Bed and Breakfast Le Relais des Eléphants Colorés *****

Bed and Breakfast Le Relais des Eléphants Colorés
Bed and Breakfast Le Relais des Eléphants Colorés
9,9

Weer vandaag1°-4°

100 reviews over Bed and Breakfast Le Relais des Eléphants Colorés in het Nederlands

A. Meeuwsen, 31-8-2017

Prachtige omgeving en bijzonder gastvrij verblijf. Heerlijk eten, gezellige mensen en volop ruimte om echt tot rust te komen. Aanrader!

Geweldig

Rien Scholten, 21-8-2017

Een zeer mooi kamer bij twee innemende mensen. Je hebt de mogelijkheid jet terug te trekken, bij mooi weer, in de lounge sets in de tuin. Die is zo groot dat je ongestoord een gesprek kan voeren.

Ron en Nicolette zijn interessenatie mensen. Het lijkt wel of ze zelf hun gasten kiezen. Wij hadden elke avond bij het diner hele leuke gesprekken met de andere gasten. Gezien de kwaliteit van het diner zijn wij niet elders gaan eten. Alle dagen feest. Het kost een paar extra kilo's maar dan heb je ook wat.

Verwennerij ten top!

Pauline, 11-8-2017

Bij Rob en Nicolette voel je de gastvrijheid voor de gasten en de passie voor deze prachtige B&B. Wij mochten 3 nachten verblijven in de mooie Afrika kamer. Sfeervol en tot in de puntjes verzorgd dat is voor ons puur verwennerij!! Jullie gaan toch ook?

Pauline en Arno uit Almere.

Echt geweldig. Het nieuwe zwembad is heerlijk.

Nicolette, 1-7-2017

Kamer met grote eigen badkamer goed verzorgd en sfeervol. Uitstekende gastvrouw en -heer die voor je klaarstaan. Uitgebreid ontbijt en heerlijke diners.

Het nieuwe zwembad met zonneterras is een prima toevoeging. Zeker nu het zo heerlijk warm was.

Geen punten die we niet goed vonden. Alles was geweldig

Absoluut fantastisch!

Gerrit, 12-6-2017

Begin juni een lang weekend bij Rob en Nicolette verbleven, en wat hebben we genoten! Mijn vrouw heeft genoten van een schilderworkshop bij Nicolette, en ikzelf heb me met een boek aan de rand van het zwembad geen moment verveeld. Heerlijk gegeten en gedronken, het heeft ons werkelijk aan niets ontbroken! Dank voor jullie goede zorgen, Rob en Nicolette! We zullen zeker eens terugkomen!

Fantastisch, we zullen zeker terugkomen!

Geraldine, 9-6-2017

Heerlijke plek in prachtige natuur, fantastisch eten, mooie kamers: onze verwachtingen werden ver overtroffen. Rob en Nicolette zijn echt geweldige gastheer en -vrouw. Het nieuwe zwembad is overigens ook een succes. Heerlijk verwarmd, mooi formaat om lekker te kunnen zwemmen en op een goede plek om ook niemand tot last te zijn. Echt heel mooi gedaan!

Gastvrij, heerlijk eten en prachtig zwembad

Ingrid Abma, 4-6-2017

Het ligt in een prachtige, rustige omgeving met mooie wandelroutes door de natuur. Het eten is er heerlijk, de eigenaren zijn heel gastvrij en het zwembad is super!

Heerlijke plek en zeer gastvrije eigenaren.

Mirjam, 11-9-2016

Een prettige plek om een aantal dagen te verblijven.

Zeer gastvrije mensen, waar je je echt welkom voelt.

Mooie kamers, goed onderhouden, grote prettige tuin en terras.

Het eten wordt goed verzorgd met uiterst veel passie.

Een heerlijke plek om tot rust te komen, uitstapjes te maken en vooral een schilderworkshop te volgen.

Wij zijn hier al drie keer geweest en zullen zeker nog vaker komen.

uitstekend

Martin Ackermann, 11-9-2016

Alles was goed, alleen van de hond werd ik af en toe wat zenuwachtig. Wel eene lieve hond, maar erg bang voor vreemde mensen

Een fantastische chambres d'hotes!!

Jan en Tineke, 10-9-2016

Een alleraardigste ontvangst, een mooie kamer, superschoon, een heerlijke avondmaaltijd en een geweldig ontbijt. Rob en Nicolette hebben het echt helemaal in hun vingers.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Relais des Eléphants Colorés in Virlet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Relais des Eléphants Colorés zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Le Relais des Eléphants Colorés scoort een 9.89 uit 10 op basis van 100 reviews.