Camping Les Acacias (Bellerive)sterstersterster

8.6Fantastisch

Frankrijk, Auvergne, Vichy/Vichy-Bellerive (Allier)

8.6Fantastisch

• 7.7Staat v/h sanitair

• Sauna
Meer camping info

32 reviews over Camping Les Acacias (Bellerive)

• 7el bennito15-07-2015

zeker geen 4 sterren maar 3 sterren camping

Ontvangst was zakelijk maar in orde. ligging van de camping is OK. zeer dicht bij alles en Vichy. Zwembad is voldoende groot, glijbaan is leuk voor de kinderen. Er zit wel veel product in het water, waardoor het water melkachtig wit is. Sanitair is niveau van een drie sterren camping. De vaste toiletten zijn op kindermaat, en te klein voor volwassenen. Er zijn ook nog verschillende Franse toiletten aanwezig. Geen winkeltje aanwezig, een waterijs of een biertje kan je wel kopen. je kan gratis gebruik maken van een kano of roeiboot om de rivier te verkennen. Wat wij vervelend vonden is dat wij de enigste niet fransen op de camping waren, en sommige gasten vervelend konden doen naar ons. bvb: ons kinderen niet op de speeltuigen laten, boos/verveeld kijken naar ons aan het zwembad (we lagen blijkbaar op de "vaste" plaats van een franse gast) Vichy is een leuk stadje om eens te verkennen,(met bvb het treintje of met de huurfiets) en de stranden leuk om een dagje te vertoeven.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 7stamfam08-08-2013

Prima kleinschalige camping

Een prima camping met ruime en vooral verschillende standplaatsen. Een mooi zwembad met leuke uitdagende glijbaan. Er was elke avond wel animatie variërend van karaoke tot illusionist. Het toiletgebouw is niet perfect, hele oude kranen, wc's erg verouderd en nogal eens geen wc pap, maar de douches zijn warm en al met al redelijk schoon. Vriendelijke eigenaren en de camping zelf heeft veel bloemen ed die allemaal netjes worden bijgehouden

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8Basher03-07-2011

Heel goede plek met goede voorzieningen.

Goede plek voor rustige tussenstop op weg naar het zuiden. Mooie staplekken.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2011

• 8hendriks09-04-2008

goede camping voor rustzoekers weinig vertier voor 10 tot 18 jarige

• 7Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in april 2008

1 tip over Camping Les Acacias (Bellerive)

• el bennito, 15-07-2015

bezoek vichy en de strandbars

0 vragen over Camping Les Acacias (Bellerive)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
    • SchaduwplaatsenAanwezig