Tours sur Meymont

vakantie Tours sur Meymont

Reviews over Tours sur Meymont

Anton van Beek,
    10-7-2018

Schitterende accomodatie, mooie kamers, vriendelijke behulpzame eigenaren, uitmuntende kok, goed ontbijt altijd met een verrassing. Prachtige omgeving. met de informatie van Henk en Helen mooie bezienswaardigheden bezocht. Ondanks het weer een schitterende vakantie gehad.

Gereisd met partner in juni 2018

Genieten

Theo en Margriet,
    29-9-2015

Wat een mooie B en B. En wat een goed gastheerschap. Ieder die wil gaat s morgens na het heerlijke ontbijt op stap met alle mogelijke informatie om s avonds onder het genot van een glaasje wijn de ervaringen te kunnen delen aan de grote eetkamertafel. Het eten is heerlijk bereid met producten uit de streek. Dan nog de lekkere bedden en de prachtige omgeving...We komen hier graag terug.

Gereisd met partner in september 2015

Puur genieten!

Harry en Coby,
    18-9-2015

Het was een echte " verwen" vakantie.

We hebben ontzettend genoten van de 7 dagen in La Paresse en Douce". Prachtige kamer, heerlijk ontbijt en ' s avonds aanschuiven bij de table d'hotes. Van de amuse tot en met het nagerecht was het genieten met hoofdletters. Henk kookt de sterren uit de hemel!

Elke avond was het ontzettend gezellig aan de lange tafel. Helen is een super gastvrouw en samen zorgen ze ervoor dat je je heel erg welkom voelt in deze prachtig verbouwde en door Helen sfeervol ingericht klooster.

Gereisd met partner in september 2015

Heerlijk genieten, pure culinaire verwennerij!

De Meyer,
    21-7-2015

We hebben erg genoten van ons verblijf bij deze warme, gastvrije familie!! Prachtige omgeving voor wandelaars en geoefende fietsers.

Charmante B&B met prachtige tuin en mooie ruime kamers.

Culinair is dit de absolute top wat we mochten ervaren in een B&B. Diner is heel verfijnd en klopt volledig. Ook het kindermenu is ronduit schitterend.

Na een heerlijke nachtrust in de ruime kamers met prima, grote bedden kan je aanschuiven voor een heerlijk, uitgebreid, vers ontbijt. Ieder dag nieuwe variaties!! Gewoon een topbestemming!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Pure verwennerij!

Laura en Randolph,
    9-9-2014

Geweldig mooie omgeving, superleuke kamer, prachtige tuin met meerdere zitjes en een grote tafel waar gezellig aan gedineerd kan worden. De service is fantastisch, niets is teveel en Helen en Henk zijn op en top gastvrouw en gastheer! Zij weten hoe je een gast moet verwennen. Hij met zijn fantastische kookkunsten en charme en zij met de liefdevolle aandacht voor de gast. Wij hebben een heerlijke week gehad. Randolph en Laura

Gereisd met partner in september 2014
Tours sur Meymont scoort een 8,3 uit 10, op basis van 4 reviews