Vakantiehuis Le Moulin des Comtes

9 reviews over Vakantiehuis Le Moulin des Comtes

• 2018
    10Jan en Willie Kapitein15-10-2018

Meer als fantastisch

Met twee goede vrienden hier geweest.We bewoonde de 6 persoonsgites des graines In een woord Fenominaal. Wat een gastvrijheid en zorgzaamheid. De ligging is exclusief en wat een ruimte in huis.

rob van der Elst, Eigenaar, 26-01-2019

Dank u wel voor de mooie review! Wij hebben ook zeer genoten van uw verblijf. Wij hope u nog eens terug te zien. Vanaf Juni is de gite des graines weer geopend en geheel gerenoveerd!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 10Fam. de Boer25-04-2018

Super!

Fijne rustige plek in een mooi landschap! De ligging is perfect en eind april konden we al iedere ochtend in de zon ontbijten en in de avond in de zon eten. Door de aparte ligging (in een zonnige kom) zit je beschut en is het snel lekker om buiten te zijn. Genoeg wandel en fiets gelegenheid in de buurt. Toeren met de auto of motor kan ook perfect want er zijn zat mooie stuurmanswegen, Rob en Annemie helpen je graag met een mooie route. En (!) vergeet ook de leuke markten niet.

De accomodatie is van goede kwaliteit, alle bedden zijn nieuw (en onFrans groot!), dus je rust gegarandeerd uit.

Tenslotte, Rob en Annemie steken veel energie in de accomodatie en knappen alles stap voor stap op. Je komt dus niet in vervallen meuk terecht.

Gereisd met vrienden in april 2018

• 10Nadia Hectors24-04-2018

Alsof je na een lange rit bij vrienden thuiskomt!

Alsof je bij goede vrienden thuis komt na een lange reis! Een warm onthaal, prachtige gites met heerlijke bedden (2,20m lang!), fijne, stevige douche en een prachtige omgeving met heerlijke restaurantjes! Alles heel schoon en comfortabel. De eigenaren, Rob en Annemie, wisten ook de mooiste plekjes aan te geven met wat leuke achtrrgrond informatie.

Hier gaan we zeker vaker terugkomen...

Gereisd met vrienden in april 2018

• 9Fam van der Elst14-04-2018

Rust, ruimte en genieten

De locatie was zo prachtig dat wij besloten hebben op dat moment om deze plek te kopen (stond toen te koop) de gites hadden aandacht nodig waren compleet maar een beetje verouderd. Dat is nu ik dit schrijf allemaal verbeterd. Rust, ruimte en genieten is zeker niet overdreven. De omgeving is ook prachtig met genoeg te doen zowel actief als passief. Het Frankrijk van weleer hebben wij als opmerking gekregen en ja dat is zo. Rustige wegen, veel vergezichten, aardige lokale bevolking, een menu de jour kost hier ong 14,00 euro pp dat zijn drie gangen minimaal met vaak een karaf wijn en de koffie. Wel tijdens de lunch dat is de lokale hoofdmaaltijd 12.00 -14.00 uur is bijna alles gesloten met uitzondering van de tourischtische plekken. Maar zo gauw als je dit door hebt is het alleen maar genieten!

Gereisd met partner in juni 2017

• Oude reviews

10W.J.Gortmaker20-07-2014

Een fantastische plek om tot rust te komen

Mooie gite in oude watermolen. Vanaf het terras prachtig uitzicht op de groene omgeving. Rustig gelegen in een nog niet door toeristen overspoelt stukje Frankrijk. Zeer gastvrije eigenaar en eigenaresse. Prijs kwaliteit verhouding uitstekend. Voldoende uitstekende restaurants in directe omgeving. De gite verkeerd in een prima staat van onderhoud en aan alles is gedacht, getuige de uitrusting van de gite.

Gereisd met partner in juli 2014

• 10Ingelaere Pol25-06-2013

De beste gîte die we ooit hadden!

Le Moulin des Comtes troffen we heel toevallig, maar het was een schot in de roos. Voor natuurliefhebbers is flora en fauna grandioos. Voor mensen die graag autoritjes maken door kleine baantjes, bijna zonder verkeer, zijn de mogelijkheden haast onbeperkt. Voor de mountainbikers volgt de ene uitdaging op de andere. Wandelaars en fotografen krijgen er nooit genoeg van. Het is de eerste keer dat we meer kregen dan we hadden verwacht!

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 10Ton en Ans Schram26-08-2011

Rust, ruimte en prachtige natuur

Vakantiehuis Le Moulin des Comtes is een plek waar de gasten gastvrij worden ontvangen met een heerlijke maaltijd. Na ook nog een lekker ontbijt de volgende ochtend voel je je meer dan welkom. Wat een fijn begin van de vakantie! Prachtige natuur, mooie dorpjes en stadjes; een gebied om te fietsen (ook racefiets) en wandelen. Veel goede informatie in de gîte aanwezig. Na een lange dag nog even genieten onder een sterrenhemel van de absolute stilte die er heerst. Een absolute aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2011

• 10Eline14-08-2009

prachtig plekje aan de rivier met alle comfort

De gîte is prachtig gelegen, dichtbij klein dorp met winkeltjes, helemaal vrij en rustig in dal bij riviertje. Alle ruimte ook binnen, alleen de bedden zijn niet superlang. Verzorging uitstekend met luxe linnengoed en heerlijk diner en ontbijt. Alle privacy, alle denkbare voorzieningen van wasmachine en afwasmachine (allemaal met ecologische wasmiddelen beschikbaar) tot televisie, en met drie ruime slaapkamers, kortom: een heerlijk verblijf. In de omgeving mooie wandelingen mogelijk, vissen, zwemmen, en kleine stadjes om uitstapjes te maken. Unieke mogelijkheid om deel te nemen aan meditatie/yoga in de ochtend!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Vakantiehuis Le Moulin des Comtes info