Camping Brenazet

Camping Brenazet
8,9

18 reviews over Camping Brenazet in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Genieten van de rust en vrijheid

Marian De Ruijter
22-3-2018

het is een ideale kindercamping.

En er heerst een gevoel van alles mag en alles kan.

Dus kampvuur, ga je gang.

Als je rust wil, wat prima kan, ga je buiten de kindervakanties.

Top vakantie

Maarten en sandra
20-11-2017

Een camping met veel ruimte en vrijheid. De kippen lopen lekker te scharrelen tussen de tenten. Ron en Mariken organiseren leuke activiteiten. We zouden een week blijven, maar dat zijn er twee geworden. Klein nadeel is dat de camping wat afgelegen ligt waardoor je al snel 3 kwartier moet rijden voor een leuk kasteel of stad.

Een camping die precies bij ons past

Diederik de Flines
6-8-2017

Zes jaar geleden waren wij al eens met onze zoon van toen 2 op deze heerlijke camping . Gezien onze positieve herinneringen besloten we dit jaar weer eens te gaan en dit heeft onze verwachtingen overtroffen ! Fijne mensen , mooie kleinschalige camping , heerlijk eten, leuke kano tocht voor alle leeftijden fijne yoga , kinderen die eindeloos buiten spelen smaakvol natuur zwembadje en gezellige avonden .

Je merkt aan alles dat Ron en Mariken met liefde en authenticiteit deze camping runnen! Wij komen zeker terug .

Fam de Flines

We hebben een aantal aanbieders voor Brenazet voor je op een rij gezet:

Een gezellige, rustige en gemoedelijke camping

Maarten en Judith + kids
    31-8-2016

Ron en Mariken zijn aardige en fijne camping eigenaars. Mooie omgeving, een hele leuke camping voor gezinnen met kinderen in de basisschool leeftijd. Onze zoon van 13 had geen leeftijdsgenootjes, maar kon het gelukkig vinden met wat oudere jongens en Ron betrok hem bij de activiteiten die er werden georganiseerd. Het eten was heerlijk! Ons dochtertje genoot van het ponyritje. En wij genoten van de gezelligheid, de rust en de mooie natuur.

Wij raden Brenazet zeker aan bij vrienden en familie!!

heerlijke plek om tot rust te komen.

Marion Fluks
    2-8-2016

Ron en Mariken zijn top gastheren. De gite Belle veu was fantastisch, enorm mooi uitzicht als je aan tafel zat.

Heerlijke twee weken gehad, van 24 juli tot 10 juli 2016

Onze Jack Russel heeft 14 dagen genoten van haar vrijheid. Zonder riem alle dagen met Rizar, Elfie, Elza, de kippen zo maar lekker buiten lopen.

Het was super gezellig, met de andere gasten heerlijke pizza gegeten, in de romantische boeren schuur. Zeker een aanrader.

Geweldig ontspannend

J en J
    1-8-2016

De rust en de ruimte waren heerlijk in "de boomkikker" maar er was ondanks dat ook genoeg contact en activiteit te vinden.

heerlijk genoten, relaxte vakantie in de natuur

Marco en Alie
    20-12-2015

We hebben genoten van onze drie weken in de gite 'Four à pain'. Ron en Mariken zijn erg gastvrij en het is mooi om te zien hoe ze Brénazet samen runnen. De omgeving is heerlijk, lekker rustig en midden in de natuur. Onze tieners hebben ook genoten, een heerlijke duik in het meer dat vlakbij is of lekker op de mountainbike op avontuur. De dag kanoën met Ron was een hoogtepunt. Kortom: een geweldige vakantie en een aanrader voor mensen die van een pure vakantie houden in een heerlijke omgeving.

Beleving in de Pipowagen

loes
    5-9-2015

Wij hebben in juli/ augustus 2 weken verbleven in de Pipowagen. Wat een beleving! De Pipowagen is zo mooi en in detail gemaakt, echt prachtig. De Pipowagen is perfect voor max 4 personen. Want bij regen moet je binnen schuilen en dan wordt het met 5 personen wel krap. Naast de pipowagen staat een mooi "hok" met fijne douche en ecologisch toilet. Dus je hebt je eigen (ecologische) sanitairblok. Als je op zoek bent naar rust, respect, ruimte, back to nature en no worries dan is dit wel echt de place to be. Ik vond het ook heerlijk dat er maar 1 WiFi punt is en dat die ook niet altijd werkt. Weg met die telefoon! Mee-eten was ook een feest. Ron is een natuurtalent met kinderen en Mariken kookt super lekker, lieverds zijn het! Camping niet voor pubers denk dat die zich vervelen of je moet met een groep pubers zijn. Meer ingericht voor de kleine kids. Houd je dochter/ zoon van pony's? Eat your heart out!! Mooie omgeving ook. Enige nadeel: (tamme) wespen maar je bent in de natuur....

Heerlijke yoga wellnessweek!

Charlotte Bloemendaal
    23-5-2015

Een week om nooit te vergeten! Met 3 kinderen in de meivakantie naar de Yoga Wellnessweek bij Ron en Mariken. Elke dag 2 uur yoga (Patricia, bedankt!) en 's avonds aanschuiven aan tafel om te genieten van de meest heerlijke vegetarische gerechten. De kinderen (7 en 5) hebben genoten van de dieren, de avontuurlijke omgeving en het (natuur) zwembad. Ron en Mariken zijn een fantastische gastheer en gastvrouw. We hebben ons zeer welkom en gezien gevoeld. De camping is eenvoudig en prachtig gelegen. Je komt echt tot rust.

Prachtig gelegen camping

Tom Brinks
    25-9-2014

Deze camping is prachtig gelegen en wordt door de beheerders zeer mooi gehouden. De camping ziet er natuurlijk uit. Paarden, kippen en koeien er is van alles te zien en te doen (schommelen en skelters) voor met name kleine kinderen (tot 8 jaar). Het fietsen met kinderen naar 'de oude wasplaats' (tip van de beheerders) was wat ons betreft het leukste uitje!

We hebben een aantal aanbieders voor Brenazet voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Brenazet in Vernusse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Brenazet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Brenazet scoort een 8.86 uit 10 op basis van 18 reviews.