Bed and Breakfast

44 reviews over Bed and Breakfast Le Roc Foucaud in het Nederlands

Gewoonweg Super

Erik Voskuilen
21-5-2016

Ga je voor luxe, dan heb je hier pech. Ga je voor Gezelligheid, Sfeer, Rust, Eenvoud, Een mooie omgeving en super vakantie, dan ben je hier aan het goede adres. Le Roc Foucaud is een oud landhuis en dat merk je aan alles. Ondanks dat is het er goed verzorgd en schoon. Juist dat oude geeft een gezellige sfeer. De nederlandse eigenaars Robert en Anja doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. We zijn er een week geweest en we hebben ons geen dag verveeld en er echt heerlijk gegeten. Op het domein is ruim voldoende aanwezig om je te vermaken. Een zwembad, midgetgolf, jeu de boules, tennis, beachvolley, een bar buiten met terras, een rivier langs het domein om te kanoën en er zijn vol op plekjes waar je heerlijk kunt geniet van de rustige en mooie omgeving op het domein.

Voor herhaling vatbaar?? Absoluut!!!

Dus wat ons betreft! Robert en Anja, Tot ziens!!

Gereisd Met vrienden in mei 2016

Fantastische plek

Mariska
19-7-2015

Samen met mijn zoon een week op Roc Foucaud geweest. Mijn eerste ervaring met eenoudervakanties. Het was een onvergetelijke ervaring. Een heerlijke plek om te zijn, te onthaasten, leuke activiteiten te ondernemen en fijne mensen te ontmoeten.. Voor mij was er een goede balans tussen iets ondernemen met mijn zoon, tijd voor mezelf en tijd met andere door brengen. De kamers waren eenvoudig en het eten prima. Robert, Anja en de anderen van het Roc team, doen erg hun best om er iets van te maken. Het enige minpunt vond ik, dat er een paar mensen bij waren bij wie het er dik boven op lag dat ze kwamen om een man/vrouw te veroveren. Voor je het weet krijgt het iets banaals. Al met al een super vakantie. Robert en Anja heel erg bedankt. Jullie zijn kanjers!!!

Gereisd Anders in juli 2015

mooie plek om gewoon te zijn!

josee hochstenbach-wijnandts
23-5-2015

spontaan aangekomen en ons gelijk thuis gevoeld als god in frankrijk

Gereisd Met vrienden in mei 2015

Heerlijke plek voor ouder en kind van jong tot oud

Jeroen Paul van Aarst
13-11-2014

Afgelopen zomervakantie een een-ouder-vakantie geboekt. Le Roc Foucaud, nog nooit van gehoord. Had geen zin in een tent en kon daar een kamer huren. Zenuwachtig boekte ik na lang ziek zijn en ging met de auto en mijn dochter op avontuur. Eindelijk uit mijn schulp/cocon van huis. En alle jemig de pemig wat was het leuk. Een lot uit de loterij. Voor ieder wat wils. Een week waarin ik gezellige mensen ontmoetten, mijn kind niet meer terug zag (alleen voor het eten dan). Ik was echt aan het ontzorgen en relaxen. In de ochtend een ontbijt met zijn allen, tussen de middag optioneel een picknickmand, in de avond hadden we een soort lopend buffet met heerlijk eten. Vrijwilligers die er werkte waren super voor de kids, eigenaar en vrouw zijn ook gewoon echte mensen met een hard op de goede plek. Zo'n plek is nooit af, maar wel compleet door wil en gezelligheid. Een plek voor iedereen die van het leven houd en wil ontmoeten / wil genieten. Niet alleen voor een-ouder, voor een ieder, jeroen

Gereisd Anders in januari 2014

Zeer aanbevelingswaardig

Marcel Karsten
6-11-2014

Dit was echt de beste eenoudervakantie ooit. Het landgoed is prachtig, groot en voorzien van allerlei faciliteiten. Er wordt er een programma met de kinderen uitvoert. Gaaf is ook dat zowel de kleintjes als ook de pubers het fantastisch hebben. Ook als ouder geniet je maximaal. Heel erg gezellig met de andere ouders gepraat, geborreld en andere dingen gedaan. Ook de ruimte gehad om me af en toe een beetje terug te trekken.

Anja en Robert zijn fantastische gastheer en gastvrouw. Houden in de gaten 'hoe het met iedereen gaat' en staan klaar als ze iets je kunnen doen.

Je voelt de energie van het landgoed. Het is écht een plek om te onthaasten. Je voelt de rust over je heen komen. Overal op het landgoed zijn plekken om lekker te lezen, in mijn geval gitaar te spelen of als je nog een overload aan energie kwijt moet, bomen te hakken.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Unieke overnachtingsplaats

Marion
2-11-2014

Op weg naar het zuiden hier overnacht. Lekker informele sfeer en prachtig midden in de natuur. Jammer dat we 'en route' waren en dus weinig tijd hadden. We komen zeker nog een keer terug,

Gereisd Met partner in augustus 2014

Prachtig landhuis/mooie omgeving/veel te doen

Angelique van de Sand
31-10-2014

Deze accommodatie heeft voor ieder wat wils. Je kunt er zwemmen, kanoën, jeu de boelen, voetballen, tennissen, basketballen, wandelen, kamperen, feesten houden, relaxen, mee klussen indien je dit leuk vind. De kamers zijn netjes en schoon. Sommige kamers hebben een eigen douche gelegenheid, andere kamer hebben gedeelde bad- en douche gelegenheden. De eigenaren Robert en Anja zijn zeer vriendelijk, behulpzaam en gezellig. Altijd in voor een praatje onder het genot van een drankje en een hapje.

Gereisd Anders in Sun Jun 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk weekje

jasper randoe
      18-10-2014

Le Roc Foucaud is een prachtig landgoed met voor elk wat wils. Lekker kettingzagen of rondbanjeren of in het zwembad liggen. Fantastische natuur, aan de rivier, met beek onder t huis door. En een heel vriendelijke, gastvrije eigenaar en eigenaresse. Een absolute aanrader.

Gereisd Met vrienden in Mon Oct 13 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig plek door en met fantastische mensen!

Bartjan Zilverberg
      8-10-2014

Heerljke tijd gehad op Roc. Kinderen hebben zich geen moment verveeld, wilden ook niet weg (hoewel er veel te zien/doen is in de omgeving) en juist ook voor de ouder is deze vakantie een aanrader omdat je (anders dan op een reguliere vakantie) direct aanspraak hebt. Alles kan, niks hoeft en het is vooraleen vakantie met je kinderen, beslist geen singles-reis oid. Eten was uitstekend en prijs/kwaliteit meer dan goed.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Een vakantie om nog lang op terug te kijken!

Miran
      19-7-2013

De eigenaars Robert en Anja (en familie en vrienden) werken er hard aan om ervoor te zorgen dat alle gasten op het landgoed een mooie vakantie meemaken. Heerlijke maaltijden (waarbij ze voor mij elke keer weer een glutenvrije variant maakten), elke avond kampvuur, genoeg te doen voor de kinderen, een wandeling door de rivier, buiten slapen met de kinderen, riviertjes en dammen, een zwembad en mooie gesprekken met andere alleenstaande ouders en de eigenaren én de rust en sfeer die het landgoed omgeeft, hebben mij een onvergetelijke vakantie gegeven.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Bed and Breakfast info

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Roc Foucaud in St. Prix, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Roc Foucaud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.