Pension Le Clou (+ Vak.huis)

Pension Le Clou (+ Vak.huis)

9.3Fenomenaal

Frankrijk, Auvergne, Thiézac (Cantal)

9.3Fenomenaal

• 8.3Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Le Clou (+ Vak.huis) voor je op een rij gezet:

Pension info

Meer pension info

231 reviews over Pension Le Clou (+ Vak.huis)

• 9Marieke Rietbergen31-08-2020

Heerlijk rustig verblijf.

We hebben een heerlijk verblijf gehad op de camping bij LeCLou. Door de Covid maatregelen was het een nog kleinere camping geworden, wat we erg positief vonden. Relaxte, prachtig uitzicht. Jan en Trijntje waren zeer behulpzaam en gastvrij. Een aanrader! En de omgeving is heerlijk om te wandelen. Direct vanaf het terrein. En het restaurant in Trielle is een echte aanrader.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2020

• 9Inge25-08-2020

Prachtig uitzicht!

We hebben een week in de gîte gewoond en elke dag genoten van het werkelijk prachtige uitzicht vanaf het terras. De eigenaars hebben ons allerlei tips gegeven voor tochten in de omgeving. Vanaf de gîte kan meteen gewandeld worden. In het dal is een prachtige kloof te bezoeken. De omgeving van de Puy Mary is ook een aanrader met vergezichten en een mooie bergflora.

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 9Wilbert & Yvonne06-06-2020

Fijn vertrekpunt voor een mooi wandeltrektocht

In de zomer van 2019 een trektocht (MDC-9) gemaakt van 4 dagen wandelen met onze kinderen van 6 en 8 jaar. Iedere dag hadden we (heel) mooi weer. Alles was perfect georganiseerd door Le Clou en De Cantal is een prachtig gebied om te wandelen. De trektocht was ook prima te doen voor onze kinderen.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2019
    9Peter Zandbergen13-10-2019

Heerlijk de schoonheid van de Cantal te mogen zien

Met mijn vijf broers een onvergetelijke week doorgebracht in het Cantal gebied. Het was een unieke ervaring om met ons zessen de door Jan en Trijnie georganiseerde bergwandeltocht te kunnen lopen met deze krasse zestigers. De wandelroutes toonden de Cantal in al haar glorie en ondanks het feit dat de wandelingen pittig waren (elke dag zo'n 700/800 meter stijgen en dalen) was er tijd genoeg om onze rust te nemen en op een redelijk tijdstip in de volgende accommodatie aan te komen. Wij waren blij dat we bagagevervoer hebben geregeld en dat ontbijt, lunchpakket en diner zeer ruim bemeten was en van echt goede kwaliteit. Een week om met genoegen op terug te kijken en dank aan Jan en Trijnie voor hun betrokkenheid op hun gasten.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Frank & Jeanette30-09-2019

De mooiste vakantieplek ooit?!

Het mooiste uitzicht van Frankrijk? Voor ons in ieder geval wel. Wat hebben we hier een ongelofelijk fijn verblijf gehad. De gite, de omgeving, de poezen, de rust, de steile beklimmingen op de racefiets in de omgeving , de mooie wandelingen, het lekkere eten bij Le Trielle en de plaatselijke pizzeria en niet in het minst de gastvrijheid en gezelligheid (samen de koers kijken!) van de eigenaren Jan en Trijnie; We wilden helemaal niet meer weg! Kortom, een aanrader pur sang.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Peter van den Boom22-09-2019

Grandioos!

Fantastisch mooi wandelgebied. Betrokken en zorgzame eigenaar met echtgenote, zonder dat zij opdringerig zijn. Luxe en ruime gîte tot onze beschikking. 😊

Gereisd met partner in september 2019

• 10Frank18-09-2019

Prachtige kampeerplek met schoon en goed sanitair (en koelkast!) in schitterende omgeving. Hele fijne aardige eigenaren.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Theo en Wil Verhoeven02-08-2019

Super vakantie!

Beste, lieve Trijnie en Jan.

We hebben twee en een halve week bij jullie gekampeerd afgelopen juli 2019. Wat een super plek op 1100 meter hoogte, fantastisch uitzicht op de bergen en valei! Het geluid van vink, roodborst en putters en de bellen van de Salers koeien. De eerste anderhalve week stonden we helemaal alleen. Luxe, hoor een privé douche, toilet en grote koelkast. De laatste week ook gezellig met kampeerders erbij. We hebben mooie wandelingen gemaakt vanuit le Clou. Met van te voren goede route beschrijving en uitleg van Jan. Ja, zelfs kregen we wandelstokken mee en heel bijzonder de sleutel van de kapel in Zizac, zodat we tijdens de tocht deze kapel konden bezichtigen. Eerste avond Trijnie voor ons naar kruidenier, koud biertje en yoghurt. Voor mijn verjaardag een zelfgebakken taart. Lekker. Wil heeft een mooie paardrijdtocht gemaakt. Leuke stadjes met gezellige markten in de buurt. Groot meer om te zwemmen.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Jos en Margreet28-07-2019

We hebben een geweldige tijd gehad op Le Clou!

Genoten van het Chalet, 1ste 2 dagen met kacheltje aan, daarna bij 30+C blij met veel schaduw. Stilte slechts 'verstoord' door vogelgezang en koeienbellen- met boek op terras- heerlijk. Maar vooral hebben we prachtige wandelingen gemaakt, temidden van de overal bloeiende en geurende brem en vele andere bloemen. Jan was altijd beschikbaar voor info en tips. Omdat wij zonder auto reisden, was het top dat we af en toe taxi-ritje konden boeken bij hem, om op mooi punt onze wandeling te starten. Eten op terras van de auberge, op loopafstand, was een feestje.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Corry en Ricky16-07-2019

Prachtig

Vanuit onze tent hadden we een prachtig uitzicht op de bergen. We genoten ook van de koelkast en badkamer. Eigenlijk is alles goed hier!

Gereisd met partner in juni 2019

Pension Le Clou (+ Vak.huis) info