Bed and Breakfast

2008

Heerlijke ontspanning!

Brigitte
27-10-2008

Echt uitrusten! Heerlijk. Groot genoeg voor privacy en klein genoeg voor intimiteit.

Gereisd Alleenreizend in Wed Oct 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

supergezellig en relaxed

Annemieke
25-10-2008

Vakantie vieren op een mooi en groot landgoed, waar echt van alles te doen is. Waar je heerlijk kunt ronddwalen over het grote terrein, relaxen aan het zwembad of zwemmen in het het helderblauwe water. Tennissen, Jeu de Boule spelen waren ook mogelijk. De privacy opzoeken, of juist anderen ontmoeten bij het kampvuur. Een dagje shoppen in Vichy. De Nederlandse eigenaren zijn zeer gastvrij en kindvriendelijk. Ik heb genoten en kan het iedereen aanraden om naar Le Roc Foucaud te gaan.

Gereisd Alleenreizend in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bed and Breakfast info

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Roc Foucaud in St. Prix, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Roc Foucaud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.