Camping Domaine Sainte Marie(+ B&B)

Camping Domaine Sainte Marie(+ B&B)

239 reviews over Camping Domaine Sainte Marie(+ B&B) in het Nederlands

Met jonge kinderen

Fantastisch!!

Margriet Jacques
20-9-2018

Wederom een heerlijke vakantie gehad.

Prachtige omgeving maar belangrijkste is de fantastische eigenaars. Niets te veel. Heerlijk eten en vooral de gezelligheid.

Een aanrader. Volgend jaar zeker weten weer. Top

Onvergetelijk!

Johan en Wil
6-9-2018

Prima camping met goede voorzieningen. Waren hier nu voor de derde keer, maar hebben

ons weer prima vermaakt. Peter en Marga, leuke enthousiaste eigenaren, die er voor zorgen

dat het je aan niets ontbreekt.

En als je zelf niet wilt koken, kun je voor weinig geld heerlijk eten in het restaurant.

Een aanrader!

fantastisch

R KRAS
4-9-2018

Het was in 1 woord fantastisch hier(vlgs. Ursel de Geer).

We hebben met onze 2 kinderen 3 wk. in chalet Lavendel gezeten heerlijk vertoeven met een lekkere veranda.

De kinderen vonden het geweldig en hebben zich prima vermaak op de trampolines, fietsjes, skelters en niet te vergeten het zwembad.

Ook hebben ze meegedaan met de zes- en de bootcamp onder leiding van de fanatieke Harm en daarna lekker eten en drinken bij Marga en Peter met assistentie van Karin en Gerda en niet te vergeten tuinman Jan welke heerlijke gerechten serveren voor een vriendenprijsje.

Om vijf uur kan men vrijwillig meedoen aan het borreluurtje en de wekelijkse bbq wat heel gezellig is het is geen reünie en je wordt zeker niet buiten gesloten.

We zijn de omgeving zeker niet vergeten pretpark Le Pal, boomtoppen, kanoën, waterskiën ect.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Marga en Peter en niet te vergeten Dooly bedankt

Gewoon een camping die je moet ervaren.

Sjaak en Petra
3-9-2018

Na een wat lange reis is het gewoon als of je thuis komt wat zijn die Peter en Marga toch geweldig leuke en lieve mensen

En dan die camping lekker klein schalig met ruime plekken.

A. beugelsdijk
3-9-2018

Met partner en twee kids heerlijk genoten op deze mooie rustige camping

Wij zaten in een mooi ingerichte chalet met veranda

Schoon zwembad en een peuterbad voor de allerkleinste

Op woensdag een verzorgde BBQ en salades gezellig om aan te schuiven en de andere kampeerders te leren kennen

En niet te vergeten de zeskamp en de marsmellows savonds op het terras iedereen rond het vuur

Kortom een gezellige Fam camping om weer terug te keren

Peter en Marga bedankt

Gewoon een heerlijke vakantie

Gerard Jasperse
3-9-2018

Weer een zalige vakantie gehad met mijn dochter van 15 op deze super gezellige familiecamping. Alles lekker ongedwongen en relaxt. Heerlijk zwembad en zalig gegeten bij Peter en Marga. Voor de liefhebbers elke woensdag zalige BBQ en er worden regelmatig leuke activiteiten georganiseerd voor jong en oud. Sanitair erg netjes, modern en schoon!! Zelf in prachtig chalet verbleven met heerlijke veranda en loungebanken! Super mooie dierentuin met atractiepark https://www.lepal.com/en , op 25 min afstand rijden zeer de moeite waard voor een hele dag plezier! Al met al een heerlijke vakantie!

Heerlijk, gezellig en kindvriendelijk

Familie van der Rhee
2-9-2018

Op aanraden van vrienden dit jaar niet naar een stacaravan op massale camping aan de Spaanse Costa maar naar een chalet op de gezellige kleinschalige camping Domaine Sainte Marie van Peter en Marga.

Op nog geen 800km van huis, dus goed in 1 dag aan te rijden. Heerlijk chalet naast het zwembad met toch een beetje privé door de heg er omheen.

Dagelijks een gezellig borrel om 17:00 (niets is verplicht maar 1x geweest wil je gewoon dagelijks even borrelen en bijkletsen wat de rest van de camping vandaag heeft gedaan)

Bij Peter en Marga word je heel gastvrij ontvangen (en ook weer uitgezwaaid) kinderen vermaken zich heerlijk met alle speelgoed, trampolines, zwembad én uiteraard leeftijdsgenoten. Leuke Brocantes in de regio, mooi pretpark LePal en steden als Moulin en Vichy.

Buiten de gastvrijheid van Peter en Marga moeten ook Jan, Gerda en Karin genoemd worden. 3 maanden staan zij klaar voor Peter en Marga maar dus ook zeker voor de gasten.

Wij komen volgend jaar zeker terug!!

Van der Kooi
1-9-2018

Voor het eerst naar deze camping geweest deze zomer.

Wat een geweldige ervaring! Zowel voor ons als ouders als voor de kinderen (4, 5 en 7).

De gezelligheid tijdens de middagborrel om 5 uur, het heerlijke eten in het restaurant, de wekelijkse (zeer goed verzorgde) bbq met de hele camping, overvloed aan speelattributen voor de kinderen van skelters, trekkertjes, (loop)fietsjes, trampolines, glijbaan, schommel etc.

Het zwembad is heel schoon, overzichtelijk met de kinderen en je kunt er heerlijk een baantje trekken.

In de omgeving is genoeg te doen voor een leuk dagje uit.

Het chalet waar wij in zaten was lekker ruim en heel schoon, grote veranda en heerlijke tuin eromheen.

Fantastische eigenaren en met de hulp van lieve mensen om hun heen staat er echt een topteam klaar om het de gasten volledig naar hun zin te maken.

Kortom zo'n relaxte en gezellige vakantie hebben wij nog niet eerder ervaren!

Wij komen volgend jaar zeker terug!!

Gezellig

Fam. Klompenmaker
29-8-2018

Gezellige camping, veel ruimte, op woensdag samen BBQ, heerlijk! Wij hadden 2 weken mooi weer. Veel kinderen tot ongeveer 10 jaar. Er is ook een kleine bibliotheek op de camping met mooie boeken en tijdschriften.

Nooit meer ergens anders naartoe

Bianca Kromhout van der Meer
25-8-2018

Ik vind het een super fijne camping. Alles is netjes en schoon.

Vooral ook heel kindvriendelijk, zo hebben de ouders ook echt vakantie!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Sainte Marie(+ B&B) in Treteau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Sainte Marie(+ B&B) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.