Camping Les Tournesols de Beaulieu

Meer camping info

19 reviews over Camping Les Tournesols de Beaulieu

• 2019
    9Berry11-08-2019

Kleinschalig, hier kom je tot rust.

We hebben hier 5 dagen doorgebracht als afsluiting van onze vakantie. We huurden een tourcaravan. De camping is heel klein (max. 8 a 10 plekken),in het midden van het veld een zandbak, picknicktafel en een kist met speelgoed. Onder de overkapping staat een tafeltennistafel. Het uitzicht rondom de camping is fantastisch (heuvelachtig). Je steekt een smalle weg over om bij de authentieke boerenschuur te komen. De boerenschuur (waar ook een barretje in zit) is een gezellige plek waar je kan lezen, een spelletje doen, spelen (o.a. darts, biljart, tafelvoetbal). Voor de schuur is ook een buitenterras. Achter de schuur is de gezellige en mooie overkapte lange eettafel waar je ieder dag kunt aanschuiven voor table d'hote voor een vriendelijke prijs. Heerlijk gekookt door Lonneke. In de tuin nog een groot schaakbord en mooi opzet zwembad. Niet-commerciele camping waar persoonlijk contact belangrijk is, informeel en gemoedelijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Rosa07-08-2019

Perfect begin van de vakantie

We wisten niet goed wat we moesten verwachten: nooit eerder verbleven we op zo’n kleine camping! Maar wat een heerlijke plek om onze 3 weken in onze vouwwagen te starten! We bleven 4 nachtjes, lonneke vond alles prima. Deed niet moeilijk met reserveringen ed. Haar ontspannen houding is zo fijn! Je merkt aan alles dat dit geen commerciële camping is, maar dat dit uit een passie is opgezet. Sowieso een passie voor koken: we aten bijna alle avonden mee, Lonneke is een ware Franse chef. De enorme tafel was iedere avond vol, uitzicht op de Franse weilanden. Op het veldje (waar de caravans, hutjes en staanplaatsen omheen staan) is allerlei speelgoed te vinden voor de kinderen. In de schuur staat het ook nog eens vol met speelgoed, spelletjes, knutselspullen, etc. Genoeg te doen in de omgeving (waterval, zwemriviertjes, dorpjes), we hebben ons geen moment verveeld. Ondanks de enthousiaste vroege haan, komen we hier zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2018
    10Matthieu31-07-2018

Thuis komen!!

Heerlijk om hier weer terug te komen. Dit is nu de 3de keer, en elke keer weer voelt het als een thuiskomen in je ouderlijk huis. Geweldige service en kookkunsten van Lonneke en haar familie. Wat kan zij goed koken!! Enige nadeel is dat je elke keer als je voor een paar euro meegegeten hebt, je de eerste paar uur na het eten te lui bent om zelfs naar het toilet te lopen. Dat btw heel schoon en netjes is. Het uitzicht op de camping is fenomenaal, zowel vanaf de je plek als vanaf het eetgedeelte of het zwembad. Wij komen zeker nog vaker terug. Maar dan met onze kleine die nu als buikpassagier mee is.

Lonneke en fam, bedankt voor alles!!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

10C. Mulder02-06-2016

Geweldige plek geweldige gastvrouw

Een knusse plek ook voor gezinnen met kinderen alles is aanwezig veel speelgoed kippen geiten etc.Dagelijks vermeldt de gastvrouw iets op het bord waar en wat je zou kunnen bezichtigen.Je kunt er ook heerlijk eten voor een eerlijke prijs.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2016

• 8Marieke20-06-2015

Gastvrijheid ten top

Deze kleine camping ligt heerlijk rustig en is perfect onderhouden. Lonneke zet elke dag op het bord wat er die dag in de omgeving te doen is, dus daar hoef je niet over na te denken. Verder is de schuur een VVV, bibliotheek en bar ineen. Geen zin om te koken? Dan kun je gewoon aanschuiven. Kortom een heerlijke gastvrije camping om tot rust te komen en om dingen te ondernemen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2014

