Camping Domaine Sainte Marie(+ B&B)

Camping Domaine Sainte Marie(+ B&B)

9.4Fenomenaal

Frankrijk, Auvergne, Treteau

9.4Fenomenaal

• 9.7Eetgelegenheden
  • 9.7Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine Sainte Marie(+ B&B) voor je op een rij gezet:

Meer camping info

262 reviews over Camping Domaine Sainte Marie(+ B&B)

• 2018
    10R KRAS04-09-2018

fantastisch

Het was in 1 woord fantastisch hier(vlgs. Ursel de Geer).

We hebben met onze 2 kinderen 3 wk. in chalet Lavendel gezeten heerlijk vertoeven met een lekkere veranda. De kinderen vonden het geweldig en hebben zich prima vermaak op de trampolines, fietsjes, skelters en niet te vergeten het zwembad. Ook hebben ze meegedaan met de zes- en de bootcamp onder leiding van de fanatieke Harm en daarna lekker eten en drinken bij Marga en Peter met assistentie van Karin en Gerda en niet te vergeten tuinman Jan welke heerlijke gerechten serveren voor een vriendenprijsje. Om vijf uur kan men vrijwillig meedoen aan het borreluurtje en de wekelijkse bbq wat heel gezellig is het is geen reünie en je wordt zeker niet buiten gesloten. We zijn de omgeving zeker niet vergeten pretpark Le Pal, boomtoppen, kanoën, waterskiën ect. Zeker voor herhaling vatbaar. Marga en Peter en niet te vergeten Dooly bedankt

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Sjaak en Petra03-09-2018

Gewoon een camping die je moet ervaren.

Na een wat lange reis is het gewoon als of je thuis komt wat zijn die Peter en Marga toch geweldig leuke en lieve mensen En dan die camping lekker klein schalig met ruime plekken.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9A. beugelsdijk03-09-2018

Met partner en twee kids heerlijk genoten op deze mooie rustige camping Wij zaten in een mooi ingerichte chalet met veranda Schoon zwembad en een peuterbad voor de allerkleinste Op woensdag een verzorgde BBQ en salades gezellig om aan te schuiven en de andere kampeerders te leren kennen En niet te vergeten de zeskamp en de marsmellows savonds op het terras iedereen rond het vuur Kortom een gezellige Fam camping om weer terug te keren Peter en Marga bedankt

• 9Eetgelegenheden

• 10Gerard Jasperse03-09-2018

Gewoon een heerlijke vakantie

Weer een zalige vakantie gehad met mijn dochter van 15 op deze super gezellige familiecamping. Alles lekker ongedwongen en relaxt. Heerlijk zwembad en zalig gegeten bij Peter en Marga. Voor de liefhebbers elke woensdag zalige BBQ en er worden regelmatig leuke activiteiten georganiseerd voor jong en oud. Sanitair erg netjes, modern en schoon!! Zelf in prachtig chalet verbleven met heerlijke veranda en loungebanken! Super mooie dierentuin met atractiepark https://www.lepal.com/en , op 25 min afstand rijden zeer de moeite waard voor een hele dag plezier! Al met al een heerlijke vakantie!

• 9Familie van der Rhee02-09-2018

Heerlijk, gezellig en kindvriendelijk

Op aanraden van vrienden dit jaar niet naar een stacaravan op massale camping aan de Spaanse Costa maar naar een chalet op de gezellige kleinschalige camping Domaine Sainte Marie van Peter en Marga. Op nog geen 800km van huis, dus goed in 1 dag aan te rijden. Heerlijk chalet naast het zwembad met toch een beetje privé door de heg er omheen. Dagelijks een gezellig borrel om 17:00 (niets is verplicht maar 1x geweest wil je gewoon dagelijks even borrelen en bijkletsen wat de rest van de camping vandaag heeft gedaan) Bij Peter en Marga word je heel gastvrij ontvangen (en ook weer uitgezwaaid) kinderen vermaken zich heerlijk met alle speelgoed, trampolines, zwembad én uiteraard leeftijdsgenoten. Leuke Brocantes in de regio, mooi pretpark LePal en steden als Moulin en Vichy. Buiten de gastvrijheid van Peter en Marga moeten ook Jan, Gerda en Karin genoemd worden. 3 maanden staan zij klaar voor Peter en Marga maar dus ook zeker voor de gasten.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 9Van der Kooi01-09-2018

Wij komen volgend jaar zeker terug!!

Voor het eerst naar deze camping geweest deze zomer. Wat een geweldige ervaring! Zowel voor ons als ouders als voor de kinderen (4, 5 en 7). De gezelligheid tijdens de middagborrel om 5 uur, het heerlijke eten in het restaurant, de wekelijkse (zeer goed verzorgde) bbq met de hele camping, overvloed aan speelattributen voor de kinderen van skelters, trekkertjes, (loop)fietsjes, trampolines, glijbaan, schommel etc. Het zwembad is heel schoon, overzichtelijk met de kinderen en je kunt er heerlijk een baantje trekken. In de omgeving is genoeg te doen voor een leuk dagje uit. Het chalet waar wij in zaten was lekker ruim en heel schoon, grote veranda en heerlijke tuin eromheen. Fantastische eigenaren en met de hulp van lieve mensen om hun heen staat er echt een topteam klaar om het de gasten volledig naar hun zin te maken. Kortom zo'n relaxte en gezellige vakantie hebben wij nog niet eerder ervaren! Wij komen volgend jaar zeker terug!!

• 8Fam. Klompenmaker29-08-2018

Gezellig

Gezellige camping, veel ruimte, op woensdag samen BBQ, heerlijk! Wij hadden 2 weken mooi weer. Veel kinderen tot ongeveer 10 jaar. Er is ook een kleine bibliotheek op de camping met mooie boeken en tijdschriften.

• 8Eetgelegenheden

• 10Bianca Kromhout van der Meer25-08-2018

Nooit meer ergens anders naartoe

Ik vind het een super fijne camping. Alles is netjes en schoon. Vooral ook heel kindvriendelijk, zo hebben de ouders ook echt vakantie!

• 5Anoniem24-08-2018

Helaas.....

Een mooie, kleinschalige camping waar je in het restaurant heerlijk kan eten. Helaas zullen wij hier nooit terug keren, omdat het een grote reünie bleek te zijn van Nederlanders die elkaar eerder hebben ontmoet. Wanneer je niet meedoet aan het "verplicht" samen zijn; bbq, borreluurtje, spelletjes middagen, val je buiten de groep en wordt je met de nek aangekeken. Heel jammer, want ik weet niet of de twee lieve eigenaren dit wel fijn vinden zo'n sfeer op de camping.

• 7Eetgelegenheden

• 9Fam Boos20-08-2018

Gezellige, kindvriendelijke top camping

Leuke camping, warm welkom, lekker ontbijt en diner, echt top. En zeker niet duur, met top kwaliteit. (jammer dat je wel eige brood moet smeren😂) Naar kinderen super vriendelijk, Veel speelgoed fietsen, skelter stepjes etc Als toetje toe 4 grote trampolines, Mooi overzichtelijk. Peuterbad en diepbad aanwezig en knus Om 17.00 is er een borrel uurtje waar veel campinggasten gezellig voor komen.

De camping eigenaren doen veel voor de gezelligheid onder de camping gasten en voor de kinderen. Vanaf de camping zijn veel leuke activiteiten te ondernemen Wij waren naar Lepal (pretpark) Vichy, Maar er is nog meeer.

Camping Domaine Sainte Marie(+ B&B) info

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50