Bed and Breakfast Le Roc Foucaud

BedAndBreakfast Info

Meer bedandbreakfastinfo

56 reviews over Bed and Breakfast Le Roc Foucaud

• 10femke veenma02-08-2010

super leuk hier echt naartoe gaan!!!!!!!!!!!!!

Le roc foucaud is een plek weer je lekker kan genieten en leuke dingen kan doen. De eigenaar Anja en Robert zij super lief en het eten is heel lekker (vind ik). Als je een leuke vakantie wil moet je naar Le roc foucaud gaan

Er is daar te doen:

jeudebaul voetbal tennis kano(en) zwemmen in zwembad vollybal badminton lol maken

Met oudere kinderen

• 9Loulou, Roxy & Bobbie27-12-2009

Een plek om nooit te vergeten!

Na een lange rit maakt het warme onthaal van Anja en Robert alles goed. De sfeer is gezellig je voelt je er meteen thuis. Er is veel te doen in en rondom het huis. Het eten was super. Er wordt goed rekening gehouden met dieeten/allergien. Er is veel te doen voor kinderen, ouders zitten gezellig op het teras samen aan de wijn. En de kinderen spelen in de tuin. Zo kun je je kinderen toch nog een beetje in de gaten houden.

Met vrienden

• 7Yvonne06-11-2009

Mooi huis maar beetje vergane glorie

Het landhuis is mooi maar niet helemaal goed meer onderhouden en mijn inziens geen EUR 5800 per week waard. Je kan theoretisch voor 60 man koken, maar de professionele keuken heeft zijn beste tijd gehad (afvoer stroomt over; kokend hete kraan springt los; stoppen slaan door). Er is veel water rondom het huis (riviertje, meertje) wat het voor kleine kinderen soms wat eng maakt. De tennisbaan zat vol gaten. Onze badkamer liep iedere morgen over. Het domein is ongetwijfeld prachtig, maar voor EUR 5800 zou ik eerst zorgen dat het huis in orde is.

Met jonge kinderen

• 6Suzanne06-11-2009

Het huis wordt bij elkaar gehouden met duck tape

Voor 6.000 Euro voor een week, waren onze verwachtingen hoog gespannen. Echter bij aankomst bleek dat er sommige onderdelen in het huis behoorlijk aan vervanging toe zijn. Vooral de keuken en afwasmachine: de stoppen sloegen elke dag wel een keer door. Er was in het gedeelte dat wij afgehuurd hadden (voor 25 mensen) maar 1 bad! Niet handig als je met 13 kleine kinderen op vakantie bent. De meeste douces liepen niet tot niet goed door. De algemene ruimte is zeker niet gezellig' er is niet echt een woonkamer. De vraag is natuurlijk of dat belangrijk is, want bij mooi weer ben je toch veel buiten. Buiten was het overigens wel heel mooi, maar met een rivier die over het terrein stroomt niet zo kindvriendelijk. Je kan vanaf het terrein met kano's op pad, erg leuk. De tennisbaan is slecht onderhouden, het zwembad is prima. Ook de grote trampoline was erg in trek bij de kids. Al met al een leuke week gehad, maar wel met ergenissen over het huis, zeker voor het bedrag dat we betaald hebben.

Met jonge kinderen

• 9Marcel K03-09-2009

een echte aanrader!!!

Bijna een week lang - nu voor de tweede keer - doorgebracht op Le Roc Foucaud. Erg genoten van de omgeving, het landgoed, het zwembad, de rust en bovenal de zorg van Anja en Robert. Als je van natuur houdt, rust lekker vindt maar toch ook zo af en toe leuke mensen wilt ontmoeten om onder het genot van een goed glas wijn een boeiend gesprek te voeren, dan moet je naar Le Roc. Wil het graag iedereen aanraden, zowel op doorreis als om langere tijd te besteden.

• 7pieter21-08-2009

een prachtig Domein

Le Roc Foucaud is een veelzijdig Domien met vele ontspannings mogelijkheden, wil je op doorreis in Frankrijk even een tussenstop maken van een paar dagen ,of wat langer , dan zijn Anja en Robert het nederlands echtpaar die het je echt naar je zin gaan maken op hun mooie domein

Met oudere kinderen

• 9henk van lenteren01-07-2009

ideale plek om te onthaasten

Heerlijke plek om te verblijven. Anja en Robert zijn meer dan gastvrij en hebben er voor gezorgd dat we echt konden onthaasten. Heel leuk om te wandelen over het landgoed, gave plekjes en leuk dat er kleine beekjes doorheen stromen. We hadden prachtig weer en hebben genoten van het zwembad en de service. Je kan hier ook goed vertoeven met een groot gezin of een familiegebeuren. Toen wij er waren was er ook een grote Franse familie, hierdoor konden we zien wat voor mogelijkheden er allemaal zijn op deze lokatie. Op meerdere plekken was men actief, barbequen, tennissen, zwemmen, volleballen, badminton, etc. Waarbij ons opviel dat Robert en Anja dit heel relaxed lieten verlopen. Het waren voor ons drie hele leuke dagen waar we nog vaak aan terug zullen denken. Voor herhaling vatbaar.

• 8Jacqueline10-11-2008

ff tot rust komen

Ik ben er met de hersft een paar dagen met de kinderen geweest er waren daar nog meer kinderen. Konden het goed vinden met elkaar dus daar geen omkijken naar dus voor mij echt relaxed. Lekker gewandeld heerlijk gegeten dus prima toeven daar

Familie

• 8Ine Schoolderman31-10-2008

Wat romantisch!

In een prachtige, rustige omgeving gelegen landgoed; voldoende mogelijkheden voor uitstapjes in de directie omgeving. Eigenaren zijn zeer gastvrij! Gezellig en je voelt je zeer welkom. Ze hebben aandacht voor de mens en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Ook voor kinderen zeer aan te bevelen! Er valt van alles te beleven en te ontdekken. Lekker zwembad en je kunt nog tennissen ook. Een adres waar je vast nog een keer naar toe wilt!

Met vrienden

• 8Jan Willem van Dijk29-10-2008

Heerlijk ontspannen vakantie

Wij zijn in augustus 2008 op Le Roc Foucaud geweest en hebben een heerlijke vakantie gehad met ons zoontje van 1. Als Anja en Robert de laatste puntjes op de i hebben gezet gaan we waarschijnlijk nog wel een keertje terug!

Familie

5 tips over Bed and Breakfast Le Roc Foucaud

• Miran, 19-07-2013

Neem waterschoenen mee met een goede zool voor de rivierwandeling!

• Marlies Metsemakers, 20-09-2012

Moulins is een mooie stad, waarin oud en modern goed gecombineerd zijn. Vichy heeft een mooi oud gedeelte, een prachtig operagebouw en een mooi park.

• H.a.w. den Brok, 19-08-2012

Vraag naar een meditaiebegeleiding 's avonds op de trampoline onder de sterrenhemel of in de hangmatten in het bos.

0 vragen over Bed and Breakfast Le Roc Foucaud

Bed and Breakfast info