Reviews over Vicq

Magnifique

Marja,
    23-8-2016

Wat een heerlijke plaats om te zijn! Waar we heerlijk onthaasten. Enorm veel plezier in de heerlijke schone rivier. Ontbijt is basic maar prima. Kamers gezellig en zeer schoon en netjes. Eigenaren bijzonder hartelijk en gastvrij. Wij vertrekken morgen maar wat was ik graag nog gebleven.

geweldige b&b, Super gezellig

wendelina,
    7-9-2015

Weer een week geweest en het is nog beter als altijd. het was super gezellig en heel gastvrij

Gastvrije vrouw die het toch maar alleen doet met in de zomer hulp van haar kinderen. Onze kinderen hebben genoten van het knutselen en het kampvuur en natuurlijk alle dagen heerlijk mee eten met iedereen aan de lange tafels. Onze kinderen hebben heerlijk gezwommen in de Sioule en dammen gebouwd en wij konden rustig op het terras zitten met de andere gasten.

Wij hebben een geweldige vakantie gehad.

Super!

D.Desmedt,
    2-9-2015

Een fantastisch verblijf van 1 week gehad met onze 3 kids! Het dagelijks knutseluurtje, de slingerschommel over de rivier, de kabelbaan in het bos, het kampvuur met marshmallows, de honden en niet te vergeten de cavia :), het superlekkere driegangenmenu elke dag en de goede zorgen van deze gezellige familie (moeder, 1 zoon en 3 dochters die allemaal helpen) hebben hiervoor gezorgd!

We zijn 1 maand verder en onze kids praten er nog over.

Ruime kamer met afgescheiden slaapgedeelte voor de kids.

Aanrader dus!!

Uitstekende B&B

Manche,
    6-8-2015

Een nacht, twee kamers. Gezin met 3 kinderen. Heerlijk geslapen. Prachtige locatie. Vriendelijk ontvangen. Lekker ontbeten. Eigenaresse kan idd wat stug overkomen, maar bleek vriendelijk. Een echte aanrader! Voor ons een tip-top adres om vaker terug te komen op weg naar/van Spanje. Volgende keer schuiven we mee aan bij het eten.

Heel fijn en gastvrij

Linda,
    26-7-2015

Wij, mijn man en dochter en vrienden met 2 kleine kinderen, hebben een week gelogeerd in de 6 persoonsgegevens van Moulin de Valignards. Het is ons buitengewoon goed bevallen.

De gite is groot, de bedden/ matrassen liggen prima, het huis heeft sfeer en het is comfortabel genoeg wat betreft koken, douchen etc. De tweede verdieping was wel warm, maar goed, het was dan ook bloedheet geweest in de week ervoor.

Gelukkig hadden wij prima weer, ongeveer 30 graden. De kinderen hoefden/wilden het terrein eigenlijk niet af, want er was een riviertje, zwembadjes, leuke speeltuin met uitdagende natuurlijke stellages, dieren etc.

De omgeving is mooi, wandelen en tochtjes maken naar dorpjes in de omgeving of naar de Puy de Dome, we hebben ons geen moment verveeld.

Dan de eigenares en haar dochters en zoon. Nuchtere down to earth Noord-Hollanders die naar het zuiden trokken voor de natuur en de zon en de ruimte. Wij vonden hen super aardig en betrokken. We hebben echt een heel fijne week gehad!

Vicq scoort een 8,4 uit 10, op basis van 11 reviews