9,2

Camping Les Moulettes is een rustige en kleinschalige camping in Frankrijk. De kinderen raken gefascineerd door het riviertje dat langs de camping stroomt. Bij de snackbar aan het zwembad kan je een eenvoudige maaltijd krijgen. Vlakbij de camping ligt een klimbos en de oude stad Le Puy en Velay is de moeite waard.

69 reviews over Camping Les Moulettes in het Nederlands

Prima bevallen

fam.Dammer
18-7-2018

Fijne, rustige camping met leuke mobil homes. De camping eigenaren doen alles om het je naar de zin te maken. Hebben hele fijne 14 dagen gehad. Dorpje op loopafstand, wat erg prettig is en een super markt vlakbij. Aanrader is de markt in Yssingeaux

Gereisd Met partner in juli 2018

Super goede camping

pepijn schut
5-7-2018

het zwembad is super leuk en ik had gewonnen met het jeux de boule tournooi!

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Leuke, knusse, nette camping

Fam Boerma
30-8-2017

Een zeer mooi gelegen camping aan een beekje en op steenworp afstand van het dorp Vorey waar 2 bakkers en een slager aanwezig zijn. Supermarkt op circa 1 km afstand en 20 minuten rijden van de mooie plaats Le Puy en Velay. Leuke kleine overzichtelijke camping met leuk zwembad. Wij hebben verbleven in één van de mobile-homes. Nette huisjes met prima douche en grote koelkast met vriesvak. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt met dammen bouwen en visjes en kreeftjes vangen in het beekje en uiteraard het leuke zwembad welke zich bevindt aan de andere kant van het beekje. Op loopafstand kun je gaan kanoën in de Loire en in de buurt zijn genoeg bezienswaardigheden: Velo-rail, Lichtshow kathedraal en beklimmen Mariabeeld in Le Puy en Velay, visvijver en mooie looproutes, marktjes en kastelen in de buurt.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Erg gastvrij.

Anita Koot-Klein Zandvoort
17-8-2017

Wij werden erg gastvrij ontvangen door de eigenaresse Laetitia. Het is een kleinschalige camping aan een beekje met stromend water. Groene, bergachtige omgeving. Helemaal niet toeristisch, wat mij verbaasde. Het is er namelijk erg mooi. Ik raad deze camping zeker aan met kleine kinderen tot ongeveer 12 jaar. Na 22.00 uur is het rustig op de camping. Er werd veel pétanque (jeu de boules) gespeeld. Bij overlast is dit zeer goed te bespreken met de eigenaresse. Wij hebben een hele fijne vakantie gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 31 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super vakantie gehad

fam. De Clerck-Bostoen
14-8-2017

Dit is een kleine gezellige camping. Er zijn heel wat campinggasten die elkaar kennen maar dit heeft ons niet gestoord. Enkel de dagelijkse petanque tornooitjes voor onze plaats vonden we soms vervelend, er is over het brugje een speciaal aangelegde plaats hiervoor die niet gebruikt wordt. De camping heeft 2 kleine sanitaire blokken met elk 3 toiletten, 4 douches enkele lavabo's en 2 plaatsen om de vaat te doen. Dit wordt meerdere malen per dag gepoetst. Het zwembad is bereikbaar via een brugje over het riviertje, de kinderen vonden het super. De stoelen zijn gratis, de ligbedden kunnen voor 2€ gehuurd worden. In de namiddag is het zwembad ook open voor niet-camping gasten, bij heel warm weer kan het druk zijn. De brasserie heeft het een kleine kaart met lekkere budgetvriendelijke gerechten, De pizza's vonden wij top! De camping is een ideale uitvalsbasis om de streek te verkennen, op 10min wandel afstand kan je kajakken (wel vooraf reserveren) Le Puys en Velay is zeker een bezoekje waard. In Saint Paulien kan je een klimparcours in de bomen doen, er zijn ook parcours voor kleine kindjes. Wie er niet om heeft om even in de auto te zitten kan in een straal van 45min rijden heel veel mooie uitstapjes doen, le Cascade de la Baume, Lac Bleu, ... De camping ligt in een prachtige streek! Wij hebben genoten en gaan zeker nog es terug.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

fantastisch

fam bostoen
5-8-2017

super camping met heel vriendelijk personeel ,zeer verzorde grote plaatsen . heel net sanitair die meerdere malen per dag gepoetst wordt. Heel leuk zwembad .Wij vonden het hier super en komen zeker terug . De streek is heel mooi en niet super druk qua toerisme .

