Pension Le Clou (+ Vak.huis)

Pension Le Clou (+ Vak.huis)stersterstersterster

9.4Fenomenaal

Frankrijk, Auvergne, Thiézac (Cantal)

9.4Fenomenaal

• 8.8Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Le Clou (+ Vak.huis) voor je op een rij gezet:

Pension info

Meer pension info
Tonen op kaart

228 reviews over Pension Le Clou (+ Vak.huis)

• 2019
    10Mathijs07-05-2019

Bijzonder aangenaam vakantieparadijs

Een klein vakantieparadijs hoog in de heuvels in de Cantal. Met veel aandacht voor detail gemaakte en heel comfortabele gite; zeer attente en vriendelijke gastheer en gastvrouw; rust, ruimte en stilte.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 10Hans en Hetty Verèl30-01-2019

Helemaal geweldig!

In de winter is het aan te raden om voor het donker te arriveren. Een fantastische gite, we hadden wel weken willen blijven. Leuk ingericht, alles klopte. Jan is een fijne gastheer, we komen zeker terug!!!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    10Frank en Jeannette20-08-2018

Wat een plek! Onvergetelijk mooi!

Hou je van rust, stilte en eenvoud? Ben je gevoelig voor gastvrijheid en hartelijkheid? Dan is Le Clou dé place to be!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 10Tanja & René06-08-2018

Genoten

Op doorreis naar Spanje hebben we dit jaar de afslag Thiezac, Le Clou genomen. Hiervan hebben we zeker geen spijt. Wat een prachtige omgeving is dit en de accommodatie is wellicht nog mooier. Alles is met zoveel smaak ingericht. Je voelt je er gelijk thuis. Dit komt ook mede door de super gastvrijheid van Jan en Trijnie. We hebben eigenlijk van alles genoten, het heerlijke diner, de gezellige huiskamer waar we ’s avonds nog lekker een glaasje wijn hebben gedronken, de slaapkamer met lekkere bedden. In de ochtend een mooi gedekte ontbijttafel met een heerlijk ontbijt. Echt: onze vakantie had niet beter kunnen beginnen. Enig minpuntje: bij vertrek werd de weg versperd door een kudde schapen. Hierdoor hebben we 10 minuten oponthoud gehad………haha (zo konden we gelijk onthaasten!!!!)

Jan en Trijnie: super bedankt voor het heerlijke verblijf op deze prachtige plek. We hebben genoten!

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Ellen en Lean02-08-2018

Prachtige ligging, heel gastvrije ontvangst

Prachtige ligging, zeer vriendelijke ontvangst. Uitleg 5-daagse trekking was prima. Veel alternatieven, duidelijke informatie.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 10Nele en Eddy28-07-2018

Een aanrader tot en met!

Wij kampeerden op het terrein naast het vakantiehuis. Het is een heel kleine camping voor 3 tenten. Het uitzicht, de omgeving, de natuur is supermooi. Je kunt er prachtige wandelingen maken. De eigenaars zijn heel vriendelijk en behulpzaam. De accomodatie is heel verzorgd. Zo'n plekje vind je niet vaak. Een aanrader!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Bart en Gitte26-07-2018

Wij gaan zeker nog eens terug !

Fantastisch verblijf, fantastische gastheer en gastvrouw, fantastische regio ! Een aanrader !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Koos en Ria10-07-2018

Wij hebben twee nachten (heerlijk) geslapen in Le Clou en daarna de door Jan en Trijnie uitgezette 5 daagse wandeltrektocht in de Cantal gedaan. We hebben enorm genoten. Spectaculaire uitzichten, pittige klimmetjes, heel veel bloemen, koeien, schapen, een ree, roofvogels.. De overnachtingen waren prima en heel verschillend; dat maakte het extra leuk. Bonus: we hadden geweldig mooi weer. Bedankt!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Van den Berghe Guido09-07-2018

een aanrader

een aanrader, zeer mooie wandelingen met verzorgde lunch paketten. op al onze etappen was het morgend en avond eten prima.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 8Hans en Gusti07-07-2018

Een aanrader!

We zijn een week te gast geweest in ‘Le Clou’, een mooie, ruime en sfeervolle gîte met een fantastisch uitzicht. Zowel vanuit de gîte als in de omgeving kun je prachtige wandelingen maken. Ook zijn er leuke plaatsjes in de omgeving. Onze gastheer en gastvrouw - Jan en Trijnie - waren erg behulpzaam bij het geven van adviezen.

Gereisd met partner in juni 2018

13 tips over Pension Le Clou (+ Vak.huis)

• Clary, 03-06-2014

Dit verblijf is goed te combineren met de rondreis in Zuid Frankrijk van de Treinreiswinkel.

• Liesbeth Bierdrager, 23-06-2014

Zonder wandelstokken had ik de wandelingen niet kunnen maken. De flora is begin juni overweldigend: een bloemenzee.

• Marianne Dogge, 25-07-2012

Beklim eens de Puy Griou en maak mooie wandelingen door mooie berglandschappen.

0 vragen over Pension Le Clou (+ Vak.huis)

Pension Le Clou (+ Vak.huis) info

• Aantal sterrenstersterstersterster