Bed and Breakfast Moulin des Valignards

Laatste review

Magnifique

Marja,
23-8-2016

Wat een heerlijke plaats om te zijn! Waar we heerlijk onthaasten. Enorm veel plezier in de heerlijke schone rivier. Ontbijt is basic maar prima. Kamers gezellig en zeer schoon en netjes. Eigenaren bijzonder hartelijk en gastvrij. Wij vertrekken morgen maar wat was ik graag nog gebleven.

Kenmerken

23-8-2016

geweldige b&b, Super gezellig

wendelina
7-9-2015

Weer een week geweest en het is nog beter als altijd. het was super gezellig en heel gastvrij

Gastvrije vrouw die het toch maar alleen doet met in de zomer hulp van haar kinderen. Onze kinderen hebben genoten van het knutselen en het kampvuur en natuurlijk alle dagen heerlijk mee eten met iedereen aan de lange tafels. Onze kinderen hebben heerlijk gezwommen in de Sioule en dammen gebouwd en wij konden rustig op het terras zitten met de andere gasten.

Wij hebben een geweldige vakantie gehad.

Super!

D.Desmedt
2-9-2015

Een fantastisch verblijf van 1 week gehad met onze 3 kids! Het dagelijks knutseluurtje, de slingerschommel over de rivier, de kabelbaan in het bos, het kampvuur met marshmallows, de honden en niet te vergeten de cavia :), het superlekkere driegangenmenu elke dag en de goede zorgen van deze gezellige familie (moeder, 1 zoon en 3 dochters die allemaal helpen) hebben hiervoor gezorgd!

We zijn 1 maand verder en onze kids praten er nog over.

Ruime kamer met afgescheiden slaapgedeelte voor de kids.

Aanrader dus!!

We sluiten ons aan bij de negatieve ervaringen hiervoor.

Met de eigenaresse is geen land te bezeilen. De kinderen zorgen voor de vrolijke noot en de gewenste informatie. Als die het ouderlijk huis verlaten, is José snel gezien, vermoeden we.

Iedere soort van conversatie met deze verzuurde eigenaresse was negatief en je loopt daar op eieren. Hartelijkheid is haar werkelijk vreemd. Door vooral dochter Kelly ging het allemaal wel goed, maar ons zie je daar niet meer, helaas.

Mooie locatie maar niet zo gastvrij.

Julie
9-8-2015

De locatie en het uitzicht op de kamer was super. Er zijn enkele kleine speeltuigen voor de kleintjes en ook twee kleine Intex zwembaden. De rivier die er langs loopt is prachtig en het domein is slechts 5 min van de autostrade. We hebben hier 1 nacht verbleven op de terugreis van Spanje en voor 1 nacht was het ok. Langer niet want we voelden ons niet echt welkom. In de heenreis zijn we blijven slapen bij Fransen en wat een verschil! Gastvriendelijkheid scoort hier volgens ons het slechts! De kamer was ok. De bedden zijn goed maar de vloer was niet zo netjes. Ontbijt was ok. Tip: ga 's avonds eens eten in La table de Saint Bonnet. Super lekker en vlak bij accomodatie. Ook niet duur: 20 euro voor menu en ook menu voor kindjes. Hemels restaurant.

Uitstekende B&B

Manche
6-8-2015

Een nacht, twee kamers. Gezin met 3 kinderen. Heerlijk geslapen. Prachtige locatie. Vriendelijk ontvangen. Lekker ontbeten. Eigenaresse kan idd wat stug overkomen, maar bleek vriendelijk. Een echte aanrader! Voor ons een tip-top adres om vaker terug te komen op weg naar/van Spanje. Volgende keer schuiven we mee aan bij het eten.

Heel fijn en gastvrij

Linda
26-7-2015

Wij, mijn man en dochter en vrienden met 2 kleine kinderen, hebben een week gelogeerd in de 6 persoonsgegevens van Moulin de Valignards. Het is ons buitengewoon goed bevallen.

De gite is groot, de bedden/ matrassen liggen prima, het huis heeft sfeer en het is comfortabel genoeg wat betreft koken, douchen etc. De tweede verdieping was wel warm, maar goed, het was dan ook bloedheet geweest in de week ervoor.

