Sorteren

Reviews over Sussat

Fijne plek om samen met je gezin te zijn

Kim
    8-1-2018

Normaal gesproken komen we in de lente/zomer graag naar La Chassagne. Nu op ons verzoek een Gitte gehuurd in de Winter. En de beleving is net zo fijn. De kindjes in de ochtend op zoek naar eitjes en spelen in de speeltuin. In de avond de open haard aan en lekker genieten in de mooie Gitte. Op een goed uur afstand van de camping heerlijk wezen skiën en sleetje rijden bij de Super Besse. Ook voor in de winter een aanrader.

gezellige camping voor gezinnen met kleine kindere

Aryaen
    14-5-2017

Camping met nu nog Nederlandse eigenaar (camping staat te koop). Een echte aanrader voor rustzoekers, alleen de geluiden uit de natuur zijn hier te horen. Gezellig en creatief ingericht vooral voor gezinnen met kleine kinderen een aanrader. Er zijn veel speelmogelijkheden op het mooie ruime terrein met allerlei speeltoestellen. De boerderijdieren zijn enkele kippen, een gans, twee lammetjes en binnen konijntjes.

De afwerking van de standplaatsen verdient wat aandacht: er zijn 4 plaatsen voor caravans maar deze zijn erg hellend zodat wel wat handigheid en hulpmiddelen nodig zijn om de zaak waterpas te krijgen. De tentpaatsen zijn eveneens erg geaccidenteerd. Het sanitair is prima en schoon maar de afwasplaats is onvoldoende en het water is lauw.

Op sommige dagen kan men er ook eten of eten bestellen.

De camping richt zich hoofdzakelijk op Nederlandse bezoekers, er zijn ook 3 leuke appartementjes te huur.

Wifi alleen op een plaats in de open lucht dus bij regen geen internet of nat worden.

De bewegwijzering en de toegang laat te wensen over, de toegang via Susat is niet geschikt voor wat grotere caravans (rijden via Veaux zie site) De normale prijs is aan de hoge kant voor het gebodene in het laagseizoen wordt wel een aanzienlijke korting gegeven.

Ook in voor- en naseizoen de moeite waard

J.
    27-10-2016

Op weg naar huis 3 dagen gekampeerd op La Chassagne in Sussat. We kregen aan de rand van de camping een schitterende plek toegewezen met zicht op kasteel Veauce. De eigenaren Irma en Gijs hebben van hun landgoed een fraaie camping gemaakt, waar ook gites te huur zijn; een camping die in het hoogseizoen een waar paradijs voor jonge kinderen moet zijn (speelgelegenheden, klein zwembadje en veel dieren). Toch ook in voor- en naseizoen aan te bevelen voor ouderen die houden van rust, stilte en natuur. Eigenaren zijn zeer betrokken, hulpvaardig en relaxed. Wandelroutes vanaf de camping zijn er helaas niet, maar wie er op uit trekt,vindt voldoende van zijn of haar gading. Het dorpje Veauce (nog geen 50 inwoners maar wel een klein 'cafeetje') waarin het kasteel centraal staat, is de moeite van een bezichtiging waard. Daar ook een leuke wandelroute. Prijs is ten opzichte van andere vergelijkbare campings iets hoger, maar alleszins redelijk.

fantastisch!

Johan
    30-4-2016

een Top locatie, mooie kleine camping met zelfs mogelijkheid om huisjes te huren.

Een plek waar je je kinderen lekker kan laten lopen. er is namelijk maar 1 toegangsweg en deze komen niet op de plekken waar de tenten staan.

Gijs en Irma zijn top mensen die zeer gastvrij zijn en weten waar gastvrij voor staat. Ook het eten waar je bij kan aanschuiven is van top kwaliteit.

Ik kan zo door blijven gaan eigenlijk zijn het alleen maar pluspunten. en dat is ook te zien in mijn beoordeling

Joyce
    19-8-2015

Wij hebben onwijs genoten van de camping. Ideaal de verse broodjes, afhaalmaaltijden en table de hote en de pizza`s. Het is een echte familiecamping maar ook voor rustzoekers is er alle ruimte.

Sussat scoort een 7,8 uit 10, op basis van 5 reviews