Camping Camping Les Chanterelles

Kleine hotelsWeer vandaag26°
Camping Camping Les Chanterelles
8,5

4 reviews over Camping Camping Les Chanterelles in het Nederlands

Natuurlijke gelegen met ruime plekken

Arnold
10-9-2016

Natuurlijke terrassencamping op 10 minuten lopen van een meertje en op 10 minuten van de snelweg (halverwege tussen Lyon en Clermont-Ferrand). De camping heeft voor kinderen een trampoline, schommels en een spelletjes/lees ruimte. Als je onderaan de camping staat is het wel een eindje lopen voor het sanitair, die overigens heel netjes en schoon is. Er zijn hier zoals vaak in Frankrijk zit- en hurktoiletten. Bij de receptie kan je diverse broodjes, maar ook een compleet ontbijt kopen.

Hoewel het meertje een touristische trekpleister is, is de omgeving verder nog niet door de grote massa ontdekt. De omgeving leent zich het best voor (bosrijke) wandelingen.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige omgeving!! Super dagen.

Loulou
22-7-2016

Wij gingen naar les chanterelles voor een tussenstop opweg terug naar huis. Besloten daar om 3 nachten te blijven en die dagen waren heerlijk. Rustige camping in een bosrijke omgeving, vriendelijke camping eigenaren die goed Engels spreken en erg gastvrij zijn, een meer op loopafstand(wel erg druk, veel locals). Sanitair is schoon, er is zelfs toilet papier. Eetgelegenheden zijn er aan het meer en er zijn supermarkten in de buurt. Op de camping kun je sochtends vers brood/croissant halen.

Gereisd Met vrienden in januari 2016

Mooie Camping

Karla Sieslack
13-11-2014

Wij kozen Les Chanterelles als doorgang naar het zuiden! Maar bleven dan 3 nachten wegens de mooie Camping! Vriendelijke jonge personeel, goede sanitair , gratis wifi aan de informatie ,wegens voorseizoen waren de meeste Eetgelegenheden aan de dichtbij gelegen pittoreske meer gesloten en wij hebben er heel slecht gegeten! Maar op de Camping was vers brood het morgens en Thiers dichtbij ook heel mooi! Heeft Supermarkten, Le Clerc en ook een Lidl. Volgend jaar komen wij terug en wensen deze vriendelijke mensen nog veel succes! Familie Heirbaut - Sielack

Gereisd Met partner in mei 2014

Mooie zeer hooggelegen camping

Rust
24-7-2011

Mooie zeer schone camping. Pluim voor personeel. Camping is echter erg hoog gelegen, wat nergens wordt vermeld, aan een meertje. Wij kwamen met caravan uit het zuiden links om Thiers over een zeer smal kronkelige donkere bosweg waar passeren geen optie was. Deels in de 1e versnelling arriveerden we met zweet in de handen. De campingplaatsen liggen op gras, deels onder de bomen op een heuvelig landschap dat schuin afloopt (via poort) naar een bergmeertje waarin men mag zwemmen. Daarin is ook een klein gemeentezwembad gemaakt. Camping is mooi voor gezinnen met kleine kinderen, wandelaars en rustzoekers kortom voor mensen die niet meer van de camping af willen. Wil je 'n boodschap doen of een ritje in de omgeving maken of Thiers of Clermond-F bezoeken dan ontkom je niet aan die smalle weggetjes. Het duurt even voor je ergens komt. 14 juli zijn we 's morgens ontsnapt. Lekker rustig, feestdag in Frankrijk, mensen liggen nog in bed dus geen tegenliggers. 1x geweest tevens laatste.

Gereisd Met partner in juli 2011

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• EntertainmentKaraoke
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• Tennisbaan informatieBuiten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Camping Les Chanterelles in St. Rémy-sur-Durolle (Puy de Dome), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Camping Les Chanterelles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.