Gelukkig hadden wij prima weer, ongeveer 30 graden. De kinderen hoefden/wilden het terrein eigenlijk niet af, want er was een riviertje, zwembadjes, leuke speeltuin met uitdagende natuurlijke stellages, dieren etc.

De omgeving is mooi, wandelen en tochtjes maken naar dorpjes in de omgeving of naar de Puy de Dome, we hebben ons geen moment verveeld.

Dan de eigenares en haar dochters en zoon. Nuchtere down to earth Noord-Hollanders die naar het zuiden trokken voor de natuur en de zon en de ruimte. Wij vonden hen super aardig en betrokken. We hebben echt een heel fijne week gehad!

In augustus een week in de b&b geweest en het was in een woord geweldig.Leuke kamers en goede bedden heerlijk geslapen met het geluid van de rivier op de achtergrond. Elke dag werden er met de kinderen wat gedaan.

Wij hebben verschillende avonden heerlijk meegegeten aan een lange tafel met alle andere gasten.Wij kregen op deze wijze gelijk contact met alle andere gasten.

De eigenaresse en haar dochters staan er alleen voor maar dat was niet te merken, ze waren altijd vriendelijk en behulpzaam met altijd een lach en tijd voor een praatje en niets was hun teveel. Je kan aan alles merken dat ze het leuk vinden om het iedereen naar de zin te maken.

Helaas is het zo dat je niks meer mag zeggen als iemand je privé huis inloopt of als je het ergens niet mee eens bent.

Jammer dat er altijd gasten zijn die iemand op internet moeten neerhalen en het niet ter plaatste kunnen uitpraten.

Wij hebben genoten van onze vakantie met onze kinderen (7-9-12) en komen zeker nog een keer terug.

De eigenaresse moet vriendelijker worden

Veldhuis
14-9-2014

Een camping die in potentie echt geweldig kan worden. Locatie is echt prachtig, spelen op een ruim veld of in en naast een mooie grindrivier. Diertjes op de camping en uiteraard een super mooie omgeving wat betreft natuur en cultuur. De eigenaresse is echter te direct, vaak erg lomp, vooral ook naar kinderen. Je kan goed horen als ze weer eens een kind de les leest. Haar benaderen voor een vraag doe je steeds minder, omdat je contact met haar wilt voorkomen. Je merkt dat zij weinig vertrouwen heeft in mensen, daarom ook de hoge mate van controle wat er gebeurt op de camping. Haar oudste dochter, die de camping vooral runt, doet het juist weer erg goed! Sociaal en altijd klaar om mee te denken of je te helpen. Er zijn maar twee wc's en douches. Achterstallig onderhoud en max. 1x per dag schoongemaakt, soms zelfs niet! Dat kan echt niet. Jammer. Verder veel ongeschreven regeltjes waar je mee wordt geconfronteerd. Gehuurde tent is prima. Iets wat kapot ging werd snel vervangen.

Onvriendelijke eigenaresse

G.Ruitinga
25-8-2014

De plek is leuk met een mooie oude watermolen waar de kamers zitten en een kleine camping. De kamers zijn simpel maar ok. Er zijn speeltoestellen, speelgoed en een soort van kabelbaantje over de rivier. Verder werd elke ochtend iets georganiseerd voor de kinderen. Ons zoontje van 6 heeft het hier dan ook erg naar zijn zin gehad.

Een erg negatief punt vonden wij echter de eigenaresse die stug en eigenlijk ronduit onvriendelijk was. Ze zat overdag m.n. bij de campinggasten op het terras (ws waren dit oude bekenden dan wel gasten die er al jaren komen) en keek verder niet om naar de andere gasten. Je voelde je bijna bezwaard als je haar iets wilde vragen en als je het al deed was ze kortaf en stug.

Het eten was goedkoop (17,50 voor 3 gangen+wijn en koffie/thee) maar stelde verder ook niet veel voor (maar dat kan je misschien ook niet verwachten voor dat geld). Gelukkig hadden we het gezellig met de andere gasten en is er in de omgeving genoeg te doen. Terugkomen doen we echter zeker niet.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Moulin des Valignards in Vicq, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Moulin des Valignards zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.