9,2

Camping Les Moulettes is een rustige en kleinschalige camping in Frankrijk. De kinderen raken gefascineerd door het riviertje dat langs de camping stroomt. Bij de snackbar aan het zwembad kan je een eenvoudige maaltijd krijgen. Vlakbij de camping ligt een klimbos en de oude stad Le Puy en Velay is de moeite waard.

11 reviews over Camping Les Moulettes in het Nederlands

Prima bevallen

fam.Dammer
18-7-2018

Fijne, rustige camping met leuke mobil homes. De camping eigenaren doen alles om het je naar de zin te maken. Hebben hele fijne 14 dagen gehad. Dorpje op loopafstand, wat erg prettig is en een super markt vlakbij. Aanrader is de markt in Yssingeaux

Gereisd Met partner in juli 2018

nooit meer

Etienne
23-11-2016

camping ok.zwembad overvol;op de camping door de vaste bewoners iedere dag van de morgen tot de avond jeu de boule tot het je strot uitkomt.Ze gebruiken zelfs je auto om hun ballen op leggen en gaan rustig op je motorkap zitten.dus:nooit meer

Gereisd Met partner in augustus 2016

Fijne plek

Joustra, J
10-7-2014

Ontvangst bijzonder vriendelijk en behulpzaam. We hadden wat problemen met het ontkoppelen van onze caravan . Dit werd door de campingbeheerder vakkundig opgelost. Het sanitair vonden we heel schoon, mooi zwembad, ruime plaatsen en een prettige sfeer

Gereisd Met partner in juni 2014

Mooie camping

Noortje en Jan
28-7-2013

Heerlijk aan de rivier gestaan. Vriendelijke ontvangst. Op loopafstand van het dorpje.

Gereisd Met partner in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige camping

rinus.flipse
1-9-2012

Deze camping heeft alles, wat een camping moet hebben. Zeer vriendelijke eigenaren en zeer grote plaatsen. Het sanitair is gedateerd, maar wordt 4 a 5 keer per dag schoongemaakt. Een zeer gemeleerd gezelschap kampeerders, die bijna elke dag wel een partijtje petanque spelen. Meedoen wordt zeer op prijs gesteld. We hebben het hier twee jaar achter elkaar ontzettend naar onze zin gehad. Het dorpje is op loopafstand en zeer gemoedelijk. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in Sun Jul 08 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima camping. Zo moet een camping zijn.

17-7-2012

Prima schoon sanitair. Leiding is behulpzaam en zeer vriendelijk. Dorpje op loopafstand. Gebied is mooi maar stil.

Gereisd Met partner in Mon Jun 25 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima camping. Schoon sanitair.

28-6-2012

Camping wordt gerund door leuke mensen. Goede voorzieningen. Lekker rustig. Mooi zwembad. Een aanrader. (zeer) rustige streek. Wel een beetje stil.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima camping. Een aanrader.

28-6-2012

Prima campingleiding. Zeer behulpzaam. Gratis wiFi. Omgeving mooi maar niet veel te beleven. Zoek je rust, krijg je rust.

Gereisd Met partner in juni 2012

super!!!!

Koos en Ina de Wind
26-6-2011

Een heerlijke kleinschalige camping . De rivier gaf het geheel een zeer ontspannende sfeer. We hadden een fijne plek met de camper en hebben een paar heerlijke dagen gehad; we zijn zelfs nog langer gebleven dan gepland.

Gereisd Met partner in Sun May 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Geweldig gastvrije camping, waar de jonge eigenaren er aan

A. Jansen
20-6-2008

Geweldig gastvrije camping, waar de jonge eigenaren er alles aan doen om jouw een fijn verblijf te bezorgen. Het sanitair wordt zeer goed schoongehouden, de plaatsen zijn groot, en aan een gezellig kabbelend riviertje. Alle boodschappen zijn op loopafstand, de bakker op 300m van de camping. ook in het dorp is er 's zomers van alles te doen. Mooi zwembad erbij, wat wil je nog meer??? Een echte aanrader!!

Gereisd Met partner in juni 2008

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Moulettes in Vorey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Moulettes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.