Bed and Breakfast

3 reviews over Bed and Breakfast Le Roc Foucaud in het Nederlands

Fantastische plek

Mariska
19-7-2015

Samen met mijn zoon een week op Roc Foucaud geweest. Mijn eerste ervaring met eenoudervakanties. Het was een onvergetelijke ervaring. Een heerlijke plek om te zijn, te onthaasten, leuke activiteiten te ondernemen en fijne mensen te ontmoeten.. Voor mij was er een goede balans tussen iets ondernemen met mijn zoon, tijd voor mezelf en tijd met andere door brengen. De kamers waren eenvoudig en het eten prima. Robert, Anja en de anderen van het Roc team, doen erg hun best om er iets van te maken. Het enige minpunt vond ik, dat er een paar mensen bij waren bij wie het er dik boven op lag dat ze kwamen om een man/vrouw te veroveren. Voor je het weet krijgt het iets banaals. Al met al een super vakantie. Robert en Anja heel erg bedankt. Jullie zijn kanjers!!!

Gereisd Anders in juli 2015

Heerlijke plek voor ouder en kind van jong tot oud

Jeroen Paul van Aarst
13-11-2014

Afgelopen zomervakantie een een-ouder-vakantie geboekt. Le Roc Foucaud, nog nooit van gehoord. Had geen zin in een tent en kon daar een kamer huren. Zenuwachtig boekte ik na lang ziek zijn en ging met de auto en mijn dochter op avontuur. Eindelijk uit mijn schulp/cocon van huis. En alle jemig de pemig wat was het leuk. Een lot uit de loterij. Voor ieder wat wils. Een week waarin ik gezellige mensen ontmoetten, mijn kind niet meer terug zag (alleen voor het eten dan). Ik was echt aan het ontzorgen en relaxen. In de ochtend een ontbijt met zijn allen, tussen de middag optioneel een picknickmand, in de avond hadden we een soort lopend buffet met heerlijk eten. Vrijwilligers die er werkte waren super voor de kids, eigenaar en vrouw zijn ook gewoon echte mensen met een hard op de goede plek. Zo'n plek is nooit af, maar wel compleet door wil en gezelligheid. Een plek voor iedereen die van het leven houd en wil ontmoeten / wil genieten. Niet alleen voor een-ouder, voor een ieder, jeroen

Gereisd Anders in januari 2014

Prachtig landhuis/mooie omgeving/veel te doen

Angelique van de Sand
31-10-2014

Deze accommodatie heeft voor ieder wat wils. Je kunt er zwemmen, kanoën, jeu de boelen, voetballen, tennissen, basketballen, wandelen, kamperen, feesten houden, relaxen, mee klussen indien je dit leuk vind. De kamers zijn netjes en schoon. Sommige kamers hebben een eigen douche gelegenheid, andere kamer hebben gedeelde bad- en douche gelegenheden. De eigenaren Robert en Anja zijn zeer vriendelijk, behulpzaam en gezellig. Altijd in voor een praatje onder het genot van een drankje en een hapje.

Gereisd Anders in Sun Jun 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bed and Breakfast info

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Roc Foucaud in St. Prix, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Roc Foucaud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.