Bed and Breakfast

10 reviews over Bed and Breakfast Le Roc Foucaud in het Nederlands

Superweek gehad!

Ingeborg
5-8-2018

Samen met dochter (13) en andere eenoudergezinnen een fantastische week doorgebracht op Le Roc. We hadden een prima kamer in het landhuis en wat een heerlijke plek om te verblijven; je kunt lekker ronddwalen op het landgoed en treft dan bijzonder mooie en rustige plekken om bijvoorbeeld te liggen in een hangmat of aan het eind van het eilandje het riviertje in te gaan. Daarnaast ook een heerlijk zwembad, een gezellige bar, een jeu de boules plek, trampoline, tennisbaan, volleybalveld.. De kinderen hebben een spannende overnachting met kampvuur gehad in een open tent op het eilandje (onder goede begeleiding), ze konden abseilen van de watertoren, we hebben gezamenlijk een rivierentocht gelopen, er was een bonte avond, discozwemmen, we hebben zelf met een aantal ouders een pubquiz georganiseerd.. En daarbij de verwennerij van het heerlijke ontbijt en avondeten!! Anja, Robert en alle vrijwilligers enorm bedankt voor de heerlijke week!!

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Gewoonweg Super

Erik Voskuilen
21-5-2016

Ga je voor luxe, dan heb je hier pech. Ga je voor Gezelligheid, Sfeer, Rust, Eenvoud, Een mooie omgeving en super vakantie, dan ben je hier aan het goede adres. Le Roc Foucaud is een oud landhuis en dat merk je aan alles. Ondanks dat is het er goed verzorgd en schoon. Juist dat oude geeft een gezellige sfeer. De nederlandse eigenaars Robert en Anja doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. We zijn er een week geweest en we hebben ons geen dag verveeld en er echt heerlijk gegeten. Op het domein is ruim voldoende aanwezig om je te vermaken. Een zwembad, midgetgolf, jeu de boules, tennis, beachvolley, een bar buiten met terras, een rivier langs het domein om te kanoën en er zijn vol op plekjes waar je heerlijk kunt geniet van de rustige en mooie omgeving op het domein.

Voor herhaling vatbaar?? Absoluut!!!

Dus wat ons betreft! Robert en Anja, Tot ziens!!

Gereisd Met vrienden in mei 2016

mooie plek om gewoon te zijn!

josee hochstenbach-wijnandts
23-5-2015

spontaan aangekomen en ons gelijk thuis gevoeld als god in frankrijk

Gereisd Met vrienden in mei 2015

Heerlijk weekje

jasper randoe
18-10-2014

Le Roc Foucaud is een prachtig landgoed met voor elk wat wils. Lekker kettingzagen of rondbanjeren of in het zwembad liggen. Fantastische natuur, aan de rivier, met beek onder t huis door. En een heel vriendelijke, gastvrije eigenaar en eigenaresse. Een absolute aanrader.

Gereisd Met vrienden in Mon Oct 13 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dit is een fantastische locatie!

Le Roc Foucaud frankrijk
4-11-2012

Dit is een fantastische locatie voor een groep mensen die een ontspannen/relaxt weekend/week willen hebben. Ook de actieve mensen kunnen hun energie kwijt. Er is ruimte genoeg en alles is aanwezig. Wij hebben in Le Roc Foucaud onze familie en vrienden onderdak gegeven voor onze bruiloft en zij hebben ons diner verzorgd. De tafel voor het diner was waanzinnig gedekt en voor het eten was alles bespreekbaar! Super flexibel! Onze gasten hebben een heerlijk weekend gehad, mede door de gastvrijheid van Robert en Anja.

Gereisd Met vrienden in september 2012

Een droombruiloft!

