9,2

Camping Les Moulettes is een rustige en kleinschalige camping in Frankrijk. De kinderen raken gefascineerd door het riviertje dat langs de camping stroomt. Bij de snackbar aan het zwembad kan je een eenvoudige maaltijd krijgen. Vlakbij de camping ligt een klimbos en de oude stad Le Puy en Velay is de moeite waard.

3 reviews over Camping Les Moulettes in het Nederlands

2008

Zeer aangenaam verrast!!!!

Fam. Hardy
28-7-2008

09-07-2008 tot 24-07-2008

Wat een leuke, gezellige familiaire, kindvriendelijke camping. Xavier en laetitia (ook het overig personeel), zijn bijzonder vriendelijke en hardwerkende mensen, ze proberen altijd iedereen tegenmoet te komen. Het weer is overdag zeer aangenaam, maar, de avonden zijn behoorlijk koud. Op deze camping is voor iedereen wel iets, vooral het leuke en gezellige zwembad met barretje, waar je trouwens ook nog simpel, maar lekker kan eten. Voor de oudere jeugd, de 15+, is het vertier minder. Voor ons was het de eerste keer op Les Moulettes, maar het zal zeker niet de laatste worden. Omgeving is prachtig, zowel voor wandelen, toeren, op sportief gebied, maakt niet uit, alles is binnen 1 uur rijden te bereiken. Sanitair is welliswaar al ouder, maar wordt perfect onderhouden. Kan nog lang met lovende woorden door gaan, maar ik zeg het met één woord

CHAPEAU

Laetitia et Xavier,

Mercie beaucoup pour un vacance tres, tres, tres bien. Bienvenue á 2009.

Gereisd Familie in juli 2008

Voor herhaling vatbaar

Fam. Vermeeren
22-7-2008

Leuke kleine camping met een mooi zwembad. Rustige camping voor gezinnen met kleine kinderen. Goed verzorgd en zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. Winkels zoals bakkers, slager, groenteman en buurtsuper op loopafstand. Zo ook meerdere restaurants. Grote supermarkt (Ecomarche) op 5 autominuten. Binnen een straal van 25 km vele bezienswaardigheden.

Gereisd Familie in Tue Jul 22 2008 22:25:58 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Fantastische camping voor gezinnen

Klaas
2-9-2007

Fantastische camping voor gezinnen. Er is een leuke sfeer en er zijn ook Fransen op de camping! Omgeving is erg mooi. Ligt in een dorp met veel winkeltjes.

Gereisd Familie in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Moulettes in Vorey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Moulettes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.