Treteau

Reviews over Treteau

erg klein.

Barry
    23-8-2015

Treteau is een klein dorp waar eigenlijk niets te beleven valt. In de omgeving zijn er vele van dit soort dorpen. Vaak is er wel een markt/feest of muziekfestival in de buurt wat het erg leuk maakt. Grote steden in de buurt zijn Vichy en Moulins op +/- 40 km waar je naar toe kunt gaan. Omgeving is mooi maar vergeleken met de Ardeche/Dordogne aan de saaie kant.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

mooie plek als je de omgeving intrekt

johan en karen
    22-9-2014

leuke wijnhuizen van de aoc st pourcain, vele kastelen en uitzichtpunten die de moeite zijn om te bezoeken vooral met quad of moto kom je op prachtige punten waar je tijdens het rijden flink kunt genieten en dat omdat je snel kunt stoppen en aan de kant staan om de uitzichten te bewonderen aan de rand van de weg daar waar het met de auto niet zou lukken wegens parkeer gebrek, gevaarlijk of hinderlijk

Gereisd Met partner in september 2014

mooie uitzichten

Esther Simons
    24-8-2014

Er is behoorlijk wat te doen, mais doolhof, kastelen, meren, brocante en gewone markten. Mooie landschappen om door te rijden. Park Le Pal, waterval, zwembad Aquatique in Vichy. . de ritjes ergens naartoe deden we binnendoor, zo mooi!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Treteau en omgeving

Mies & Simon
    24-7-2014

Het plaatsje Treteau, is niet direct een dorpje om uit te gaan. Je moet hier iets verder voor rijden. Als je Sainte Marie als uitvalsbasis hebt, kun je alle kanten op en is er voldoende aan cultuur te zien en te beleven.

Gereisd Met partner in mei 2014
Treteau scoort een 7,4 uit 10, op basis van 30 reviews