42 vragen over Camping Les Moulettes

• Claudette, 26-06-2019

Meisjes rond 10-11 jaar?

Hoi hoi, wij gaan mogelijk 16-30 juli naar deze camping met een dochtertje van 10. Zijn er nog meer mensen die in die periode gaan met een meisje van rond die leeftijd?

• tielie, 28-05-2019

Boeking

Hallo. Wij gaan wellicht deze zomer naar Camping Les Moulettes. Zijn er toevallig nog mensen met kinderen (jongens rond de 10 jaar) die rond deze periode gaan ? Bedankt !

Madalon, 16-06-2019

Wij gaan in augustus met 2 jongens van 6 en 11.

• Sharon Thijssen, 03-05-2019

Plaats n 36

Wij hebben een mobile home geboekt al heel vroeg maar willen dit inboeken naar caravan plaats. Alleen n 36 is nog vrij? Weet iemand of dit een fijne plek is?

• Anna, 02-03-2019

Helaas?

Het zal vast een fijne camping zijn, maar toen we boekten voor in juli duurde het een kleine week voor we bericht kregen, en dat was een afwijzing :(. Heel vervelend, want je kunt in de tussentijd ook niks anders boeken. We hebben ggeen antwoord op gekregen een mail en er werd telefonisch niet opgenomen.

• Mirjam van der Starre, 18-02-2019

hond

Wie weet of de hond ook in de rivier mag zwemmen?

• Johan, 14-08-2018

Overlast van vliegen?

Ik lees in sommige reviews dat er overlast van vliegen wordt ervaren? Zijn er voortdurend veel vliegen op de camping of met name in de avond /ochtend?

En is het dan door het aantal dat ze als overlast worden ervaren of zijn de vliegen 'opdringerig' doordat ze bijvoorbeeld bijten (stalvlieg).

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Gr Johan

M., 18-08-2018

Er zijn best veel vliegen (geen bijters). Het is best irritant, maar de camping is geweldig dus die vliegen voor lief nemen zou ik zeggen.

• Lin, 08-01-2018

Weer

Hoe is het weer over hget algemeen in het hoogseizoen? Koelt het avonds af?

marijke beekhuizen, 18-08-2018

dit jaar was het overal warm in europa, ik heb het in zuid-frankrijk snachts nog niet zo warm meegemaakt als dit jaar. snachts nog 25 graden. koelt dus voor geen meter af. erg warm.

• Sam, 08-12-2017

Kinderen juli 2018

Wij hebben een reservering gedaan voor half tot eind juli 2018. Voor het eerst een camping met minder animatie dan onze kinderen gewend zijn en onze oudste vindt het eigenlijk maar mwah. Zijn er in die periode ook jongens van rond de 10 jaar op de camping? We hebben ook nog twee meiden;-)

Kim, 23-06-2018

Mijn zoon is bijna 8 en speelt graag met andere kids!

Sam, 15-01-2018

Super Marcel. In elk geval Nederlandse kinderen in dezelfde leeftijd.

marcel, 07-01-2018

Hallo, wij zijn er ook vanaf 21-07 met een jongen van 9 en een meid van 11

• Irene, 27-10-2017

Voetballen

Wij hebben een zoon van 7 die heel graag voetbalt met vriendjes, is daar een goede plek voor op de camping? Alvast bedankt!

• Brenda1973, 19-12-2016

kinderen juli 2017

We hebben net een reservering gedaan voor deze camping vanaf 8 tot 26 juli. We zijn een gezin met twee kinderen. Dochter van 10 en zoon van 7. Lijkt ons een hele leuke camping maar wel iets kleinschaliger als we gewend zijn. Dus ben ik nieuwsgierig of er meer Nederlandse kinderen van deze leeftijd zijn in juli. We kregen te horen dat we een plaats aan de rivier konden krijgen alleen dat we niet op nummer kunnen reserveren. We hopen van de plaats naar de rivier te kunnen, kan dat? Bedankt!