Sabine Huussen-Langens
28-11-2011

Inmiddels is het ruim 10 weken gelden... Wij zijn getrouwd op Le Roc Foucaud! Vooraf waren mijn man en ik behoorlijk nerveus, gaat alles lukken? Kunnen Robert en Anja het allemaal wel aan? Maar ze hebben onze droombruiloft waar gemaakt. De droom van Robert en Anja is om een "thuis" te creeeren voor hun gasten. Deze week ik niet alleen hun droom uitgekomen, maar ook de onze. 65 personen, een lang weekend, voorzien van eten, drinken, een nette en schone kamer en bovenal... gezelligheid en sfeer! We verbazen ons er nog steeds over hoe ze het allemaal hebben gedaan. Achter de schermen werd er door de hele familie ontzettend hard gewerkt en daar hebben wij als gasten helemaal niets van gemerkt. Het ontbrak ons aan niets en hebben echt een fantastische tijd gehad. We kunnen het iedereen aanraden; het was echt een sprookje. Zo mooi... dat gaan we de rest van ons leven niet meer vergeten. Lieve Anja en Robert, BEDANKT!!!!!

Gereisd Met vrienden in september 2011

zéér prachtige locatie voor groepen

MTM Oostende
11-6-2011

Het prachtige huis en bijhorende prachtige tuin met zwembad is een aanrader voor iedereen die de prachtige streek van de Auvergne wilt gaan verkennen . Ook de ontvangst door het Nederlandstalige inwonend koppel is zéér aangenaam . Alles is bespreekbaar wat eten en of activiteiten betreft. Doen er alles aan om het groot herenhuis met zwembad en tuin in goede staat te brengen en te houden . Prachtige verzorgde keuken waarvan alles perfect werkte zoals het hoort. Alles aanwezig van bestek , glazen e.d voor groepen . Wij hadden zeker niet te klagen over het sanitair gedeelte. Als motorclub hebben we er alvast een onvergetelijke week beleefd in een prachtige streek om te motorrijden.Vergeleken met dergelijke andere groepsaccomodaties een prachtig en goed huis.

Gereisd Met vrienden in Mon Jun 06 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een plek om nooit te vergeten!

Loulou, Roxy & Bobbie
27-12-2009

Na een lange rit maakt het warme onthaal van Anja en Robert alles goed. De sfeer is gezellig je voelt je er meteen thuis. Er is veel te doen in en rondom het huis. Het eten was super. Er wordt goed rekening gehouden met dieeten/allergien. Er is veel te doen voor kinderen, ouders zitten gezellig op het teras samen aan de wijn. En de kinderen spelen in de tuin. Zo kun je je kinderen toch nog een beetje in de gaten houden.

Gereisd Met vrienden in Fri May 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Wat romantisch!

Ine Schoolderman
31-10-2008

In een prachtige, rustige omgeving gelegen landgoed; voldoende mogelijkheden voor uitstapjes in de directie omgeving. Eigenaren zijn zeer gastvrij! Gezellig en je voelt je zeer welkom. Ze hebben aandacht voor de mens en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Ook voor kinderen zeer aan te bevelen! Er valt van alles te beleven en te ontdekken. Lekker zwembad en je kunt nog tennissen ook. Een adres waar je vast nog een keer naar toe wilt!

Gereisd Met vrienden in mei 2008

Super locatie en geweldige mensen!

Irene Buijs
22-10-2008

Le roc Foucaud ligt helemaal in het groen. De natuur is er prachtig en op het terrein zelf kun je je ook prima vermaken. Er zijn diverse accomodaties waar je vrij gebruik van kunt maken, voor jong en oud! Je hoeft je er geen moment te vervelen. Ook kun je afreizen naar één van de dorpen in de buurt, voor een cultureel gevoel of je kunt naar een authentieke stad, zoals "Vichy". De mensen van "le roc" zijn zeer gastvrij! Ze zorgen dat je je er thuis voelt en dat je er tijdens je verblijf niks te kort komt!

Gereisd Met vrienden in juli 2008

Bed and Breakfast info

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Roc Foucaud in St. Prix, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Roc Foucaud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.