Pension Le Clou (+ Vak.huis)

Pension
Pension Le Clou (+ Vak.huis)
9,2

• Ligging t.o.v. pistes8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Le Clou (+ Vak.huis) voor je op een rij gezet:

182 reviews over Pension Le Clou (+ Vak.huis) in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Koos en Ria
10-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben twee nachten (heerlijk) geslapen in Le Clou en daarna de door Jan en Trijnie uitgezette 5 daagse wandeltrektocht in de Cantal gedaan. We hebben enorm genoten. Spectaculaire uitzichten, pittige klimmetjes, heel veel bloemen, koeien, schapen, een ree, roofvogels.. De overnachtingen waren prima en heel verschillend; dat maakte het extra leuk. Bonus: we hadden geweldig mooi weer.

Bedankt!

een aanrader

Van den Berghe Guido
9-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

een aanrader, zeer mooie wandelingen met verzorgde lunch paketten. op al onze etappen was het morgend en avond eten prima.

Een aanrader!

Hans en Gusti
7-7-2018

We zijn een week te gast geweest in ‘Le Clou’, een mooie, ruime en sfeervolle gîte met een fantastisch uitzicht. Zowel vanuit de gîte als in de omgeving kun je prachtige wandelingen maken. Ook zijn er leuke plaatsjes in de omgeving. Onze gastheer en gastvrouw - Jan en Trijnie - waren erg behulpzaam bij het geven van adviezen.

Genieten!

Chris en Carla
    2-7-2018

Heerlijke plek om tot rust te komen. Vanuit le Clou kun je prachtige wandelingen maken. De natuur is hier geweldig. Wat een bloemrijke weides en bermen. Wij zagen ook veel mooie vlinders. Prachtige vergezichten. De gite is sfeervol ingericht.

Superlocatie

r van gerven
    21-6-2018
    • Ligging t.o.v. pistes8

de ligging en de rust is geweldig. mooie wandelingen vanuit le clou en in de directe omgeving.

Mooi startpunt voor prachtige wandeltrektocht

Koen en Judith
    16-6-2018
    • Ligging t.o.v. pistes9

Vanuit Le Clou hebben we de MDC2 wandeltrektocht gedaan. Het ontvangst en de verzorging zowel in Le Clou als op de andere lokaties was perfect. Alles straalde rust uit waardoor wij enorm hebben genoten van de mooie bergen met haar flora en fauna. Bedankt Jan en Trijnie!

Super wandelingen bij "Le Clou"

Pascal Marquis
    4-6-2018
    • Ligging t.o.v. pistes9

We wilden gaan wandelen in de bergen en we boekten bij "Le Clou" dat we niet kende op voorhand. We hebben een heerlijke week gehad in een prachtige omgeving. De eigenaren van "le Clou", Jan en Trijnie hebben ons hartelijk ontvangen, een leuk wandelpad georganiseerd en uitstekende gerechten geserveerd. Ik raad deze plek aan iedereen die graag wandelt en in de natuur wenst te logeren. ( ik ben Franstalig dus sorry voor eventuele schrijf fouten )

Een aanrader voor een trektocht in de Cantal

Philippe (België)
    4-6-2018
    • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hadden bij Jan en Trijnie de MDC2 trektoch van 7 dagen besteld met een optie voor het vervoer van onze bagages. Het was een uitstekende tocht door de Cantal ondanks het weer die niet altijd meeviel. Zeer aangenaam verblijf in Le Cou met lekkere maaltijden. Alle andere verblijfplaatsen op het circuit in de kleine typische dorpen waren eveneens van goede kwaliteit. Een perfecte organisatie zonder slechte verrassingen. Wij raden dit adres aan. Nogmaals bedankt aan Jan en Trijnie voor alles. Mvg ;-)

Fantastische ervaring en voor herhaling vatbaar

Jan van Wijngaarden
    21-5-2018
    • Ligging t.o.v. pistes8

Een verblijf bij le Cloud is echt uitrusten en genieten van het mooie dat Frankrijk en meer specifiek le Clou bieden heeft. Wij waren hier eerder en maakten toen gebruik van het mooie chalet. Dit keer zaten we in de Gite. Die is luxer en ruimer en is ook uitstekend bevallen. Schoon, van alle gemakken voorzien en verder met dezelfde gemakken en op hetzelfde prachtige plekje natuurlijk. De gastheer en gastvrouw zijn buitengewoon vriendelijk en helpen je met van alles zoals tips over wat te doen in de omgeving. De houtblokken worden netjes aangevuld als ze op zijn. En de omgeving biedt zo verschrikkelijk veel om te ervaren. Prachtige natuur, leuke restaurantjes en vooral: stilte. Een aanrader.

Fantastisch chalet

Irene
    2-4-2018
    • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben in het chalet verbleven, deze was erg knus, gezellig, schoon en van alle gemakken voorzien, (douche, gasstel, koelkast, heerlijke houtkachel met voldoende hout)

Wij waren met twee volwassenen en voor ons was het groot genoeg.

De gast heer en vrouw zijn erg vriendelijk en gastvrij en staan altijd voor je klaar.

Wij waren hier eind maart om te gaan sneeuwschoenwandelen, hogerop lag nog genoeg sneeuw om dit te kunnen doen.

Jan de gastheer heeft ons verschillende route mogelijkheden laten zien, en wij hebben ons deze week heel erg goed vermaakt!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Le Clou (+ Vak.huis) in Thiézac (Cantal), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Le Clou (+ Vak.huis) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Le Clou (+ Vak.huis) scoort een 9.18 uit 10 op basis van 210 reviews.