Vakantiehuis Les Deux Noyers

Vakantiehuis Les Deux Noyers

8.6Fantastisch

Frankrijk, Auvergne, Tailhac

Op vakantie geweest naar Les Deux Noyers?

8.6Fantastisch

• 8.5Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

5 reviews over Vakantiehuis Les Deux Noyers

• 9Ria en Henk Kleijweg03-08-2010

Erg leuk

Wij hebben 2 weken in Maison d'Amis gelogeerd. We hebben het hier heerlijk gehad! Gerard en Nelly zijn heel gastvrij en Nelly kan heerlijk koken! Vooral de combinatie van privacy en gezelligheid trok ons erg aan. Als we gewoon lekker een boek wilden lezen bleven we in de buurt van ons huisje en als we zin hadden in gezelligheid dan gingen we bij Gerard en Nelly eten. De sfeer was altijd gemoedelijk en daardoor voelde je er meteen thuis. Het is hier heerlijk rustig, je hoort de volgeltjes fluiten! Als je leuke uitstapjes wil maken is er genoeg in de omgeving te doen. Dit adres is beslist een aanrader!!

Gereisd met partner in juni 2010

• 9Wilbert en Jeanette van Vlijmen29-01-2010

Lekker rustig, gezellig en goed!

Wij zijn al twee maal op een rij in de meivakantie bij Les Deux Noyers geweest. Wij hadden dan een kamer voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Heel mooi en schoon, heerlijke bedden en een heel goed ontbijt. 's avonds kun je met de pot mee eten, in de gezellig ingerichte eetzaal. De gastvrouw kan heerlijk koken. Je kunt dus zelf lekker de hele dag op pad en je kunt 's avonds lekker aanschuiven en genieten.. De omgeving is echt prachtig en er is veel informatie aanwezig. De gastheer en gastvrouw kennen de omgeving heel goed en hebben ook goede tips.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

• 9P & L09-08-2009

echt een super vakantie

Vakantiehuis Les Deux Noyers in Tailhac is in een woord omschreven, Heerlijk. Hele rustige omgeving. Binnen 10 minuten zit je in langeac, een kleine plaats dat alles heeft wat je nodig kan hebben. (super markt, tankstation, restaurantjes en activiteiten organisaties)

Het is een perfecte locatie voor een vakantie met activiteiten als, wandelen, fietsen, kanoeën en voor het slijten van een dag aan het riviertje de A'llier.

Wij zaten in het kleine appartement (maison D'amis) het is prima ingericht en van alle gemakken voorzien.

het was een heel geschikte vakantie!

Gereisd met partner in juli 2009

• 8wil hendriks03-08-2008

heerlijke rust!!!!

een heerlijk rustig plekje op het Franse platteland!! De 2 persoons gite is gezellig en netjes ingericht, en het eigen overdekte terras is geweldig!! Je wordt vriendelijk en gastvrij ontvangen. Er is veel informatie over de omgeving aanwezig!! ideaal voor rustzoekers en natuurliefhebbers!!

Gereisd met partner in juli 2008

• 8Jose25-07-2007

Heerlijk rustige ligging in de Auvergne. Ca. 8 km van Langeac. Het is een verbouwde franse boerderij met 1 huisje, 5 kamers en een mini-camping, gerund door gastvrij brabants stel. Wij hadden een tent gehuurd, alles is aanwezig. Op 5 stappen van de tent is er een open keuken in verbouwde stal. Ook hebben de 2 tenten ieder een eigen badkamertje. Vooral geschikt voor rustzoekers, sportieve fietsers(ATB/race), wandelaars en mensen die graag fotograferen. Vorig jaar heb ik hier een fotocursus gevolgd, is ook een aanrader, via beeldcentrum.nl

Gereisd met partner in juli 2007

Vakantiehuis Les Deux Noyers info