Bed and Breakfast Le Relais des Eléphants Colorés

Bed and Breakfast Le Relais des Eléphants Colorés

10Fenomenaal

Frankrijk, Auvergne, Virlet

10Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Le Relais des Eléphants Colorés voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

106 reviews over Bed and Breakfast Le Relais des Eléphants Colorés

• 10Esther Pothof28-07-2020

Een heerlijke vakantie gehad, volgend jaar weer.

Het is hier goed vertoeven als je van rust houd,Er is in de buurt genoeg te doen .Heerlijk vakantie houden kun je hier zeker .De verblijven zijn goed en zekers schoon en goed onderhouden .De eigenaars zijn gezellig en zorgen ervoor dat je een goede vakantie hebt . Het zijn Nederlandse eigenaars. We hebben in de chite geslapen .Deze is geschikt voor 4 personen,heerlijke bedden vonden wij.Het zwembad is niet groot maar wel warm en lekker om af te koelen in warme dagen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2019
    10Pascal06-06-2019

Fenomenaal mooi

Deze lieve mensen hebben hun ziel en zaligheid gelegd in hun chambres d'hotes. Wat een prachtig pand, een verrukkelijke tuin met heerlijk verwarmd zwembad. Lekker tafelen met andere gasten. Het was fenomenaal

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 2018
    10Fred Frehé19-09-2018

Voorbeeld voor alle B&B bedrijven of starters

Bij een vorig bezoek was mijn waardering het hoogst haalbare. En toch hebben ze het weer weten te overtreffen, mede door de aanleg van een zwembad. Iedereen die overweegt om een Bed & Breakfast te willen starten moeten absoluut hier eens goed rondkijken. De algehele entourage straalt een serene rust uit en dat wordt nog versterkt door de uitmuntende gastvrijheid van Rob en Nicolette. Geen moeite is te veel. Bij dreigend onweer de reeds buiten gedekte tafel ontruimen en op voorhand naar binnen, zonder één onvertogen woord. En dat maakt het verblijf hier zo aangenaam. Niets is te veel gevraagd , zelfs in de buitenkamer met bar kun je alles zelf inschenken, maar Rob doet het met evenveel plezier voor je. Top

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Ditte Frehe31-08-2018

Helemaal Top

Het verblijf was heerlijk, de omgeving is prachtig. Grote weide met fijne stoelen om te genieten van de rust. Met buiten keuken en zwembad. Mooie sfeervolle thema kamers, groot met zeer ruime badkamer. Heerlijk eten vers bereid door de patrons. Prijs kwaliteit absoluut TOP

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Cees en Gerdien09-07-2018

Prachtige plek, gastvrije eigenaars

Elephants colorés is een geweldig mooie plek. Zo ruim en zo rustig! Wij zijn er 5 nachten geweest. Mooie kamers, heerlijk eten en af en toe afkoelen in het zwembad en lekker in dan de schaduw onder de bomen op een ligbedje uitrusten. 's Avonds een heerlijk 3 gangen diner en veel gezelligheid aan tafel. En daarna nog een spelletje petanque met andere gasten. Ook een erg mooie omgeving om er op uit te gaan.

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Sandra Wezeman30-05-2018

Heerlijk!!

Rob en Nicolette zijn heel gastvrij en er wordt goed voor je gezorgd. Wij hebben heerlijk gegeten, zijn enorm tot rust gekomen, hebben lekker bij het zwembad gelegen en genoten van de omgeving. Kortom een perfecte vakantie!

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

10A. Meeuwsen31-08-2017

Prachtige omgeving en bijzonder gastvrij verblijf. Heerlijk eten, gezellige mensen en volop ruimte om echt tot rust te komen. Aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Rien Scholten21-08-2017

Geweldig

Een zeer mooi kamer bij twee innemende mensen. Je hebt de mogelijkheid jet terug te trekken, bij mooi weer, in de lounge sets in de tuin. Die is zo groot dat je ongestoord een gesprek kan voeren. Ron en Nicolette zijn interessenatie mensen. Het lijkt wel of ze zelf hun gasten kiezen. Wij hadden elke avond bij het diner hele leuke gesprekken met de andere gasten. Gezien de kwaliteit van het diner zijn wij niet elders gaan eten. Alle dagen feest. Het kost een paar extra kilo's maar dan heb je ook wat.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Pauline11-08-2017

Verwennerij ten top!

Bij Rob en Nicolette voel je de gastvrijheid voor de gasten en de passie voor deze prachtige B&B. Wij mochten 3 nachten verblijven in de mooie Afrika kamer. Sfeervol en tot in de puntjes verzorgd dat is voor ons puur verwennerij!! Jullie gaan toch ook? Pauline en Arno uit Almere.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Nicolette01-07-2017

Echt geweldig. Het nieuwe zwembad is heerlijk.

Kamer met grote eigen badkamer goed verzorgd en sfeervol. Uitstekende gastvrouw en -heer die voor je klaarstaan. Uitgebreid ontbijt en heerlijke diners. Het nieuwe zwembad met zonneterras is een prima toevoeging. Zeker nu het zo heerlijk warm was. Geen punten die we niet goed vonden. Alles was geweldig

Gereisd met partner in juni 2017

Bed and Breakfast Le Relais des Eléphants Colorés info