• 9yvonne en willem 30-05-2013

thuis komen

ja het was weer zover , vakantie voor ons was weer aangebroken dus hop in de auto en richting frankrijk. na een kleine 9 uur rijden kwamen we aan op de camping , nou het is echt alsof je thuis komt . Lonneke en robert stonden ons op te wachten , maar ook de 2 honden Falko en kyli super lieve beesten . dit jaar hadden de eigenaren de camping uitgebreid met tukhutten (2). super gewoon , een lekker groot bed (160) en 3 1 persoons bedden voor de kids . een keuken met alles wat er moet zijn , deze tukhut is luxer dan een tent en ruimer dan een toercaravan maar toch een kampeer gevoel . je kunt elke avond mee eten en das echt een aanrader , het heerlijke eten van Lonneke en robert mag je niet missen . kort om als je van een gezellige huiselijke sfeer houd en een mooie omgeving moet je echt naar deze camping .

grtjes willem en yvonne

Gereisd met partner in mei 2013

• 9yvonne tieben23-06-2012

prachtige plek om een fijne vakantie te vieren

als je een mooie omgeving zoek met een goede sfeer is deze camping erg geschikt . de eigenaars zijn super lieve mensen die altijd voor je klaar staan , of het nu info over de omgeving is of speciale wensen voor het eten niets is hun te veel . het is een rustige camping waar je goed tot rust kom , zeer geschik voor kleine kinderen maar ook de ouderejeugd ( die niet speciaal een disco nodig hebben) komt aan zijn trekken . kortom gewoon gaan .

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2012

• 10Amina08-05-2012

Natuur, rust, lekker eten, Frankrijk pur sang!

Camping les Tournesols de Beaulieu is het best te omschrijven als gastvriendelijk, rustig en een heerlijke plek om vakantie te vieren. Ideaal voor gezinnen, maar ook als stel of alleen een prima plek om je vakantie te vieren. Lonneke en Robert Jan zorgen vanaf het moment dat je aankomt voor een warm welkom. De camping heeft een mooie ligging kijkend over een dal. Dat levert vanaf je tent of caravan prachtige vergezichten op. Het gebied is ideaal om te wandelen. Er zijn vele routes, vanaf de camping, maar ook daarbuiten. Dorpjes bezoeken, brocantes afstruinen en chateau's bezichtigen kun je volop doen vanaf de camping. Ik heb genoten van de heerlijke kookkwaliteiten van Lonneke. Als je je van tevoren opgeeft kun je aanschuiven en mee eten. Mogelijkheid om je hond mee te nemen is er ook. De 2 labradors Kily en Valco zorgen dat je 4 voeter zich snel thuisvoelt. Genoeg te beleven en te zien dus. Lekker eten en veel natuurschoon. Kortom, de ideale plek voor een heerlijke vakantie.

Alleen gereisd in april 2012

• 8Hannah Michiels18-03-2012

Super gezellig en heerlijk rustig

Wat een gastvrijheid hebben wij ervaren op deze camping. Wij kwamen er totaal onverwacht terecht, hadden niet gereserveerd en hoewel nog heel vroeg in het seizoen, werden wij met open armen ontvangen. Wij voelden ons gelijk thuis. Er was nog een ander stel te gast en samen met hen hebben we de avonden doorgebracht in de gezellige schuur. Veel gekletst en spelletjes gedaan. De eigenaren weten heel veel over de omgeving en geven goede tips voor een gezellig dagje uit. De honden zijn schatten. Wij mochten ze zelfs meenemen op onze wandelingen. Wat een heerlijke rustige omgeving is dit. Echt ontstressen!

Gereisd met partner in maart 2012

• 9mark16-03-2012

Een heerlijk voorjaar

Dit was onze 2e keer op deze camping in het voorjaar en het was een perfect weer. De afgelopen dagen toch echt mogen genieten van de eerste stralen voorjaarszon. Nog niet alles in het dorp is open maar dat mag de pret niet drukken. Het wandelen was al leuk genoeg en Valco liep ook weer lekker mee. Lonneke, Robert veel succes het komende seizoen dat kan haast niet mislopen.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in maart 2012