonds is het mooi verlicht.

Achter het huisje ligt een mooie tuin. Regelmatig gebruikten we verse groeten en kruiden hieruit. In de omgeving achter het domein kan je mooi wandelen.

De regio is zeer mooi en niet overspoeld door toerisme: heerlijk fietsen in Tronçais, wandelen op het marktje in het naburige dorp, een prachtig dierenpark, …

Voor ons was het een zeer geslaagde en ontspannende vijf-sterren vakantie. Zeker voor herhaling vatbaar.

Ideale plek om heerlijk tot rust te komen.

Jitse Mulder
    24-6-2018

Prachtige entourage in een rustige omgeving met veel natuurschoon en in de nabijheid vele bezienswaardigheden. Het Molenaarshuis is zeer royaal en goed en volledig ingericht. meerdere terrassen, prachtige tuin en een heerlijk zwembad. Groente uit eigen tuin. Bijzonder gastvrij eigenaarsechtpaar.

Genieten!

Caroline
    7-1-2018

Voor de 2e keer op vakantie op dit heerlijke plekje. Elke dag genieten van de rust en het buitenleven. De grote moestuin is een ware uitkomst. Elke dag verse produkten op het menu. We love it! De kinderen vermaken zich in het zwembad, bij de paarden of op de speeltoestellen.

Een toplocatie voor gezinnen met kinderen

Chris Swannet
    28-12-2017

Fantastische plek, rustig ,goed om te onthaasten.Rinus en Matty zijn heel kindvriendelijk .Kinderen mogen de dieren mee eten geven.Lekkere groenten uit de tuin.Mooi zwembad met zout water.Altijd klaar voor een babbeltje indien gewenst,nooit opdringerig.Een aanrader voor een rustige ontspannen vakantie.Leo , Esmée en Chris.

Geweldig genoten.

Miranda
    28-12-2017

Vrijheid ten top. Heerlijk tot rust komen in een mooie omgeving.

Ygrande scoort een 7,6 uit 10, op basis van 4 reviews