Hotel Campanile Montluçon - St Victor

HotelWeer vandaag30°12°
4,3

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Campanile Montluçon - St Victor voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Campanile Montluçon - St Victor in het Nederlands

Goede pitstop

Rob Emmen, 16-2-2014

Prima hotel, avondeten was niet best, ontbijt uitstekend. Personeel ongeintereseerd.

Nooit meer!

Lefebvre Ginette, 10-8-2013

Het onthaal was onvriendelijk. Dame aan de balie spreekt je aan met kauwgom in de mond en is kort van stof. Hebben 20 min aan balie moeten wachten om te betalen want de dame was "bezig" aan haar PC. s' Avonds in pikdonker kamer moeten zoeken, lichten gingen niet en dit om 22u! Campanille waar wij vroeger meer logeerden is aftands en uitgeleefd, is dringend toe aan renovatie. Bad nemen, kan niet want geen stop voorhanden, ook niet in lavabo. Voor ons en familie die mee waren nooit meer!!!!

Een hele slechte Campagnile. Deze nooit meer!!!!

Claire vervoort, 7-8-2013

Een bijzonder onvriendelijke ontvangst. Een onsmakelijk uitziende mevrouw die door haar schaarse kleding al haar tatoe's en overgewicht showde. Ivm de hond wilden wij op het terras eten, niet mogelijk. Buffet was praktisch leeg en werd niet aangevuld. De rekening klopte niet en het was nog een hel gedoe het teveel betaalde terug te krijgen. Brrr een slechte stert van de vakantie!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Campanile Montluçon - St Victor in St. Victor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Campanile Montluçon - St Victor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Campanile Montluçon - St Victor scoort een 4.33 uit 10 op basis van 3 reviews.