Bed and Breakfast Domaine le Besset

Bed and Breakfast Domaine le Bessetsterstersterster

9.7Fenomenaal

Frankrijk, Auvergne, Thiers (Puy de Dome)

9.7Fenomenaal

BedAndBreakfast Info

Meer bedandbreakfastinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine le Besset voor je op een rij gezet:

8 reviews over Bed and Breakfast Domaine le Besset

• 2018
    10Cees en Gerda14-05-2018

Heerlijke overnachting met geweldige maaltijd!

Fijne kamer, goede bedden, heerlijk onbtijt en prima avondeten. En een leuk bezoek aan Thiers.

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

8nifjes10-08-2015

Mooie rustige plek

Wij hebben gebruik gemaakt van de minicamping in de tuin naast het zwembad. In het "poolhouse" vind je één toilet en douche. Toen wij er waren was het erg rustig daardoor voldoende. Alles wordt goed onderhouden.

Erg vriendelijk ontvangst door Kees en Lida die ook erg behulpzaam zijn en je graag voorzien van leuke en goede tips. Je kunt brood bestellen op de camping en in Thiers vind je supermarkten op 10 min rijden met de auto.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Michel Jay03-08-2015

5 Sterren vakantie gevoel

Bij aankomst voel je je door de vriendelijke ontvangst van Lida en Kees meteen thuis. Mooie en schone kamers. Mijn zoontje was niet uit het gigantische (10 bij 15 meter) zwembad weg te slaan. Heerlijk gegeten, gezellig met alle gasten aan een lange tafel. aanraders in de omgeving zijn puy de dome en de zwarte kathedraal bij Clermont Fr. De messen winkeltjes/fabriekjes van Thiers of de markt in Saint-Rémy-sur-Durolle. Heerlijke week gehad Bedankt

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Ingrid 17-08-2014

Gastvrije ontvangst op prachtige plek!

Een mooie chambre d'hote waar je in de avond ook heerlijk kunt eten, mooie kamers, prachtige omgeving en vooral een heel hartelijke ontvangst door Cees en Lida.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 9Bas25-07-2013

Geweldig mooie plek

We hebben op de camping bij Kees en Lida een geweldige tijd gehad! De kinderen hebben zich goed vermaakt met het aanwezige speelgoed, het fijne zwembad en vooral de ruime opzet van de camping. Ook het eten was heerlijk! Paar termen die van toepassing zijn: gezellig, warm, gastvrij en zeer kindvriendelijk. Een absolute aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9Rob en Loes Peters22-07-2012

Gave chambre d hote

mooie ruime kamer en prima moderne badkamer. Echt gezellige chambre d hote!! Het zwembad is super schoon!! Voor gezinnen met kinderen is de mini camping echt super. Geen massa toerisme,maar een echt relaxte plek om daar te kamperen. Het eten is prima en we hebben [onze eerste ervaring met een chambre d hote] als erg gezellig ervaren.

Gereisd met partner in juli 2012

0 tips over Bed and Breakfast Domaine le Besset