Bed and Breakfast
9,9

25 reviews over Bed and Breakfast La Paresse en Douce in het Nederlands

Anton van Beek,
10-7-2018

Schitterende accomodatie, mooie kamers, vriendelijke behulpzame eigenaren, uitmuntende kok, goed ontbijt altijd met een verrassing. Prachtige omgeving. met de informatie van Henk en Helen mooie bezienswaardigheden bezocht. Ondanks het weer een schitterende vakantie gehad.

Gereisd met partner in juni 2018

Genieten

Theo en Margriet
29-9-2015

Wat een mooie B en B. En wat een goed gastheerschap. Ieder die wil gaat s morgens na het heerlijke ontbijt op stap met alle mogelijke informatie om s avonds onder het genot van een glaasje wijn de ervaringen te kunnen delen aan de grote eetkamertafel. Het eten is heerlijk bereid met producten uit de streek. Dan nog de lekkere bedden en de prachtige omgeving...We komen hier graag terug.

Gereisd met partner in september 2015

Puur genieten!

Harry en Coby
18-9-2015

Het was een echte " verwen" vakantie.

We hebben ontzettend genoten van de 7 dagen in La Paresse en Douce". Prachtige kamer, heerlijk ontbijt en ' s avonds aanschuiven bij de table d'hotes. Van de amuse tot en met het nagerecht was het genieten met hoofdletters. Henk kookt de sterren uit de hemel!

Elke avond was het ontzettend gezellig aan de lange tafel. Helen is een super gastvrouw en samen zorgen ze ervoor dat je je heel erg welkom voelt in deze prachtig verbouwde en door Helen sfeervol ingericht klooster.

Gereisd met partner in september 2015

We hebben erg genoten van ons verblijf bij deze warme, gastvrije familie!! Prachtige omgeving voor wandelaars en geoefende fietsers.

Charmante B&B met prachtige tuin en mooie ruime kamers.

Culinair is dit de absolute top wat we mochten ervaren in een B&B. Diner is heel verfijnd en klopt volledig. Ook het kindermenu is ronduit schitterend.

Na een heerlijke nachtrust in de ruime kamers met prima, grote bedden kan je aanschuiven voor een heerlijk, uitgebreid, vers ontbijt. Ieder dag nieuwe variaties!! Gewoon een topbestemming!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Pure verwennerij!

Laura en Randolph
      9-9-2014

Geweldig mooie omgeving, superleuke kamer, prachtige tuin met meerdere zitjes en een grote tafel waar gezellig aan gedineerd kan worden. De service is fantastisch, niets is teveel en Helen en Henk zijn op en top gastvrouw en gastheer! Zij weten hoe je een gast moet verwennen. Hij met zijn fantastische kookkunsten en charme en zij met de liefdevolle aandacht voor de gast. Wij hebben een heerlijke week gehad. Randolph en Laura

Gereisd met partner in september 2014

Fantastisch om hier te logeren!

Francis Vos
      24-10-2013

La Paresse en Douce is een pareltje. We hebben genoten van de geweldige accommodatie, die bijzonder mooi gerestaureerd/gerenoveerd is.

Onze gastvrouw en gastheer (Helen en Henk) waren heel prettige mensen en over het eten kunnen we nog uren praten. Ieder gerecht was niet alleen een lust voor het oog, maar zeker voor de smaakpapillen!!

Helen en Henk, bedankt voor alles; we komen zeker terug.

Gereisd met partner in oktober 2013

SUPER!!!!

monique
      3-9-2013

Wat een geweldig mooi leuk en lekker verblijf! Wij hebben hier 3 nachtjes echt vakantie gevierd! Met name het geweldige ontbijt en kookkunsten van Henk tijdens het diner zijn iets waardoor we zeker nog eens terug komen. Helen is een echte gastvrouw erg vriendelijk en behulpzaam.

Het pand is met heel veel smaak ingericht en voor ons, met 2 jonge kids, was het prettig een familiekamer te gebruiken met 2 aparte kamers.

Henk en Helen nogmaals bedankt voor de fijne dagen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Echt genieten!

sdh
      12-7-2013

Deze B&B wordt gerund door een enthousiast, gastvrij Nederlands stel in een prachtig gerestaureerd pand in een idyllisch Frans dorp. De inrichting is erg smaakvol, de sfeer ontspannen. Er is een grote, fraai aangelegde tuin waar je zowel in de zon als in de schaduw kunt zitten. De kinderen kunnen hier heerlijk rondscharrelen. In de maxibar vind je een aardig assortiment aan drankjes en snacks. 's Avonds kun je gebruik maken van de table d'hote, en dat ik ook echt een absolute aanrader. Onder het genot van zeer goede wijnen kun je genieten van de sublieme kookkunsten van Henk, en ook tijdens het ontbijt is er altijd iets bijzonders om van te proeven. Een absolute aanrader, en we hopen hier snel weer terug te keren.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

wat een geweldig adres!

Jan en Lilian Coehoorn
      19-5-2013

Wij hadden een tour geboekt langs 4 chambre d'hotes, begonnen in La Paresse. Echt de nummer 1, prachtig ingericht, heerlijke maaltijden en een geweldige gastvrouw en gastheer. Wij komen zeker terug, gaan het aanraden!

Gereisd met partner in mei 2013

Heerlijk!!!

Ward Mosmuller
      13-8-2012

Een fantastische B&B in een rustig Frans dorpje. Heerlijke kamers, geweldige sfeer en geweldig eten: dan voelt elk verblijf als 'te kort'.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Paresse en Douce in Tours sur Meymont, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Paresse en Douce zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.