Hotel du Rhône

Kleine hotelsWeer vandaag30°16°

We hebben een aantal aanbieders voor du Rhône voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel du Rhône in het Nederlands

Leuk hotel op onze doorreis

Marcel
7-8-2016

Op onze reis naar Spanje hebben we overnacht in dit knusse familiehotel. Hartelijk ontvangen door de eigenaar en naar onze kamer, met uiteraard een Frans balkon :-).

Eten konden we in de buurt doen, er zit er genoeg in de buurt, een fantastische plek is aan de rivier, maar dat zit zelfs op maandagavond helemaal vol. We zijn uiteindelijk bij een klein restaurantje terecht gekomen en de pizza was daar super lekker.

Ontbijt 's morgens was meer dan voldoende en voor de prijs die we betaald hebben bijzonder goed.

Als we weer richting Spanje gaan, stoppen we zeker weer hier!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Geweldig hotel, heel vriendelijk

Marianne
30-8-2011

Zeer vriendelijke man en vrouw die het hotel runnen. Hele mooie kamers, ruim en mooi ingericht en aangekleed. Badkamer netjes, niet zo groot maar prima. Ontbijt was heerlijk, buffet dus voor ieder wat wils. Midden in het centrum. Parkeerplaats moet je wel reserveren, kost 6 euro per overnachting, is bewaakt. Het enige nadeel is dat deze mensen echt geen engels spreken maar alleen frans. Ze hebben in de tuin van het hotel een leuk terras waar een konijn en cavia rondloopt, wat natuurlijk voor de kinderen geweldig is. Vichy is een prachtige stad, mooi gebouwen, leuke winkels echt de moeite waard om te bezoeken.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

• Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesKrant

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenHiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel du Rhône in Vichy/Vichy-Bellerive (Allier), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel du Rhône zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.