Vakantiepark Les Roulottes des Grandes Côtes

Jruku
11-3-2011
  • Activiteiten4
  • Onderkomen6

Nous n'y sommes restés qu'une nuit en remontant des Cevennes et c'est tant mieux. Bien que l'accueil fut agréable, sans plus, nous n'avons pas été emballés par l'endroit. Les roulottes sont décevantes, très impersonnelles à l'intérieur. La piscine ne nous a pas plu non plus, un petit rectangle couvert. L'endroit est un peu perdu. bref, nous n'y ferons pas nos prochaines étapes sur la route vers le soleil...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Les Roulottes des Grandes Côtes in Target, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Les Roulottes des Grandes Côtes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Les Roulottes des Grandes Côtes scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.