Bed and Breakfast
7,9

44 reviews over Bed and Breakfast Le Roc Foucaud in het Nederlands

Dit is een fantastische locatie!

Le Roc Foucaud frankrijk
4-11-2012

Dit is een fantastische locatie voor een groep mensen die een ontspannen/relaxt weekend/week willen hebben. Ook de actieve mensen kunnen hun energie kwijt. Er is ruimte genoeg en alles is aanwezig. Wij hebben in Le Roc Foucaud onze familie en vrienden onderdak gegeven voor onze bruiloft en zij hebben ons diner verzorgd. De tafel voor het diner was waanzinnig gedekt en voor het eten was alles bespreekbaar! Super flexibel! Onze gasten hebben een heerlijk weekend gehad, mede door de gastvrijheid van Robert en Anja.

Gereisd Met vrienden in september 2012

een plek waar ik graag nog eens terugkeer

Marlies Metsemakers
20-9-2012

De eerste indruk was wat rommelig wat direct goedgemaakt werd door een zeer warm welkom door de eigenaren.Aan het gebouw en het omliggende terrein wordt nog gewerkt om het verder op te knappen. Wat overigens al goed lukt. Geweldig hoeveel energie ze hierin steken. Het nodigde zelfs uit om zelf af en toe een handje te helpen. Het is een gebouw van 200 jaar oud!! De kamers zijn schoon. Dat is ook wat hoog in het vaandel staat van de eigenaren. 5 Kamers hebben een eigen douche. De w.c. is voor elke kamer gezamenlijk op de gang. De accommodatie ligt op een paar km van een dorp en is zeer kindvriendelijk. Kortom zeer aanbevelenswaardig als je zoekt naar rust, ongedwongen gastvrijheid en gezelligheid. Niet onbelangrijk als je de Franse taal niet meester bent, kun je daar gewoon Nederlands spreken.

Gereisd Met partner in september 2012

een geweldige en bijzondere vakantie

Liesbeth
22-8-2012

als je niet houdt van all-inclusive maar geniet van eten aan lange tafels en 's avonds aan de vuurkorf in goed gezelfschap, liggen aan het zwembad of lekker in een hangmat, je kinderen die zich geen minuut vervelen, actief zijn met tennis, midgetgolf, wandeling door de beek, kanoen of iets buiten het landgoed, het kan allemaal bij Le Roc Foucard maar niets hoeft en dat maakte deze vakantie geweldig. Bijzonder was dat ondanks dat wij er niet waren in de spirituele week degene die interesse hadden onderdelen hiervan konden meemaken. Zo hebben we gemediteerd onder de sterrenhemel en in de hangmat, kennis gemaakt met magnetiseren en kaart gelegd onder begeleiding van de eigenaresse. Vol energie en met nieuwe inzichten ben ik thuis gekomen terwijl de kinderen aangaven 'de mooiste vakantie ooit' te hebben beleefd.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Positieve plek

H.a.w. den Brok
19-8-2012

Het personeel is zeer vriendelijke en flexibel. Hadden snel door wat elk kind (en elke volwassene) nodig had om zich fijn te voelen en deden daar erg hun best voor. We waren met een kleine groep waardoor het contact snel groeide onderling. Er hing een positieve, huiselijke sfeer. Samen eten aan een lange tafel. Kamers konden/hoefden niet op slot, dat voelde heerlijk. Zelf ben ik vegetariër en daar werd altijd rekening mee gehouden.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een droombruiloft!

Sabine Huussen-Langens
28-11-2011

Inmiddels is het ruim 10 weken gelden... Wij zijn getrouwd op Le Roc Foucaud! Vooraf waren mijn man en ik behoorlijk nerveus, gaat alles lukken? Kunnen Robert en Anja het allemaal wel aan? Maar ze hebben onze droombruiloft waar gemaakt. De droom van Robert en Anja is om een "thuis" te creeeren voor hun gasten. Deze week ik niet alleen hun droom uitgekomen, maar ook de onze. 65 personen, een lang weekend, voorzien van eten, drinken, een nette en schone kamer en bovenal... gezelligheid en sfeer! We verbazen ons er nog steeds over hoe ze het allemaal hebben gedaan. Achter de schermen werd er door de hele familie ontzettend hard gewerkt en daar hebben wij als gasten helemaal niets van gemerkt. Het ontbrak ons aan niets en hebben echt een fantastische tijd gehad. We kunnen het iedereen aanraden; het was echt een sprookje. Zo mooi... dat gaan we de rest van ons leven niet meer vergeten. Lieve Anja en Robert, BEDANKT!!!!!

Gereisd Met vrienden in september 2011

zéér prachtige locatie voor groepen

MTM Oostende
11-6-2011

Het prachtige huis en bijhorende prachtige tuin met zwembad is een aanrader voor iedereen die de prachtige streek van de Auvergne wilt gaan verkennen . Ook de ontvangst door het Nederlandstalige inwonend koppel is zéér aangenaam . Alles is bespreekbaar wat eten en of activiteiten betreft. Doen er alles aan om het groot herenhuis met zwembad en tuin in goede staat te brengen en te houden . Prachtige verzorgde keuken waarvan alles perfect werkte zoals het hoort. Alles aanwezig van bestek , glazen e.d voor groepen . Wij hadden zeker niet te klagen over het sanitair gedeelte. Als motorclub hebben we er alvast een onvergetelijke week beleefd in een prachtige streek om te motorrijden.Vergeleken met dergelijke andere groepsaccomodaties een prachtig en goed huis.

Gereisd Met vrienden in Mon Jun 06 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed en leuk

femke veenma
26-12-2010

het was voor mij een top vakanie met het zwembad en de tennisbaan,trampoline. het slaapen beviel goed en de mensen die daar werken zijn super aardig deze waardeering is top.in een paar woorden een super leuke vakantie,zoe er zeker nog eens komen

Gereisd Met partner in augustus 2010

heerlijk !

Frank
1-11-2010

Le Roc Foucaud is een heerlijke plek. Prachtig gelegen, lieve eigenaren, altijd iets te beleven! Verwacht geen overdreven luxe o.i.d, het is gewoon een fijne plek en een fijn huis waar ik heerlijk tot rust ben gekomen. Aanrader, kortom!

Gereisd Met partner in oktober 2010

super leuk hier echt naartoe gaan!!!!!!!!!!!!!

femke veenma
2-8-2010

Le roc foucaud is een plek weer je lekker kan genieten en leuke dingen kan doen. De eigenaar Anja en Robert zij super lief en het eten is heel lekker (vind ik). Als je een leuke vakantie wil moet je naar Le roc foucaud gaan

Er is daar te doen:

jeudebaul voetbal tennis kano(en) zwemmen in zwembad vollybal badminton lol maken

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2010

Een plek om nooit te vergeten!

Loulou, Roxy & Bobbie
27-12-2009

Na een lange rit maakt het warme onthaal van Anja en Robert alles goed. De sfeer is gezellig je voelt je er meteen thuis. Er is veel te doen in en rondom het huis. Het eten was super. Er wordt goed rekening gehouden met dieeten/allergien. Er is veel te doen voor kinderen, ouders zitten gezellig op het teras samen aan de wijn. En de kinderen spelen in de tuin. Zo kun je je kinderen toch nog een beetje in de gaten houden.

Gereisd Met vrienden in Fri May 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bed and Breakfast info

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Roc Foucaud in St. Prix, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Roc Foucaud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.