Camping Le Mont Bartoux

Camping Le Mont Bartoux

Kleine hotelsWeer vandaag18°
8,7

14 reviews over Camping Le Mont Bartoux in het Nederlands

Mooie camping, maar niet meer als de laatste jaren

Coleta
11-8-2018

We komen al jaren op deze camping, dit jaar zijn er nieuwe Franse eigenaren die aardig en vriendelijk zijn, maar geen feeling hebben voor het camping wezen, geen contact maken met de gasten. De gezellige gezamenlijk etentjes, muziekavonden, vissen, jeu de boules etc. worden door de nieuwe eigenaren niet meer georganiseerd, dit maakt de camping een beetje triest en dat is deze geweldige camping met zijn prachtige uitzicht, het heerlijke zwembad en het mooie toiletgebouw niet waard. Wij komen er vast nog eens langs omdat het zo'n prachtige plek is maar een verblijf voor enkele weken is nu te saai.

Gereisd Met partner in juli 2018

Rust en mooie natuurl

Peter
20-6-2018

Deze camping heeft nieuwe (Franse) eigenaars. Het restaurant en de receptie worden momenteel opgeknapt. Het is geen Acsiccamping meer. Wij betaalden (in juni) €18,50 per nacht. Het was er heerlijk rustig. Wij hebben genoten van de omgeving en de natuur.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige ligging met schitterende vergezichten.

R&R Veldhuis
3-2-2018

Behulpzame eigenaar die ook gezamelijke maaltijden organiseert. Fijn zwembad en prachtig uitzicht.

Gereisd Met partner in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We hebben een aantal aanbieders voor Le Mont Bartoux voor je op een rij gezet:

Tot rust gekomen en genoten!

Karlijn
12-8-2017

Een camping met prachtig uitzicht. De rust overspoelt je al bij aankomst, maar de camping is zeker niet saai. In het zwembad kan je een heerlijk verkoelende duik nemen en Jan organiseert een paar keer per week een leuke activiteit zoals gezamenlijk naar de top van de berg, een barbeque of forelvissen. De camping is zowel voor kinderen, invalide als de sportieveling geschikt. Wij hebben veel gewandeld en gefietst. De natuur in de omgeving is prachtig. Thiers met zijn messenmuseum vinden wij een absolute aanrader.

Gereisd Met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fraaie camping in prachtig decor

oscar2
2-8-2017

Hogerop in Vollore Ville vind je camping Le Montbartoux. Het uitzicht over een groot mooi landschap met de Puy de Dome als afsluiting is fenomenaal. De stilte is inspirerend; mountainbikers en hikers kunnen gelijk de natuur in; als hiker moet je wel zelf je weg zien te vinden, maar echt verdwalen is niet nodig. De vriendelijke mensen in de omgeving wijzen je graag de weg. Op de camping staat een fraai toiletgebouw en er is een zwembadje aanwezig. De campingbaas organiseert bezigheden als forelvissen, paella avond en weet ook de locals te betrekken bij alle gezelligheid. Ik beveel de camping van harte aan!

Gereisd Met partner in juli 2017

tomtom op Montbartoux en je vakantie is geslaagd

Anton wittr
16-6-2017

De laatste beoordeling uit 2015 is nig steeds actueel. Verrassende camping waarop je als God in Frankrijl op een nuchtere hollandse no nonsense wijze je vakantiedagen kan besteden. Een camping met oog voor velr doelgroepen. En nu is het oppassen want als ik zeg kinderen dan zujn nuet alle 'kindervrienden' blij, als ik zeg rustzoekers idem, als ik zeg minder validen idem. Nee, neem van mij aan dat alles goed met elkaar verbind en je een top vakantie hebt. De sportieve fietser of de fietser met ondersteuning kunnen hun hart ophalen. En ook de wandelaar. Met andere woorden: zet je gps op de juiste coordinatren. Anton witte

Gereisd Met partner in juni 2017

Fantastisch! Echte aanrader!

Alice
21-10-2015

Voor een weekje vakantie eind augustus hadden we een safari-tent gehuurd. Het was alsof we in een luxe bungalow verbleven met zwembad en verwarmde sanitair op steenworp afstand en een onvergetelijk uitzicht. We kregen zelfs een kacheltje toen we het op een avond best fris vonden. En met ook nog toe de heerlijke 3 gangen maaltijden gekookt door de eigenaar maakte het voor ons een luxe vakantie.

Gereisd Met partner in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Alexandra
23-9-2015

Bij toeval deze camping aangedaan. Voltreffer! Niet alleen de mooie plek bovenaan de berg, het werkelijk fantastische uitzicht en het uitermate goed verzorgde sanitair. Maar zeker ook de warmte en hartelijkheid van Jan maakt het verblijf af. Even het zwembad openen voor een paar gasten als de zon schijnt. Lekker koken, heerlijke frietjes bakken. Onze honden steeds even een aai en altijd even een vriendelijk woordje. Bij vertrek even uitgezwaaid worden door Jan. Echt een camping met een "ziel", gecreëerd door eigenaar Jan. En toeval of niet...waar je ook komt en wie je ook spreekt. Er blijkt steeds wel iemand die Jan en le Mont Bartoux ook kent. En dat verbaast ons nu helemaal niet meer. Weggaan was dan ook erg moeilijk. Terug komen helemaal niet. En dat gaat zeker gebeuren Jan! Afspraak is afspraak!

Gereisd Met partner in september 2015

Een prachtige plek

Eelke
3-7-2015

Camping Le MOnt Bartoux ligt op een prachtige plek in de Auvergne. Prachtig uitzicht en vriendelijke Nederlandse eigenaar

Gereisd Met partner in juni 2015

Camping voor Kampeerders!

Jeannette
16-8-2014

Prachtige camping met groot panorama uitzicht, rustig gelegen, met een gloednieuw sanitair gebouw. Zeer vriendelijke camping eigenaar die heerlijk kan koken!

Gereisd Met partner in juli 2014

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Terras
  • Overige servicesKluis, Krant, Wasserette

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Mont Bartoux in Vollore Ville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Mont Bartoux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.