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke rustige camping

Rob
3-8-2017

Een uiterste gastvrije camping. De Eigenaars (familie) zijn 18 uur per dag bezig om de gasten het naar hun zin te maken. Het restaurant is alleen in het hoogseizoen open. De kwaliteit prijs verhouding is zeer goed. Dan hebben we het hier over een enkele eenvoudige gerechten. Uitstekende pizza. De Plaatselijke bezoekers van het zwembad zijn vriendelijk en zijn gewent om met Hollandse toeristen om te gaan:) Zij zijn welkom tussen 12:00 uur en 18:30 dus wij hadden 's morgens vaak een prive zwembad. Samen met de mooie omgeving en het dorpje Vorey maakt van deze camping een heerlijk verblijf voor de Frankrijk aanbidders. Animatie is behalve een aantal spellen en thema eet avonden (paella en mosselen) niet veel aanwezig maar waar is dat wel op zo'n kleine camping? er is een speeltuintje, volleybalveld, tafeltennis, riviertje en een hoge klimtoren. Het zwembad is absoluut 5 sterren waard! Je kan je in de omgeving zelf goed entertainen met veel wandelroutes, kanoen, kastelen bezoeken en de zondagochtend markt.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

nooit meer

Etienne
23-11-2016

camping ok.zwembad overvol;op de camping door de vaste bewoners iedere dag van de morgen tot de avond jeu de boule tot het je strot uitkomt.Ze gebruiken zelfs je auto om hun ballen op leggen en gaan rustig op je motorkap zitten.dus:nooit meer

Gereisd Met partner in augustus 2016

Heerlijke vakantie in prachtige Auvergne!

Sandra
17-9-2016

In juli-augustus twee weken verbleven in een chalet. Hartelijke ontvangst bij de receptie die zeer goed Engels sprekende Leatitia. Chalet is ruim, keuken volledig uitgerust met voldoende glazen/ pannen /bestek/koffiezetapparaat/magnetron. Het chalet heeft luiken voor de ramen ipv gordijnen. Dit houdt het op hete dagen koel. Wifi ontvangst is redelijk, we hebben wel anders gezien. Het straatje uit en je staat bij de bakker en het marktplein. Leuk beekje met mini visjes en bij wat regen diep genoeg om met een band af te gaan. Lekker zwembad met voldoende stoelen. Bedjes zijn tegen kleine vergoeding waardoor er geen achterlijk handdoek-reserveren is. Wat een verademing! Bij het zwembad serveren ze heerlijke pizza's.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

heerlijk bijkomen

monique van Duijn
5-9-2016

Ontvangst door supervriendelijke Engels sprekende Laetitia. stacaravan van alle gemakken voorzien. Familiebedrijf waarin ieder lid zijn deel uiterst klantvriendelijk uitvoert. We voelden ons hier zeer welkom. leuk beekje om kleine visjes te vangen, in het zwembad kan het 's-middags nogal druk worden. Doe vooral met met de volleybal wedstrijden 's-avonds waaraan iedereen mee mag doen, echt lachen met scheidsrechter. enig minpunten waren de vliegen maar die doen niets en tja. als dat alles is. ligging ook perfect, straatje uitlopen en je zit in t dorpje met leuke markt op zondag. Wij hadden wel het geluk dat we dag één al hele leuke medelanders leerden kennen met leuke kindjes voor onze dochter om mee te spelen...dat doet natuurlijk ook een hoop. Wij hebben 3 verschillende lokatie gehad in 3 weken maar les Moulettes stak met kop en schouders boven de andere 2 uit. mooie omgeving ook waarover je bij de receptie bij aankomst een goed duidelijk informatiepakket mee krijgt.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Moulettes in Vorey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Moulettes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.