Hotel Chateau de Peufeilhoux

We hebben een aantal aanbieders voor Chateau de Peufeilhoux voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Chateau de Peufeilhoux in het Nederlands

Prachtig gerestaureerd middeleeuws kasteel

HaWi
7-10-2017

Een ommuurd, recent gerestaureerd middeleeuws kasteel, met 5 kamers, waarvan twee als suite worden verhuurd. Er is ook nog een gîte met 4 kamers waarvan 1 (klein, zonder raam) met eigen sanitair. De andere 3 kamers hebben op de gang een toilet en een badkamer. In de gîte is ook nog een woonkamer en een volledig ingerichte keuken (o.a. met wasmachine) De kamers in het château zijn prachtig ingericht, de kamers in de gîte zijn (op 1 na) ruim en sfeervol. Er is een prachtige tuin met een mooi zwembad. De steile weg naar het château is onverhard en niet eenvoudig te bereiden. Het Franse ontbijt is eenvoudig, maar goed. In de omgeving is veel te zien en te doen maar het is er toch niet druk bevolkt met toeristen.

Gereisd Met vrienden in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Chateau de Peufeilhoux

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chateau de Peufeilhoux in Vallon-en-Sully, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chateau de Peufeilhoux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.