Camping Les Moulettes

9.2Fenomenaal

• 8.3Eetgelegenheden
  • 9.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

Camping Les Moulettes is een rustige en kleinschalige camping in Frankrijk. De kinderen raken gefascineerd door het riviertje dat langs de camping stroomt. Bij de snackbar aan het zwembad kan je een eenvoudige maaltijd krijgen. Vlakbij de camping ligt een klimbos en de oude stad Le Puy en Velay is de moeite waard.

92 reviews over Camping Les Moulettes

• 9herms lunenborg09-09-2013

Fantastische en gastvrije camping

Dit jaar weer deze camping bezocht. Wat een leuke, vriendelijke camping. Alles wordt in het werk gesteld om de gast tegemoet te komen. Winkels op 2 minuten lopen, rust, natuur. Prima. Ik kom over een paar jaar weer terug.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Alleen gereisd in augustus 2013

5 tips over Camping Les Moulettes

• Marloes Witjes, 28-07-2019
    • Het restaurantje op het pleintje naast de camping (Halles) met de groene parasols heeft heerlijke pizza’s en een paar lekkere gerechten (biefstuk enzo)
    • op dinsdag om 10 uur jeu de boules voor kinderen: gewoon meedoen! Echt heel leuk! Voor iedereen een prijsje en voor de winnaar een beker
    • in het restaurantje op de camping is de frisdrank duurder dan de wijn!! (Glaasje rosé kost 1 euro!)

• B. Roukema, 17-07-2012

Was elke camping maar zo.

• Kim, 06-11-2018
    • kasteel (donjon) Polignac, veel activiteiten voor kinderen en een fenomenaal uitzicht over de omgeving;
    • met auto (en evt. caravan) is het prettiger om via Le Puy-en-Velay te rijden, in plaats van over Yssingeaux of Retournac. Minder hellingen en bochten, en ongelooflijk mooi. Klein stukje om, scheelt qua tijd erg weinig;
    • Bij Lavalette/La Chazotte is een prachtig meer om te zwemmen en te vissen;
    • doe vooral eens met de Fransen mee met jeu-des-boules en de kinderwedstrijd!

42 vragen over Camping Les Moulettes

• Claudette, 26-06-2019

Meisjes rond 10-11 jaar?

Hoi hoi, wij gaan mogelijk 16-30 juli naar deze camping met een dochtertje van 10. Zijn er nog meer mensen die in die periode gaan met een meisje van rond die leeftijd?

• tielie, 28-05-2019

Boeking

Hallo. Wij gaan wellicht deze zomer naar Camping Les Moulettes. Zijn er toevallig nog mensen met kinderen (jongens rond de 10 jaar) die rond deze periode gaan ? Bedankt !

Madalon, 16-06-2019

Wij gaan in augustus met 2 jongens van 6 en 11.

• Sharon Thijssen, 03-05-2019

Plaats n 36

Wij hebben een mobile home geboekt al heel vroeg maar willen dit inboeken naar caravan plaats. Alleen n 36 is nog vrij? Weet iemand of dit een fijne plek is?

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig