Camping Domaine Sainte Marie(+ B&B)

Weer vandaag4°-1°
Camping Domaine Sainte Marie(+ B&B)
9,1

242 reviews over Camping Domaine Sainte Marie(+ B&B) in het Nederlands

Volgend jaar weer!!

Freek en Nel Dolieslager
10-10-2018

Helaas zit seizoen 2018 er weer op. We zijn verschillende keren op Domaine Sainte Marie geweest waaronder in juli 2 wkn met onze kleindochter van 9. Het was weer,zoals voorgaande jaren, heerlijk. Marga en Peter het was weer fantastisch! Het eten, borreluurtje etc.... Bedankt voor alle goede zorgen en volgend jaar komen we natuurlijk gewoon weer. 🍷👍🍻

Super verblijf en je raakt er door besmet.

Joop van Buitenen en Jose Oomen
5-10-2018

Al weer 8 jaar op een rij komen we al bij Marga en Peter ( eigenaars van de camping ).Zo ook dit najaar weer.

Het was heerlijk weer en het zwembad was ook in deze periode nog volop open.

Dit jaar hebben we gekozen voor een chalet omdat we dan lekker alles bij de hand hebben.

Eigenlijk zijn er geen min-punten en voor ons alleen maar + punten.

Marga kookt de sterren van de hemel en Peter laat zich een meer dan uitstekende gastheer zien. Dat is dan meteen ook een groot pluspunt, omdat het eten kan worden gegeten onder een heel groot gezellig afdak of bij minder weer in het knusse restaurant !

Omdat wij hier dus al vaak komen hebben wij een stel vrienden van ons geadviseerd om, na hun vakantie in Spanje met een caravan, de laatste avond hier te overnachten.

Echter ze vonden het zo gezellig dar er al gauw enkele dagen aan vast geplakt werden.

Bas Castricum
1-10-2018

Tijdens onze vakantie in Zuid Frankrijk, in Orgon, kwam ik in gesprek met mijn buurman over de terugreis. Mijn buurman, AD ,vertelde mij dat als in nog vakantie dagen overhad zeker naar de Camping Domaine Sainte Marie in Treteau in de Auvergne moest gaan.

Ad zijn advies opgevolgd. Een warm welkom door de eigenaren Peter en Marga was onze eerste ervaring met de camping.

Voorts hebben we tegen een redelijke prijs heerlijk kunnen eten in het restaurant.

De campingplaatsen zijn heel ruim en worden goed onderhouden.

Het toiletten en de douches zien er piekfijn uit. Daarnaast is er een ruime afwasplaats.

Wat wij heel leuk vonden was het om ongeveer 17.00 uur een samenzijn, alles op vrijwillige basis, wij zijn niet elke keer geweest, om onder het genot van een consumptie ervaringen uit te wisselen met de andere campinggasten.

Marga en Peter wij komen zeker nog eens langs maar dan voor een langere tijd.

Bas.

Fantastisch!!

Margriet Jacques
20-9-2018

Wederom een heerlijke vakantie gehad.

Prachtige omgeving maar belangrijkste is de fantastische eigenaars. Niets te veel. Heerlijk eten en vooral de gezelligheid.

Een aanrader. Volgend jaar zeker weten weer. Top

Onvergetelijk!

Johan en Wil
6-9-2018

Prima camping met goede voorzieningen. Waren hier nu voor de derde keer, maar hebben

ons weer prima vermaakt. Peter en Marga, leuke enthousiaste eigenaren, die er voor zorgen

dat het je aan niets ontbreekt.

En als je zelf niet wilt koken, kun je voor weinig geld heerlijk eten in het restaurant.

Een aanrader!

fantastisch

R KRAS
4-9-2018

Het was in 1 woord fantastisch hier(vlgs. Ursel de Geer).

We hebben met onze 2 kinderen 3 wk. in chalet Lavendel gezeten heerlijk vertoeven met een lekkere veranda.

De kinderen vonden het geweldig en hebben zich prima vermaak op de trampolines, fietsjes, skelters en niet te vergeten het zwembad.

Ook hebben ze meegedaan met de zes- en de bootcamp onder leiding van de fanatieke Harm en daarna lekker eten en drinken bij Marga en Peter met assistentie van Karin en Gerda en niet te vergeten tuinman Jan welke heerlijke gerechten serveren voor een vriendenprijsje.

Om vijf uur kan men vrijwillig meedoen aan het borreluurtje en de wekelijkse bbq wat heel gezellig is het is geen reünie en je wordt zeker niet buiten gesloten.

We zijn de omgeving zeker niet vergeten pretpark Le Pal, boomtoppen, kanoën, waterskiën ect.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Marga en Peter en niet te vergeten Dooly bedankt

Gewoon een camping die je moet ervaren.

Sjaak en Petra
3-9-2018

Na een wat lange reis is het gewoon als of je thuis komt wat zijn die Peter en Marga toch geweldig leuke en lieve mensen

En dan die camping lekker klein schalig met ruime plekken.

A. beugelsdijk
3-9-2018

Met partner en twee kids heerlijk genoten op deze mooie rustige camping

Wij zaten in een mooi ingerichte chalet met veranda

Schoon zwembad en een peuterbad voor de allerkleinste

Op woensdag een verzorgde BBQ en salades gezellig om aan te schuiven en de andere kampeerders te leren kennen

En niet te vergeten de zeskamp en de marsmellows savonds op het terras iedereen rond het vuur

Kortom een gezellige Fam camping om weer terug te keren

Peter en Marga bedankt

Gewoon een heerlijke vakantie

Gerard Jasperse
3-9-2018

Weer een zalige vakantie gehad met mijn dochter van 15 op deze super gezellige familiecamping. Alles lekker ongedwongen en relaxt. Heerlijk zwembad en zalig gegeten bij Peter en Marga. Voor de liefhebbers elke woensdag zalige BBQ en er worden regelmatig leuke activiteiten georganiseerd voor jong en oud. Sanitair erg netjes, modern en schoon!! Zelf in prachtig chalet verbleven met heerlijke veranda en loungebanken! Super mooie dierentuin met atractiepark https://www.lepal.com/en , op 25 min afstand rijden zeer de moeite waard voor een hele dag plezier! Al met al een heerlijke vakantie!

Heerlijk, gezellig en kindvriendelijk

Familie van der Rhee
2-9-2018

Op aanraden van vrienden dit jaar niet naar een stacaravan op massale camping aan de Spaanse Costa maar naar een chalet op de gezellige kleinschalige camping Domaine Sainte Marie van Peter en Marga.

Op nog geen 800km van huis, dus goed in 1 dag aan te rijden. Heerlijk chalet naast het zwembad met toch een beetje privé door de heg er omheen.

Dagelijks een gezellig borrel om 17:00 (niets is verplicht maar 1x geweest wil je gewoon dagelijks even borrelen en bijkletsen wat de rest van de camping vandaag heeft gedaan)

Bij Peter en Marga word je heel gastvrij ontvangen (en ook weer uitgezwaaid) kinderen vermaken zich heerlijk met alle speelgoed, trampolines, zwembad én uiteraard leeftijdsgenoten. Leuke Brocantes in de regio, mooi pretpark LePal en steden als Moulin en Vichy.

Buiten de gastvrijheid van Peter en Marga moeten ook Jan, Gerda en Karin genoemd worden. 3 maanden staan zij klaar voor Peter en Marga maar dus ook zeker voor de gasten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Sainte Marie(+ B&B) in Treteau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Sainte Marie(+ B&B) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.