Camping d'Iloa

7.3Goed

Frankrijk, Auvergne, Thiers (Puy de Dome)

Op vakantie geweest naar d'Iloa?

7.3Goed

• 7.7Staat v/h sanitair

Meer camping info

3 reviews over Camping d'Iloa

• 8Ben en Paulien17-08-2017

Sowieso nog vaker als we weer naar het zuiden gaan

Prachtige grote campingplaatsen met genoeg schaduw. Wij hadden pech met onze camper en werden door garage hier naar toe verwezen. Een week hier gestaan en ons niet verveeld, prachtig gebied., wat we met een huurauto hebben ontdekt. Iedere morgen verse baquettes en verdere boodschappen in Thiers gehaald. Veel hulp gehad van de beheerder en zijn vrouw, toen onze camper gerepatrieerd moest worden en wij met het vliegtuig terug naar Nederland moesten vliegen. De volgende dag kregen wij thuis een mailtje van de beheerder, dat de camper ook onderweg was naar huis. Alles dik oké.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017

• 6Pierre19-09-2015

Municipal met recreatiepark(je) en water er direct naast. Erg leeg in de 3e week van augustus. Grote niet afgeschermde plaatsen. Wel in gedeelten ingedeeld. Mogelijkheid voor brood bestellen. Schoon sanitair. Thiers echter op 7 km afstand. We hebben hier 2 nachten gestaan. Camping zelf erg eenvoudig. (eigenlijk gemeente Courty)

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8margo26-12-2008

heerlijk rustig, en een mega zwembad

camping met een schitterend zwembad, gemeente bad waar je gebruik van mag maken als je op de camping staat. Ook gelegen in een mooi natuurgebied, met rivier en speeltuinen. Het enige nadeel voor ons was dat er geen winkel is, je kunt niets kopen, maar er is op een paar km een hélé grote supermarkt. We zijn er al 3 zomervakanties geweest. De meeste mensen komen er maar voor 1 nacht, dus veel wisselende bezoekers

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in december 2008