Camping Domaine Sainte Marie(+ B&B)

Camping Domaine Sainte Marie(+ B&B)sterster

9.2Fenomenaal

Frankrijk, Auvergne, Treteau

9.2Fenomenaal

• 9.4Eetgelegenheden
  • 9.5Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine Sainte Marie(+ B&B) voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

262 reviews over Camping Domaine Sainte Marie(+ B&B)

• 2019
    10Martin en Carla25-06-2019

Grandioos!

Het was weer een heerlijke kampeervakantie. Wat een ruimte, echt een superplek. Prima combi van rust, natuur en heel veel gezelligheid. De prima keuken. Niet te vergeten het fijne zwembad!! Ook onze 2 honden hadden het erg naar hun zin. Marga en Peter bedankt.

• 10Henk en Marga Loopik24-06-2019

Supercamping.

Weer een lange week genoten op de camping domaine St Marie. Bij aankomst zeer hartelijk ontvangen door peter en marga, die ons direct herkenden van verleden jaar toen we een week in een huurchalet hebben vertoefd. Deze keer met een caravan gegaan, de staanplaatsen zijn zeer ruim en je kan zelf kiezen volle zon of schaduw, eenmaal alles opgesteld kan je aanschuiven bij het borreluurtje, hoeft niet hoor, maar wel erg gezellig om de dag door te nemen en mede campeerders te leren kennen. Je kan hier ook lekker eten, buiten of met wat slechter weer, onder het grote afdak, of binnen in het restaurant, ook is er nog een bruin café. Peter komt in de morgen met vers brood dat je de vorige dag besteld hebt. Peter en Marga we hebben weer een fantastische week gehad met veel lol en plezier. We komen zeker weer terug en hopenlijk spreek ik dan wat beter Engels Peet. Groetjes van ons, en een fijn seizoen gewenst.

• 9Peter en Kirsten16-06-2019

Heerlijke stek!

Super camping waar je echt kunt ontspannen maar ook de gezelligheid kunt opzoeken... wij verbleven in chalet Domaine Villa. Wat een leuk chalet en voorzien van alle gemakken. Prachtige badkamer en gezellig ingericht! Zonder overdreven luxe overigens en dat draagt bij aan een kampeerervaring zonder eigen tent of caravan mee te nemen. Genoten op de veranda van ontbijt, met de superservice van Peter die vers brood voor je besteld bij de bakker, en van de Franse avonden! Genoten van de kookkunsten van Marga in hun gezellige restaurant! Kortom een plek waar je jezelf als God in Frankrijk kunt wanen maar waar oer-Hollandse gezelligheid op te zoeken is! Wij komen zeker terug!!!!!!

• 10Marieke Beerlings07-06-2019

Wij komen 100% zeker terug!!👍❤

Het is een super gezellige camping met super gastvrije eigenaren. Peter en Marga zijn echt top gastheer en gastvrouw. De omgeving is prachtig groen en echt Frans. Echt een aanrader!!

• 8Pierre en Carla17-02-2019

Prima camping, MAAR...voor ons nooit meer

Hier 1e week sept.18 geweest. Prima camping. Restaurantje waar je leuk kon eten. 3 x gedaan. Na één week gingen we 5 dagen weg en keerden donderdag de 13e,zoals afgesproken, terug. Het was al niet druk,maar bezetting nu minimaal. Wij hadden ons weer geïnstalleerd en waren er gaan eten. Toen liet eigenaar (Marga) zich al ontvallen, dat ze geen zin meer had om maar voor 2 pers. (wij) te koken. De volgende dag, de 14e, kregen we te horen dat ze de 15e gingen sluiten i.p.v de 30e? Geen waarom, reden of sorry voor het ongemak!! Eén dag voor opruimen ,inpakken,andere camping zoeken. Iedereen stelt zijn vakantie anders voor. Aan hen was niet te merken dat er iets aan de hand was. Wij dus de 15e vertrokken. Op site heeft niet gestaan dat ze eerder gingen sluiten?Je zult het meemaken, hele dag gereden, aankomen bij camping die volgens website open is, en is dan gesloten?! Een ervaring die wij niemand toewensen. Vandaar ons review

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 2018
    10Freek en Nel Dolieslager10-10-2018

Volgend jaar weer!!

