Pension Le Clou (+ Vak.huis)

Pension Le Clou (+ Vak.huis)stersterstersterster

9.4Fenomenaal

Frankrijk, Auvergne, Thiézac (Cantal)

9.4Fenomenaal

• 8.8Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Le Clou (+ Vak.huis) voor je op een rij gezet:

Pension info

Meer pension info
Tonen op kaart

228 reviews over Pension Le Clou (+ Vak.huis)

• 9Henk en Fia22-10-2017

Geweldige week!

Wij zijn net terug van een heerlijke herfstvakantie in Le Clou. Wij huurden de gîte van Jan en Trijnie en hebben daar werkelijk 9 heerlijke dagen gehad. Het huis is heel sfeervol en alles is aanwezig. Wij voelden ons er heerlijk en genoten van het uitzicht en van de avonden bij de houtkachel. De natuur is overweldigend mooi. We zagen de vossen vlak onder ons op het veldje lopen. Jan en Trijnie zijn allebei heel vriendelijk en gastvrij. De sfeer was heel gemoedelijk, net wat je fijn vindt in je vakantie. De omgeving is prachtig mooi. Je gaat hier echt heen voor de rust en de natuur. Jan en Trijnie, hartelijk dank voor deze fijne week! Wij komen graag nog eens terug!

Jan en Trijnie, Eiegnaar, 30-10-2017

Beste Henk en Fia, dank voor de review en fijn dat jullie zo genoten hebben in de Cantal. Graag tot een volgende keer

Gereisd met partner in oktober 2017

• 9Trix20-10-2017

Volop genieten!

Als je absolute stilte zoekt, een comfortabel onderkomen en fraaie vergezichten, dan moet je in le Clou zijn. Het wandelen doe je zelf, Jan en Trijnie zorgen voor de rest. Net terug van een 4-daags verblijf in de Cantal met als extraatje al die prachtige herfsttinten!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 9Renee19-10-2017

Locatie, locatie ... en rust en service

Prachtige locatie, hartelijke ontvangst, geweldig eren. Veel mooie wandelingen vanuit de locatie. Jan en Trijnie staan altijd voor je klaar.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 9Kaspar07-10-2017

Extraordinaire! Dat franse woord past heel goed;-)

Het eten en de gastvrijheid zijn top. De locatie is echt een beloning na een uitdagende rit bergop. De kamers zijn niet groot maar keurig en stijlvol. De ruimte vind je in de rustieke huiskamer! De boerderij staat zo’n beetje middenin de prehistorische reusachtige Volcan du Cantal en is een mooi vertrekpunt voor stevige wandeltochten. Hier kom je voor de rust die de omgeving uitademt, onthaasten gaat haast vanzelf!

• 8Els Hofmans van der Kroef02-10-2017

Het was een geweldige belevenis, goed georganiseer

Met een goede conditie, is het geweldig. Je moet van buiten zijn houden en geen hoogtevrees hebben.

Jan en Trijnie, Eiegnaar, 30-10-2017

Beste Els en Henk, dan dat we de trektocht voor jullie mochten organiseren. Een pittige maar mooie tocht door de bergen van de Cantal.

• 9Martin en Mirjam olde Hanhof02-10-2017

Een heel mooie lokatie in met een perfect verblijf

Een uitdagend bergritje, maar dan heb je ook echt wat. Hier willen wij wel vaker verblijven !

• 9Alcuin02-10-2017

Geweldige locatie en een mooie accommodatie

Het is een prachtig groen gebied, maar groen wil zeggen dat het dus ook wel eens regent. Het oude vulkanische gebergte heeft natuurlijk ook hoogte verschillen en daarmee verschillen in temperatuur. Op de top kan het dus net even anders zijn als in het dal. In de rugzak dus ook altijd een trui of (regen) jasje.

• 10Jacqueline02-10-2017

Bijzonder vriendelijke en gastvrije ontvangst , schoon, omgeving verzorgd, fantastisch wandelgebied De gite / studio is een aanrader!!

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 9HM18-09-2017

Elk jaar weer

De plek in de Auvergne om heerlijk te wandelen.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 8Corine09-09-2017

Rustig Frankrijk-gevoel

Heerlijke plek als je op zoek bent naar rust en prachtig uitzicht. Vanuit de accomodatie loop je gemakkelijk mooie tochten van de Grande Randonee. Jan zorgt voor veel info en meedenken over activiteiten in de omgeving en Trijnie zorgt voor heerlijk (gezond!) avondeten en dagelijks friszachte handdoeken.

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

13 tips over Pension Le Clou (+ Vak.huis)

• Clary, 03-06-2014

Dit verblijf is goed te combineren met de rondreis in Zuid Frankrijk van de Treinreiswinkel.

• Liesbeth Bierdrager, 23-06-2014

Zonder wandelstokken had ik de wandelingen niet kunnen maken. De flora is begin juni overweldigend: een bloemenzee.

• Marianne Dogge, 25-07-2012

Beklim eens de Puy Griou en maak mooie wandelingen door mooie berglandschappen.

0 vragen over Pension Le Clou (+ Vak.huis)

Pension Le Clou (+ Vak.huis) info

• Aantal sterrenstersterstersterster