24 tips over Camping Domaine Sainte Marie(+ B&B)

• Fam. Eickhoff, 30-09-2013 Rapporteren

Leuke uitstapjes voor de kinderen kanoe'n, boomtoppen, velorail en Le Pall.

• T Muit, 12-06-2013 Rapporteren

Je heb er diverse het hoogste punt wat een prachtig uitzicht heeft La Palise me zijn mooie kerk en tuin

• d_plas, 09-09-2013 Rapporteren

Boomtoppen (supergaaf) 60 min rijden Karten, supermarkt 15 min zwembad Vichy 30 min kano varen 60 min golfbaan 25 min etc. folders aanwezig op camping

• Fam. E. Soldaat, 17-08-2012 Rapporteren

Ook in de buurt is van alles te doen/zien, de steden Moulin en Vichy, een prachtige wandeling naar een waterval, een tochtje per kano, veel kastelen ter bezichtiging enz. Ook hebben we heerlijk gegeten op de camping, door Marga zelf gekookt. Kortom, een zeer aan te bevelen vakantiebestemming!

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine Sainte Marie(+ B&B) voor je op een rij gezet:

• Fam. Beernink, 08-08-2012 Rapporteren

vooral gaan eten. Ze kan echt koken. Lekerrrrrrrrrrrrrr

• Sonja, 04-10-2013 Rapporteren

Bezoek de paardenrennen in Vichy, erg leuk! Eet bij Marga en Peter, heerlijk!

• ed, 13-08-2012 Rapporteren

vulcania en zeker de puy de dome ( vulkanen) Cascade Vichy, Moulin en natuurlijk gewoon op de camping genieten

• Marcel Lameris, 16-08-2012 Rapporteren

Heerlijk eten in het restaurant, ook voor de kinderen die altijd speciale aandacht krijgen!

• brouwer, 12-08-2012 Rapporteren

Le Pal (pretpark en dierentuin in 1) is aan te bevelen. Ook in de omgeving is er voldoende te bekijken, zoals oa een waterval,kastelen , leuke kleine dorpjes. Ook Vincy heeft een leuk strandje aan de rivier + zwembadje voor de kleinsten. Ook een redelijk grote stad om te winkelen.

• Fam Schipper, 10-08-2013 Rapporteren

Le pal is erg leuk voor diverse leeftijden. Fort Billy is een bezoekje waard. De paardenrennen in Vichy is ook erg leuk. Verder nog genoeg andere dingen in de buurt.

• familie Huisman, 29-07-2012 Rapporteren

Attractiepark/dierentuin Le Pal en het dorpje Charroux vonden wij erg leuk. De ritjes in de omgeving zijn ook de moeite waard, wat is de Allier prachtig! Zelf hadden we wat meer willen zien, maar de kinderen wilden het liefst op de camping blijven.

• Colette, 25-07-2012 Rapporteren

Een dagje naar de paardenrennen in Vichy is echt de moeite waard!

• familie Peene, 20-07-2012 Rapporteren

ga eens eten bij het restaurant, het is er erg lekker, en professioneel

• rob de jong, 15-07-2012 Rapporteren

Marga en Peter ga zo door, want we komen zeker nog een keer lang op doorreis naar het zuiden.

• Remco de Vries, 10-05-2012 Rapporteren

onwijs gaaf pretpark in de buurt

• sark_1, 20-09-2014 Rapporteren

er is genoeg te doen in de omgeving De stad Moulins en Vichy om te winkelen en kanoën , boomtoppen en heerlijke wandelroutes alles voor herhaling vatbaar.

• Silvo, 25-05-2015 Rapporteren

Ben je niet zo'n kampeerder, maar houd je wel van buiten leven, dan hebben ze op deze camping een aantal gites, kamers, safaritenten en chalets.

• johan en karen, 22-09-2014 Rapporteren

zo'n immense vriendelijkheid van ontvangst tot vertrek nog nooit meegemaakt!!!! en alles zo netjes!!!

• J. Griekspoor, 27-05-2015 Rapporteren

Aanbevelingswaardig zijn de diverse brocantes, die in de regio veelvuldig gehouden worden

• Ronald, 08-08-2015 Rapporteren

Buiten de kamers die wij hebben gehuurd, die allemaal even mooi zijn, zijn er ook Gites te huur, lodge-tenten of gewoon met de eigen tent of caravan op de kleine camping.

• Hans & Dana, 26-08-2014 Rapporteren

Bij slecht weer kunnen we het zwembad bij Vichy ook aanbevelen. Ook het attractiepark/dierentuin Le Pal is zeer de moeite waard!

• Esther, 20-07-2014 Rapporteren

Genoeg te ontdekken in de omgeving

• Familie van Lent, 24-08-2014 Rapporteren

Wij vonden Le Pal erg leuk. Dit is een dierentuin/pretpark die voor alle leeftijden leuk is en maar op een half uurtje rijden van de camping.

• Arjan, Anja en Renske, 02-10-2014 Rapporteren

De Chaletjes zijn een absolute aanrader! Ruim en met een heerlijk overdekt terras en veel privacy.