Thiers (Puy de Dome)

We hebben een aantal aanbieders voor Thiers (Puy de Dome) voor je op een rij gezet:

Reviews over Thiers (Puy de Dome)

• 7Pierre19-09-2015

Prima

Thiers is een messenstad. Dit merk je ook aan het aantal winkels die deze messen te koop aanbieden. In het hoogseizoen waarschijnlijk wat meer drukte en gezelligheid. Voldoende gelegenheid in de horeca (koffie, eten). Onze bescheiden indruk is dat je hier na twee dagen bent uitgekeken.

• 6Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 8Zorg voor natuur
    • 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in september 2015

• 9Elmer, Nynke, Pepijn en Jupiter08-05-2010

IN PRACHTIGE NATUUR UITRUSTEN MET HET HELE GEZIN!!

Achter Maison Legrand in PITELET, waar je twee gites kunt huren maar ook chambres d'hotes, kun je een pad oplopen en dan de berg op, eindeloze wandelingen langs beken en door bos, maar je kunt er ook fietsen, alleen voor geoefende kuiten!! Voor het huis een speelweide, met schommels, zwembad, trampoline, verschillende terrasjes, de moestuin, een bron, een vuurplaats alwaar je in het donker een prachtig uitzicht hebt over de vallei daarachter, duizenden lichtjes op de achtergrond van de steden ver weg, de sterren aan de hemel flonkeren fel, want hier is het 's nachts echt donker!! Zeer warm en gastvrij onthaal door Bim en Roeli en hun hond Duco. Heerlijke, gezellige tables d'hotes!!!!!! Mooi ingerichte gites en grote chambres en er is een heel fijne gemeenschappelijke ruimte waar kinderen kunnen spelen als het wat kouder is. Ook fijn dat de prijzen niet duurder zijn tijdens schoolvakanties!! ZEER KINDVRIENDELIJK!!! Leuke stadjes, kastelen, vulkanen etc in de buurt. RUST EN RUIMTE!!!!

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving