9,2

Camping Les Moulettes is een rustige en kleinschalige camping in Frankrijk. De kinderen raken gefascineerd door het riviertje dat langs de camping stroomt. Bij de snackbar aan het zwembad kan je een eenvoudige maaltijd krijgen. Vlakbij de camping ligt een klimbos en de oude stad Le Puy en Velay is de moeite waard.

69 reviews over Camping Les Moulettes in het Nederlands

Gezellige familiecamping

Anne-Marie Mosterman
1-8-2014

Leuke vakantie gehad maar helaas was het weer niet super. Eigenaren zijn erg behulpzaam. Kleine, overzichtelijke camping met een geweldig zwembad. Iedere avond volleybal en 1 keer per week jeu de boule. Wij misten wel een centraal punt op de camping. Genoeg te doen in de omgeving.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prettige familiecamping

Piet
29-7-2014

Leatitia en Xavier (aardige mensen!), het eigenaarsechtpaar, doen hun best om iedereen een mooi verblijf te bezorgen. Het zwembad is super, zeker gelet op de wat kleinere camping (ca. 50 plekken). Bij mooi weer een uitkomst al kan het dan wel druk zijn omdat het zwembad ook open staat voor inwoners uit de buurt. De plekken zijn mooi, afgescheiden maar wel enigszins dicht op elkaar. Sanitair is goed maar we hadden het wat schoner verwacht met 4 sterren. De sfeer op de camping is erg goed. Er zijn veel vaste gasten die er terugkomen maar dat zorgt niet voor een beklemmende uitstraling. Integendeel, leuke en behulpzame mensen. De beek bij de camping is erg mooi, kids (en ouders) kunnen er dammetjes bouwen en visjes vangen. Er is niet echt georganiseerde animatie. Wel is er elke week een leuk petanque toernooi (voor kids&volwassenen) en volleybal. Al met al een plezierige en sfeervolle gezinscaming en ook voor rustzoekers, vanaf 22 uur is het rustig. En dat in een prachtig natuurgebied.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Mooie canping, niet erg soepel

marinus zoutendijk
22-7-2014

Mooie camping met ruime plekken. Aardige ontvangst, al is receptie meer een oude rommelige zolderkamer qua uitstraling. De kinderen mochten op campingterrein weinig vrij spelen. Alles is goed als het maar jeu de boules is. Dit is ook lastig als je tussentijds met de auto het terrein wilt verlaten. Voetballen en met water spelen is niet toegestaan. Het zwembad naast de camping is super!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Fijne plek

Joustra, J
10-7-2014

Ontvangst bijzonder vriendelijk en behulpzaam. We hadden wat problemen met het ontkoppelen van onze caravan . Dit werd door de campingbeheerder vakkundig opgelost. Het sanitair vonden we heel schoon, mooi zwembad, ruime plaatsen en een prettige sfeer

Gereisd Met partner in juni 2014

Ruime plekken, leuk!

Johan
29-1-2014

Wij zijn met 2 jongens (12,14) hier 3 weken geweest vorige zomer. We hebben het erg naar onze zin gehad. We hadden een staanplaats die mooi ruim was. Het sanitair is niet nieuw maar wel mooi schoon. Het beekje is wel grappig. Het zwembad is lekker verkoelend voor als het 30 graden is, leuke glijbanen. Mijn zonen hebben zich er op vermaakt met hun vrienden! Bij de receptie worden je vragen vriendelijk opgelost. De omgeving is mooi, supermarkt en dergelijke in de buurt. Wij zullen hier zeker nog een keer terugkomen!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Fantastische en gastvrije camping

herms lunenborg
9-9-2013

Dit jaar weer deze camping bezocht. Wat een leuke, vriendelijke camping. Alles wordt in het werk gesteld om de gast tegemoet te komen. Winkels op 2 minuten lopen, rust, natuur. Prima. Ik kom over een paar jaar weer terug.

Gereisd Alleenreizend in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

superfijne camping

Nathalie
28-8-2013

Heerlijke overzichtelijke camping, lieve eigenaars, mooi en overzichtelijk zwembad, leuk riviertje waar je kunt afkoelen, dammetjes kunt bouwen en visjes kunt vangen. Sanitair is oud, maar wordt heel goed schoongehouden door een supervriendelijke dame. Je loopt zo naar bakkertje/slager, pinautomaat, bank, vvv, marktje ed en supermarkt (Supermarche market) is op fietsje te doen. Prachtige omgeving om te fietsen/hard te lopen en te wandelen. Le Puy en Velay is een heel leuk stadje op 20 minuutjes rijden, wij gaan volgend jaar terug!!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Geweldige vakantie gehad

Marcel
27-8-2013

Twee weken in augustus vakantie doorgebracht op deze camping. Geweldig genoten. Prima weer (geen dag regen) - grote plaats - hulpvaardige mensen. De bakker, de slager, een (kleine) supermarkt - alles is op loop-/slenter afstand van de camping. Mijn dochters (7 en 10) hebben zich prima vermaakt (in het geweldige zwembad). Dagelijks gevolleybald (wordt prima ondersteund).

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige camping

P
19-8-2013

Wat hebben wij een geweldige vakantie op deze camping beleeft. Onze kinderen (8 en 10 jaar) hebben zich goed vermaakt en het zwembad is natuurlijk helemaal perfect. Het sanitair is niet modern, maar ziet er netjes uit en wordt 4 keer per dag goed schoon gemaakt. Het dorpje Vorey is gezellig en heeft een paar leuke eettentjes.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een camping om nog eens aan te leggen

Fam Soeterik en Creemers
2-8-2013

Prachtige kleine camping. Hier gaat alles heel gemoedelijk aan toe. Letitia is zeel behulpzaam en de vriendelijkheid straat van haar af. Zoals al meerdere hebben aangegeven, is er weinig voor jongeren ouder dan 12. Voor de overige jeugd is er genoeg te zien en te doen. Jammer dat het gebied dit jaar werd geteisterd door de vele onweersbuien. Gelukkig waren deze van korte duur (een uur of 3 lang).

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Moulettes in Vorey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Moulettes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.