Pension Le Clou (+ Vak.huis)

Pension
Pension Le Clou (+ Vak.huis)
9,2

• Ligging t.o.v. pistes8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Le Clou (+ Vak.huis) voor je op een rij gezet:

187 reviews over Pension Le Clou (+ Vak.huis) in het Nederlands

Wat een plek! Onvergetelijk mooi!

Frank en Jeannette
20-8-2018

Hou je van rust, stilte en eenvoud? Ben je gevoelig voor gastvrijheid en hartelijkheid?

Dan is Le Clou dé place to be!

Genoten

Tanja & René
6-8-2018

Op doorreis naar Spanje hebben we dit jaar de afslag Thiezac, Le Clou genomen. Hiervan hebben we zeker geen spijt. Wat een prachtige omgeving is dit en de accommodatie is wellicht nog mooier. Alles is met zoveel smaak ingericht. Je voelt je er gelijk thuis. Dit komt ook mede door de super gastvrijheid van Jan en Trijnie. We hebben eigenlijk van alles genoten, het heerlijke diner, de gezellige huiskamer waar we ’s avonds nog lekker een glaasje wijn hebben gedronken, de slaapkamer met lekkere bedden. In de ochtend een mooi gedekte ontbijttafel met een heerlijk ontbijt. Echt: onze vakantie had niet beter kunnen beginnen. Enig minpuntje: bij vertrek werd de weg versperd door een kudde schapen. Hierdoor hebben we 10 minuten oponthoud gehad………haha (zo konden we gelijk onthaasten!!!!)

Jan en Trijnie: super bedankt voor het heerlijke verblijf op deze prachtige plek. We hebben genoten!

Prachtige ligging, heel gastvrije ontvangst

Ellen en Lean
2-8-2018

Prachtige ligging, zeer vriendelijke ontvangst. Uitleg 5-daagse trekking was prima. Veel alternatieven, duidelijke informatie.

Een aanrader tot en met!

Nele en Eddy
28-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij kampeerden op het terrein naast het vakantiehuis. Het is een heel kleine camping voor 3 tenten. Het uitzicht, de omgeving, de natuur is supermooi. Je kunt er prachtige wandelingen maken. De eigenaars zijn heel vriendelijk en behulpzaam. De accomodatie is heel verzorgd. Zo'n plekje vind je niet vaak. Een aanrader!

Wij gaan zeker nog eens terug !

Bart en Gitte
26-7-2018

Fantastisch verblijf, fantastische gastheer en gastvrouw, fantastische regio ! Een aanrader !

Koos en Ria
10-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben twee nachten (heerlijk) geslapen in Le Clou en daarna de door Jan en Trijnie uitgezette 5 daagse wandeltrektocht in de Cantal gedaan. We hebben enorm genoten. Spectaculaire uitzichten, pittige klimmetjes, heel veel bloemen, koeien, schapen, een ree, roofvogels.. De overnachtingen waren prima en heel verschillend; dat maakte het extra leuk. Bonus: we hadden geweldig mooi weer.

Bedankt!

een aanrader

Van den Berghe Guido
9-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

een aanrader, zeer mooie wandelingen met verzorgde lunch paketten. op al onze etappen was het morgend en avond eten prima.

Een aanrader!

Hans en Gusti
7-7-2018

We zijn een week te gast geweest in ‘Le Clou’, een mooie, ruime en sfeervolle gîte met een fantastisch uitzicht. Zowel vanuit de gîte als in de omgeving kun je prachtige wandelingen maken. Ook zijn er leuke plaatsjes in de omgeving. Onze gastheer en gastvrouw - Jan en Trijnie - waren erg behulpzaam bij het geven van adviezen.

Genieten!

Chris en Carla
2-7-2018

Heerlijke plek om tot rust te komen. Vanuit le Clou kun je prachtige wandelingen maken. De natuur is hier geweldig. Wat een bloemrijke weides en bermen. Wij zagen ook veel mooie vlinders. Prachtige vergezichten. De gite is sfeervol ingericht.

Superlocatie

r van gerven
21-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

de ligging en de rust is geweldig. mooie wandelingen vanuit le clou en in de directe omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Le Clou (+ Vak.huis) in Thiézac (Cantal), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Le Clou (+ Vak.huis) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.