Sorteren

Reviews over Thiézac (Cantal)

Wat een plek! Onvergetelijk mooi!

Frank en Jeannette
    20-8-2018

Hou je van rust, stilte en eenvoud? Ben je gevoelig voor gastvrijheid en hartelijkheid?

Dan is Le Clou dé place to be!

Genoten

Tanja & René
    6-8-2018

Op doorreis naar Spanje hebben we dit jaar de afslag Thiezac, Le Clou genomen. Hiervan hebben we zeker geen spijt. Wat een prachtige omgeving is dit en de accommodatie is wellicht nog mooier. Alles is met zoveel smaak ingericht. Je voelt je er gelijk thuis. Dit komt ook mede door de super gastvrijheid van Jan en Trijnie. We hebben eigenlijk van alles genoten, het heerlijke diner, de gezellige huiskamer waar we ’s avonds nog lekker een glaasje wijn hebben gedronken, de slaapkamer met lekkere bedden. In de ochtend een mooi gedekte ontbijttafel met een heerlijk ontbijt. Echt: onze vakantie had niet beter kunnen beginnen. Enig minpuntje: bij vertrek werd de weg versperd door een kudde schapen. Hierdoor hebben we 10 minuten oponthoud gehad………haha (zo konden we gelijk onthaasten!!!!)

Jan en Trijnie: super bedankt voor het heerlijke verblijf op deze prachtige plek. We hebben genoten!

Prachtige ligging, heel gastvrije ontvangst

Ellen en Lean
    2-8-2018

Prachtige ligging, zeer vriendelijke ontvangst. Uitleg 5-daagse trekking was prima. Veel alternatieven, duidelijke informatie.

Een aanrader tot en met!

Nele en Eddy
    28-7-2018

Wij kampeerden op het terrein naast het vakantiehuis. Het is een heel kleine camping voor 3 tenten. Het uitzicht, de omgeving, de natuur is supermooi. Je kunt er prachtige wandelingen maken. De eigenaars zijn heel vriendelijk en behulpzaam. De accomodatie is heel verzorgd. Zo'n plekje vind je niet vaak. Een aanrader!

Wij gaan zeker nog eens terug !

Bart en Gitte
    26-7-2018

Fantastisch verblijf, fantastische gastheer en gastvrouw, fantastische regio ! Een aanrader !

Thiézac (Cantal) scoort een 8,5 uit 10, op basis van 33 reviews