Hotel Arverna

Hotel Arverna
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Arverna voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Arverna in het Nederlands

Het eerste dat opvalt aan het onopvallende Arverna is de vriendelijke ontvangst. Het eigenaar/echtpaar dat persoonlijk dr receptie bemenst spreekt goed Engels (en Frans natuurlijk) en is voor van alles en nog wat bereid te adviseren. De kamers zijn goed en onlangs gerenoveerd (de geur van verf & behang domineert nog een beetje in de kamer). Badkamer is eenvoudig en compleet. Ondanks de positie van het hotel, middenin Vichy, is het 's nachts lekker stil. Parkeren kan in de straat voor het hotel (betalen voor auto's met buitenlands kenteken is niet nodig, volgens de receptioniste) of in de speciale Arverna vakken in de parkeergarage op 100m afstand. Ontbijt is zeer eenvoudig: stokbroodje, croissantje, jus en koffie/thee. Qua prijs/prestatieverhouding kun je het een stuk slechter treffen dan in dit hotel.

Prima stadshotel

Myriam & Maurice
25-6-2009

Arverna is een prima stadshotel. Zeer centraal en toch heel rustig gelegen. Pro is de gesloten parking (te betalen). De kamers/badkamers zijn klein maar hebben alle comfort, zelfs airco.

Waar voor je geld!

2006

Een heel leuk familiehotel, gelegen in het oude centrum van Vichy. Je voelt je hier uitermate welkom. Het echtpaar dat dit hotel leidt doet alles om het de gast naar de zin te maken. Heerlijk ontbijten in een gezellige tuin.

Wij waren hier 1 nacht op doorreis en komen zeker nog een keer terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Arverna voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arverna in Vichy/Vichy-Bellerive (Allier), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arverna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.