9,2

Camping Les Moulettes is een rustige en kleinschalige camping in Frankrijk. De kinderen raken gefascineerd door het riviertje dat langs de camping stroomt. Bij de snackbar aan het zwembad kan je een eenvoudige maaltijd krijgen. Vlakbij de camping ligt een klimbos en de oude stad Le Puy en Velay is de moeite waard.

2 reviews over Camping Les Moulettes in het Nederlands

Super goede camping

pepijn schut
5-7-2018

het zwembad is super leuk en ik had gewonnen met het jeux de boule tournooi!

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Leuke kleine camping

Fam. van Zundert
11-8-2010

Wij zijn net terug en het is ons goed bevallen. Met twee gezinnen een sta-caravan gehuurd welke schoon en nieuw waren. Mooi zwembad met twee glijbanen en een leuk riviertje. Ligging goed, bakker en supermarkt op loopafstand. Vriendelijke en behulpzame campingeigenaren. Wel wat te zien in de omgeving maar je moet het echt wel opzoeken. Wij hadden twee weken lang een enorme overlast van vliegen, vervelend maar beter dan muggen.

Gereisd Met vrienden in juli 2010

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Moulettes in Vorey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Moulettes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.