Camping Domaine Sainte Marie(+ B&B)

Camping Domaine Sainte Marie(+ B&B)

9.4Fenomenaal

Frankrijk, Auvergne, Treteau

9.4Fenomenaal

• 9.7Eetgelegenheden
  • 9.7Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine Sainte Marie(+ B&B) voor je op een rij gezet:

Meer camping info

262 reviews over Camping Domaine Sainte Marie(+ B&B)

• 2018
    7Marieke18-08-2018

Gezellig verblijf in een dagje te rijden

Een overzichtelijke kleinschalige camping. Gastvrije mensen. Prettig voor kleine kinderen. Voor onze dochter 3 jaar ideaal. Leuk peuterbadje. Ook het restaurant is een fijne plek. Sanitair wordt goed onderhoudend. Leuk uitje, de waterval bezoeken en de dierentuin.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 10Brian17-08-2018

Op naar volgend jaar!

Heerlijk eten en ontspannen, super gastvrij en behulpzaam. Gezelligheid alom bij de gasten en het personeel. Zoals altijd staan Peter en Marga klaar om je met open armen te ontvangen en om er een ontspannen verblijf van te maken. Natuurlijk ook Karin, Jan en Gerda kunnen niet ontbreken. Voor de 4e keer geweest maar we zullen blijven terug komen. Maar de Crazy Run bij de 6-kamp slaan we volgende keer over :-)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Fam. Broers15-08-2018

Fantastich

Wij hebben hier met onze Kinderen van 1 en 4 jaar twee weken mogen verblijven. Na het hartelijke ontvangst van Peter en Marga(ook van alle andere medewerkers) werden we naar het mooie chalet gebracht. Op deze kleinschalige(35 camping plekken) veel leuke terugkerende gezinnen ontmoet. Veel kinderen tot de leeftijd van ongeveer 12 jaar. Voor de kinderen veel speelgoed van skelters, speelhuisjes tot trampolines. Het eten uit de keuken van marga is echt heerlijk en sochtends verse broodjes bezorgd door Peter. Het is echt een gezelligheids camping. Elke woensdag een gezellige bbq, wekelijks een zeskamp voor de kinderen(alhoewel de ouders ook fanatiek meedoen) gezamenlijk marshmallows bij het haardvuur, live muziek, etc etc. Er is in de ongeving voor ieder wat wils te beleven of te doen. Wij gaan hier zeker weer naar terug. Peter, Marga en alle andere lieve mensen van de camping hartstikke bedankt voor de 2 geweldige weken.

• 9Eetgelegenheden

• 10Linda Kruik13-08-2018

Fantastische leuke camping!!

Super gastvrije en gezellige camping, geschik voor jong en oud! Met z’n alle verschillende activiteiten georganiseerd, was echt TOP👍🏼. Het eten is heerlijk en betaalbaar. Leuke rivier in de buurt waar onze hond ook van heeft genoten met die warmte. En ook de brocantemarkten niet te vergeten, we zijn weer goed geslaagd!

• 8Olijve-Arends13-08-2018

Ontspannen genieten met gezin.

Erg gezellige kleinschalige camping met zeer net sanitair en een fijn zwembad. Er is van alles te doen voor kinderen, er is wel wat achterstallig onderhoud bij een deel van de speelmogelijkheden. Wanneer dat wordt aangepakt, is het perfect voor elk kind van elke leeftijd. We verbleven in een safari lodgetent, super sfeervol ingericht met een fijn bed en prima keukentje. Er waren wat weerplekken in de tent en de vlonder kan ook een opknapbeurt gebruiken, mochten de 2 tenten blíjven (hoorde waarschijnlijk van niet). We waren blij dat de tent 's avonds héérlijk afkoelde na warme dagen van 36 graden. Marga kookt heerlijk en er is ruime keus in het gezellige 'restaurant'. De wekelijkse bbq is een aanrader. Naast smakelijk vlees zijn er overheerlijke salades. Een aantal vaste campinggasten organiseren leuke activiteiten zoals een bootcamp om de dag voor jong en oud, spelletjesmiddag en marshmallows roosteren. Onze dochter heeft erg genoten

• 8Eetgelegenheden

• 6Anoniem12-08-2018

Wij gaan niet meer terug, met jonge kids prima ple

We komen hier al een paar jaar en werden dit keer ontvangen met de vraag of onze kinderen nog steeds zo druk zijn, vonden we een rare vraag.

• 6Eetgelegenheden

• 9Albertine08-08-2018

Gastvrij, gezellig, ruim, rust, top. Kom terug.

Een week mocht ik met mijn 32 honden in de gîtes verblijven. Na een vriendelijk welkom met een kopje cappuchino een belangstellend praatje en uitleg over het verblijf, werden we naar de gîtes gebracht. Een heerlijk koel verblijf, gezellig en netjes met een grote waranda en geweldige omheinde tuin. Wat een genot voor de honden. Elke avond werd er met de meeste gasten een drankje genomen met de meeste gasten. Erg gezellig. Een aantal avonden heb ik gebruik gemaakt van het restaurant. Marga en Peter verzorgden steeds een heerlijke 3 gangen diner, voor een leuk prijsje. Na de week had ik een ander uitstapje gepland, waar ze erg benieuwd naar waren. Op de terugweg even aangegaan. Eigenlijk wilde ik nog wel een paar dagen blijven....geen probleem. Direct werd er een chalet geopend, waar ik nog 4 dagen genoten heb van de gastvrijheid van Domaine Saint Marie. Marga en Peter, hartelijk dank voor de vriendelijkheid, enthousiasme en gastvrijheid.

• 9Eetgelegenheden

Alleen gereisd in juni 2018

• 10Thijs31-07-2018

Het is een gezellige leuke camping veel te doen voor kinderen lekker eten en vooral de borrel om 5 uur is super leuk

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Marleen29-07-2018

gezinsvakantie

Kleine familiecamping met veel terugkerende gezinnen. Camping wordt netjes bijgehouden, sanitair is schoon. Leuke chaletjes en tenten te huur. Vriendelijke prijzen in het restaurant. Persoonlijke benadering door Marga en Peter. Als er iets is kan je ze altijd aanspreken en zullen ze het zeker proberen op te lossen.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 10Fam vlieger28-07-2018

Heerlijk ontspannen!!!

Voor de 6 de keer op rij naar deze fijne camping van Peter en marga! 15 nachten in onze eigen tent verbleven,veel gezwommen in het zwembad en de jongens hadden het fantastisch naar 't zin. Weer veel andere plaatsen bekeken zoals Charroux, tresselles en Bellenaves (automuseum), ook moulins, vichy, lapalisse en de cascade de la Piserotte weer bewonderd. Het eten van marga was weer om door een ringetje te halen! Al met al een aanrader om naar toe te gaan... Kan helaas niet hoger dan een tien geven maar bij deze camping kom je "thuis"

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Camping Domaine Sainte Marie(+ B&B) info