Géén boekingskosten

Camping Camping Les Chanterelles

FrankrijkAuvergneSt. Rémy-sur-Durolle (Puy de Dome)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Camping Les Chanterelles voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 7 reviews

Meer camping info

7 Reviews over Camping Les Chanterelles

• 10laetitia benitez30-07-2019

entièrement satisfaits

Mobil home spacieux et très bien équipé, le cadre est superbe et accès à une piscine avec toboggans illimités, le personnel est très accueillant et prévenant. Nous avons adoré !

• 8Arnold10-09-2016

Natuurlijke gelegen met ruime plekken

Natuurlijke terrassencamping op 10 minuten lopen van een meertje en op 10 minuten van de snelweg (halverwege tussen Lyon en Clermont-Ferrand). De camping heeft voor kinderen een trampoline, schommels en een spelletjes/lees ruimte. Als je onderaan de camping staat is het wel een eindje lopen voor het sanitair, die overigens heel netjes en schoon is. Er zijn hier zoals vaak in Frankrijk zit- en hurktoiletten. Bij de receptie kan je diverse broodjes, maar ook een compleet ontbijt kopen.

Hoewel het meertje een touristische trekpleister is, is de omgeving verder nog niet door de grote massa ontdekt. De omgeving leent zich het best voor (bosrijke) wandelingen.

• 9Loulou22-07-2016

Prachtige omgeving!! Super dagen.

Wij gingen naar les chanterelles voor een tussenstop opweg terug naar huis. Besloten daar om 3 nachten te blijven en die dagen waren heerlijk. Rustige camping in een bosrijke omgeving, vriendelijke camping eigenaren die goed Engels spreken en erg gastvrij zijn, een meer op loopafstand(wel erg druk, veel locals). Sanitair is schoon, er is zelfs toilet papier. Eetgelegenheden zijn er aan het meer en er zijn supermarkten in de buurt. Op de camping kun je sochtends vers brood/croissant halen.

• 8Karla Sieslack13-11-2014

Mooie Camping

Wij kozen Les Chanterelles als doorgang naar het zuiden! Maar bleven dan 3 nachten wegens de mooie Camping! Vriendelijke jonge personeel, goede sanitair , gratis wifi aan de informatie ,wegens voorseizoen waren de meeste Eetgelegenheden aan de dichtbij gelegen pittoreske meer gesloten en wij hebben er heel slecht gegeten! Maar op de Camping was vers brood het morgens en Thiers dichtbij ook heel mooi! Heeft Supermarkten, Le Clerc en ook een Lidl. Volgend jaar komen wij terug en wensen deze vriendelijke mensen nog veel succes! Familie Heirbaut - Sielack

• 9Hemblenne Clément04-06-2014

Un camping qui vaut le détour.

En mai 2014, notre choix s'est porté sur les "Chanterelles" pour découvrir Thiers & l'Auvergne. Nous avons trouvé un camping calme, propre, sécurisé au coeur d'une nature protégée avec de spacieux emplacements (10 ampères). De plus, l'internet est gratuit. Nous avons beaucoup apprécié l'eau bien chaude des douches et du coin vaisselle mais c'est surtout l'amabilité et le dévouement du gérant qui ont apporté ce petit PLUS qui assure la réussite de notre séjour(14 jours).

• 8Rust24-07-2011

Mooie zeer hooggelegen camping

Mooie zeer schone camping. Pluim voor personeel. Camping is echter erg hoog gelegen, wat nergens wordt vermeld, aan een meertje. Wij kwamen met caravan uit het zuiden links om Thiers over een zeer smal kronkelige donkere bosweg waar passeren geen optie was. Deels in de 1e versnelling arriveerden we met zweet in de handen. De campingplaatsen liggen op gras, deels onder de bomen op een heuvelig landschap dat schuin afloopt (via poort) naar een bergmeertje waarin men mag zwemmen. Daarin is ook een klein gemeentezwembad gemaakt. Camping is mooi voor gezinnen met kleine kinderen, wandelaars en rustzoekers kortom voor mensen die niet meer van de camping af willen. Wil je 'n boodschap doen of een ritje in de omgeving maken of Thiers of Clermond-F bezoeken dan ontkom je niet aan die smalle weggetjes. Het duurt even voor je ergens komt. 14 juli zijn we 's morgens ontsnapt. Lekker rustig, feestdag in Frankrijk, mensen liggen nog in bed dus geen tegenliggers. 1x geweest tevens laatste.

• 9Van Der Vercard09-07-2011

paceful and green campsite in auvergne

We've had a few days in this campsite in June 2011. What a beautiful green park!! The owners help you for your journey, and it is a very quiet campsite. Showers and toilets are so clean, it is the cleanest campsite we met in France. We have discover this campsite this year, and will come back with our children next summer. We recommand it.

Camping Camping Les Chanterelles info

Camping-informatie