Camping Domaine Sainte Marie(+ B&B)

Camping Domaine Sainte Marie(+ B&B)
9,1

216 reviews over Camping Domaine Sainte Marie(+ B&B) in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Een plekje om te koesteren

Henk en Marga loopik
20-6-2018

Deze camping is een echte aanrader, de gastvrijheid voelt aan als een warm bad.

Peter en Marga zijn fijne en supergezellige mensen die alles doen om het je naar de zin te maken. Verder is de camping voorzien van zeer ruime plaatsen, een gezellige bar en goed restaurant, en mooie chalets voor de verhuur.

Al met al een plekje om te koesteren, en terug te keren.

Geweldige camping iedereen aan te bevelen

Hein en Patricia
10-6-2018

Je wordt super ontvangen door Peter en Marga. Ze staan altijd voor je klaar. Kortom ga het zelf beleven

Voor herhaling vatbaar!!

Fam. Jasperse
13-5-2018

Lekker een weekje in de Gîte. Altijd mooi weer in Frankrijk behalve als wij er zijn maar genoeg dingen in de omgeving om te doen. Lekker gegeten op de camping en een biertje op terras met mooi weer. Dagelijks een verse pain gebracht door bakker Peter, zeker een aanrader voor een weekje er tussen uit.

Warm welkom, voelt als thuiskomen. Lekker rustig.

George Kennis
9-4-2018

Geweldige en behulpzame mensen. Wij zaten met 5 vrienden in de studio en dat was zeer sfeervol en schoon. Marga is een echte keuken prinses.

Gaan hier zeker terug

Marga en Peter het was een topmverblijf van 3 dagen.

Vriendelijke behulpzame camping eigenaars top

Theo Muit
4-2-2018

Goed en schoon sanitair zwembad kinderbad prima keuken en betaalbaar.

Kan geen negatieve dingen opnoemen die verbeterd moeten worden

Boven verwachting

chris en marina
3-11-2017

Dagelijks word het zwembad door 2 personen schoongemaakt. De borrel om 17.00 is echt gezellig en de keuken is echt heel goed

Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar

Willie van der Leeden-Dulk
21-10-2017

Het weer was niet geweldig maar dat is overmacht, verder was het een super leuk verblijf in een perfect verzorgd huisje, tevens aanwezig een net en verzorgde douche en toiletgelegenheid. Een warme ontvangst door de eigenaars in een gezellige bar/restaurant waar een biljarttafel staat en een tv, met gezellige zitjes, een heerlijk bakkie koffie, een borreltje als je wilt en waar je voor een normale prijs een geweldig 3 gangen menu voorgeschoteld krijgt.

Gastvrij, vriendelijk schoon top camping.

Ilona schippers
14-10-2017

Super mooie camping. Kleinschalig, overzichtelijk, mooie grote plekken, zwembad met hek😃 heel veel speelgoed voor de kids. Douche en toilet zeer keurig en schoon. En zeer vriendelijk en gastvrij. De borrel om 17.00 berengezellig. Eten erg goed en goede prijs. Kortom een top camping.

Geweldig, wederom weer een prachtige vakantie.

Familie Scholten - de Haan
9-10-2017

Na 5 jaar weer terug maar nu met alle kinderen en hun gezinnen. Dit keer zaten wij in een prachtig chalet. De kinderen in de compleet ingerichte safaritenten. De vakantie begint al bij aankomst, een warm ontvangst van Peter en Marga. Lekker uit eten in hun restaurant voor weinig geld. Gezelligheid kent hier daadwerkelijk geen tijd. Peter en Marga staan altijd voor je klaar. Genoeg te doen voor een ieder op de camping en in de omgeving.

Wij komen zeker weten weer terug.

fantastisch

Gerrit en Sibylle
5-10-2017

Een schitterend chalet met alle voorzieningen op een nu rustige camping!

Een aanrader om te onthaasten. Alleen die borrel om 1700..........

Kortom, super. Dank.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Sainte Marie(+ B&B) in Treteau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Sainte Marie(+ B&B) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Domaine Sainte Marie(+ B&B) scoort een 9.09 uit 10 op basis van 221 reviews.