Hotel Vic

6.3Voldoende

Frankrijk, Auvergne, Vic-sur-Cère ( Cantal )

Op vakantie geweest naar Vic?

6.3Voldoende

12 reviews over Hotel Vic

• 8Marleen06-08-2012

Waar voor je geld!!

Tegenover alle criticasters willen wij het volgende kwijt: Dit hotel is prijs/kwaliteitsverhouding perfect; Ontbijt en diner krijg je waar je voor betaald hebt Mooie ruime gerenoveerde kamers met apart toilet.Personeel is uitermate vriendelijk. Leuk zwembadje en afgesloten garage om je motor te stationeren; Enig nadeel: ligging hotel aan een drukke baan; dus beter kamer vragen aan de achterzijde;(weinig geluidshinder)

Gereisd met partner in juli 2012

• 8Riet19-09-2011

Prijs-kwaliteit een topper

Wij zijn in dit hotel beland via een motorvakantie geboekt bij touroperator en hadden op voorhand nogal wat schrik voor wat ons te wachten zou staan vooral omdat de beoordelingen die er reeds over te lezen waren niet echt veelbelovend waren. We zijn dus erg kritisch aangekomen maar waren al gauw blij verrast vast te stellen dat alles pico bello was.Propere kamers, een ruime badkamer, goed bed,elke dag verse handdoeken en het eten was heel lekker, zowel ontbijt als avondeten. personeel heel vriendelijk.Kortom ze verdienen zeker een positieve reactie.

Gereisd met vrienden in september 2011

• 7Didier,Nancy en Phaedra28-07-2009

Zijn geld waard

Wij vonden dit hotel qua prijs/kwaliteit zeker zijn geld waard.Het ligt in een rustige streek en er zijn veel alternatieve mogelijkheden.Zo is er een prachtig domein op 200 meter van het hotel met prachtige zwembaden.Heel vriendelijke mensen in het hotel en de streek.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 1M. Bartels16-07-2009

Annuleer je boeken

Wij zijn hier terecht gekomen door het boeken van een motorvakantie. Het enige goede van dit hotel is dat het personeel erg vriendelijk is maar ook moet roeien met de riemen die ze hebben. Het eten is maar matig en niet smaakvol. Het is allemaal vreselijk oud en heeft in jaren geen onderhoud gehad. Wij hadden wel een zogenaamde “gerenoveerde” kamer geboekt en dat verzachte het leed nog een beetje. Deze week is ons zo slecht bevallen dat het een domper op onze vakantie is geweest. En alleen omdat we doorgingen naar Italië zijn we gebleven maar anders waren we na 2 – 3 dagen weg gegaan en een schadevergoeding gevraagd bij touroperator.

Gereisd met partner in juli 2009

• 0Schröder02-09-2008

Dit doen wij nooit weer.

Zeer slechte kamers, Werd gezegd alle kamers zijn gerenoveerd, nou vergeet het maar. Een bed wat middendoor was, geen föhn etc. in de badkamer, de wc moest je zeker 3x doorspoelen Een erge muffe lucht,

Gereisd met partner in juli 2008

• 7Patrick Waumans15-08-2008

Een tegenvaller

Op basis van wat hier reeds stond keken we er naar uit om lekker te eten. Wel in de massakeuken op het werk eten we beter. Geen lokale specialiteiten te bekennen en qua hoeveelheid, kun je enkel gelukkig zijn dat er brood bij geserveerd wordt en dan nog heb je honger (na een viergangen menu). De wekelijkse animatie van het hotel is een dansavond op zondag voor de derde leeftijd van de streek. In het dorp valt er niets te beleven, buiten een drietal terasjes die omstreeks 10u30 al dicht zijn. Dit is volgens mij enkel een ideale uitvalbasis voor ervaren bergwandelaars (maar neem dan enkel kamer met ontbijt).

Gereisd met familie in augustus 2008

• 4Fam. Schröder09-08-2008

Slecht hotel.

Wij hadden een motorreis via touroperator geboekt in dit hotel. Alles wat touroperator schrijft als accomodatie etc. is een grote leugen. Het is absoluut geen toeristisch plaatsje, alle kamers zouden gerenoveerd zijn, nou vergeet het maar, wij hadden een erg slechte kamer,een erg muf stinkende kamer alsof er maanden niets in had geleefd,het bed was midden door, de toilet moest je wel 3x doorspoelen etc. Het enigste + punt is, de kamers werden wel goed schoongehouden. Het terras is niet uitnodigend, en het zwembad is een lachertje, een klein pierenbadje.Nee voor ons was het een grote domper, en daar heb je dan het hele jaar voor gewerkt.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8Gaby18-01-2008

Het hotel is erg schoon en prima gelegen. De omgeving is mooi en er zijn voldoende bezienswaardigheden. De kamer en de badkamer zijn stijlvol ingericht en worden goed schoongemaakt, ook de handdoeken worden elke dag gewisseld. Het avondeten is ontzettend lekker en bevat ieder dag een 4 gangen maaltijd. Het ontbijt bevat, in tegenstelling tot wat je verwacht in Frankrijk, veel variatie met o.a. stokbrood, croissants, cornflakes, franse kaas etc. Het zwembad ligt dicht bij het hotel, ook dit wordt ieder dag schoongemaakt. Achter het hotel is een parkeerplaats waarop voldoende ruimte is, één keer per week komt er echter een marktje waardoor je de auto een klein stukje verder moet zetten. Al met al hebben wij het hotel als erg plezierig ervaren, zeker een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 5Benjan en Judith18-04-2007

Ligt op een zeer ongunstige plek in het centrum. Plaatje in de reisfolder komt niet overeen met de werkelijkheid. Zorg dat je aan de achterkant komt te liggen i.v.m. herrie + uitlaatgassen. Kamers hebben geen airco, dus in de zomer is het er bloedheet. Kamers zijn klein, maar erg schoon. Het hotel doet een beetje oubollig aan. Zwembad + terras nodigen niet uit. Eten is erg goed. Personeel is erg vriendelijk Parkeren in Vic is erg moeilijk. In het hotel zit ook een casino. In / vanuit Vic kun je erg mooi wandelen.

Gereisd in april 2007

• 7Karin Jansen27-10-2005

Goed hotel, wel moet je een kamer aan de achterzijde hebben, anders lig je in de uitlaatgassen (van de doorgaande weg voor het hotel) te slapen. De kamers aan de achterzijde waren ook al gerenoveerde. Beetje een rare plaats, Vic sur Cere, want er is niet zoveel te doen en er zijn weinig tot geen leuke eetgelegenheden. We hebben drie nachten in dit hotel geslapen, dus verder weinig te melden.

Gereisd in oktober 2005

Hotel Vic info