Helaas zit seizoen 2018 er weer op. We zijn verschillende keren op Domaine Sainte Marie geweest waaronder in juli 2 wkn met onze kleindochter van 9. Het was weer,zoals voorgaande jaren, heerlijk. Marga en Peter het was weer fantastisch! Het eten, borreluurtje etc.... Bedankt voor alle goede zorgen en volgend jaar komen we natuurlijk gewoon weer. 🍷👍🍻

• 8Joop van Buitenen en Jose Oomen05-10-2018

Super verblijf en je raakt er door besmet.

Al weer 8 jaar op een rij komen we al bij Marga en Peter ( eigenaars van de camping ).Zo ook dit najaar weer. Het was heerlijk weer en het zwembad was ook in deze periode nog volop open. Dit jaar hebben we gekozen voor een chalet omdat we dan lekker alles bij de hand hebben. Eigenlijk zijn er geen min-punten en voor ons alleen maar + punten. Marga kookt de sterren van de hemel en Peter laat zich een meer dan uitstekende gastheer zien. Dat is dan meteen ook een groot pluspunt, omdat het eten kan worden gegeten onder een heel groot gezellig afdak of bij minder weer in het knusse restaurant ! Omdat wij hier dus al vaak komen hebben wij een stel vrienden van ons geadviseerd om, na hun vakantie in Spanje met een caravan, de laatste avond hier te overnachten. Echter ze vonden het zo gezellig dar er al gauw enkele dagen aan vast geplakt werden.

• 9Bas Castricum01-10-2018

Tijdens onze vakantie in Zuid Frankrijk, in Orgon, kwam ik in gesprek met mijn buurman over de terugreis. Mijn buurman, AD ,vertelde mij dat als in nog vakantie dagen overhad zeker naar de Camping Domaine Sainte Marie in Treteau in de Auvergne moest gaan. Ad zijn advies opgevolgd. Een warm welkom door de eigenaren Peter en Marga was onze eerste ervaring met de camping. Voorts hebben we tegen een redelijke prijs heerlijk kunnen eten in het restaurant. De campingplaatsen zijn heel ruim en worden goed onderhouden. Het toiletten en de douches zien er piekfijn uit. Daarnaast is er een ruime afwasplaats. Wat wij heel leuk vonden was het om ongeveer 17.00 uur een samenzijn, alles op vrijwillige basis, wij zijn niet elke keer geweest, om onder het genot van een consumptie ervaringen uit te wisselen met de andere campinggasten. Marga en Peter wij komen zeker nog eens langs maar dan voor een langere tijd. Bas.

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Margriet Jacques20-09-2018

Fantastisch!!

Wederom een heerlijke vakantie gehad. Prachtige omgeving maar belangrijkste is de fantastische eigenaars. Niets te veel. Heerlijk eten en vooral de gezelligheid. Een aanrader. Volgend jaar zeker weten weer. Top

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9Johan en Wil06-09-2018

Onvergetelijk!

Prima camping met goede voorzieningen. Waren hier nu voor de derde keer, maar hebben ons weer prima vermaakt. Peter en Marga, leuke enthousiaste eigenaren, die er voor zorgen dat het je aan niets ontbreekt.
    En als je zelf niet wilt koken, kun je voor weinig geld heerlijk eten in het restaurant.
    Een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2018

24 tips over Camping Domaine Sainte Marie(+ B&B)

• Fam. Eickhoff, 30-09-2013 Rapporteren

Leuke uitstapjes voor de kinderen kanoe'n, boomtoppen, velorail en Le Pall.

• T Muit, 12-06-2013 Rapporteren

Je heb er diverse het hoogste punt wat een prachtig uitzicht heeft La Palise me zijn mooie kerk en tuin

• d_plas, 09-09-2013 Rapporteren

Boomtoppen (supergaaf) 60 min rijden Karten, supermarkt 15 min zwembad Vichy 30 min kano varen 60 min golfbaan 25 min etc. folders aanwezig op camping

1 vraag over Camping Domaine Sainte Marie(+ B&B)

• J schoonderwaldt , 23-02-2018 Rapporteren

Tarief

Is er WiFi en wat is het tarief

Camping Domaine Sainte Marie(+ B&B) info

• Aantal sterrensterster