Bed and Breakfast

10 reviews over Bed and Breakfast Le Roc Foucaud in het Nederlands

Eenmalig

Gezin
29-8-2019

Matige accommodatie, sanitair niet meer van deze tijd en weinig aandacht voor hygiene (vies). Gastvrijheid op niveau van kinderkamp: vooral regels. Maaltijden redelijk maar ook hier weinig gevoel voor gastvrijheid en veel aandacht voor de te volgen regels. Prijs kwaliteit niet in verhouding.

Uniek en briljant genoten!

J & E
8-1-2019

Wij hebben een briljant fijne vakantie beleefd op deze bijzondere plek met bijzonder fijne mensen. Twee weken lang genoten van een zeer warme sfeer, heerlijk eten, een speelomgeving waar zoonlief elke minuut blij van werd en waardevolle momenten met de mensen die we er troffen. Extra dimensie: De diversiteit van gasten; een mix die 'elk wat wils' biedt. De gastvrouw en -heer faciliteren een basis waarop de gasten verder zelf tot een geweldig fijne feer komen. Wat ons betreft: Een unieke beleving voor een ieder die op vakantie graag ultiem ontspant, open staat voor 'go with the flow', kan genieten van volledig 'ontzorgd worden' en bijzondere dynamiek. Een aanrader dus!

Dank Anja en Robert voor de geweldig fijne weken die we bij jullie hebben beleefd & tot volgend jaar!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Nooit meer, niet mijn ding.

Janna
15-9-2018

Let op, er is hier een open deur beleid, dus je kamerdeur kan niet op slot. Dit voelt toch niet echt lekker. Je mag de bar van de bijhorend camping gebruiken, maar het daar gespendeerde bedrag moet wel cash afgerekend worden en kan niet worden geprint en het mag ook niet worden overgemaakt. De kinderen hebben wel veel plezier gehad met elkaar. Je hebt zeker een auto nodig om eea in de omgeving te gaan bekijken.

robert, eign, Thu Jan 10 2019 08:34:24 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dag lieve mensen, Helder dat we het niet iedereen naar de zin kunnen maken, wel jammer we zetten er ons wel voor in. Mooi is wel dat een andere gast me op dit bericht attendeerde, met de woorden dit is zo onwaar en gemeen! Ons sleutel beleid schept vertrouwen dat in afgelopen 10 jaar nog niet is geschaad, je kunt wel een sleutel op borg krijgen. Nee we hebben (nog) geen pin automaat excuus daarvoor gelukkig zijn in het dorp zijn er minimaal 4 pin automaten. Een tikkie had ook gemogen. Jammer is gewoon dat dit patform ook ruimte geeft voor deze "mis-leiding" We hopen dat mensen meer hun ongenoegen ter plaatse kenbaar maken dan is er weer contact. grote groet aan alle review schrijvers.

Zeer aanbevelingswaardig

Marcel Karsten
6-11-2014

Dit was echt de beste eenoudervakantie ooit. Het landgoed is prachtig, groot en voorzien van allerlei faciliteiten. Er wordt er een programma met de kinderen uitvoert. Gaaf is ook dat zowel de kleintjes als ook de pubers het fantastisch hebben. Ook als ouder geniet je maximaal. Heel erg gezellig met de andere ouders gepraat, geborreld en andere dingen gedaan. Ook de ruimte gehad om me af en toe een beetje terug te trekken.

Anja en Robert zijn fantastische gastheer en gastvrouw. Houden in de gaten 'hoe het met iedereen gaat' en staan klaar als ze iets je kunnen doen.

Je voelt de energie van het landgoed. Het is écht een plek om te onthaasten. Je voelt de rust over je heen komen. Overal op het landgoed zijn plekken om lekker te lezen, in mijn geval gitaar te spelen of als je nog een overload aan energie kwijt moet, bomen te hakken.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Geweldig plek door en met fantastische mensen!

Bartjan Zilverberg
8-10-2014

Heerljke tijd gehad op Roc. Kinderen hebben zich geen moment verveeld, wilden ook niet weg (hoewel er veel te zien/doen is in de omgeving) en juist ook voor de ouder is deze vakantie een aanrader omdat je (anders dan op een reguliere vakantie) direct aanspraak hebt. Alles kan, niks hoeft en het is vooraleen vakantie met je kinderen, beslist geen singles-reis oid. Eten was uitstekend en prijs/kwaliteit meer dan goed.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Een vakantie om nog lang op terug te kijken!

Miran
19-7-2013

De eigenaars Robert en Anja (en familie en vrienden) werken er hard aan om ervoor te zorgen dat alle gasten op het landgoed een mooie vakantie meemaken. Heerlijke maaltijden (waarbij ze voor mij elke keer weer een glutenvrije variant maakten), elke avond kampvuur, genoeg te doen voor de kinderen, een wandeling door de rivier, buiten slapen met de kinderen, riviertjes en dammen, een zwembad en mooie gesprekken met andere alleenstaande ouders en de eigenaren én de rust en sfeer die het landgoed omgeeft, hebben mij een onvergetelijke vakantie gegeven.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

een geweldige en bijzondere vakantie

Liesbeth
22-8-2012

als je niet houdt van all-inclusive maar geniet van eten aan lange tafels en 's avonds aan de vuurkorf in goed gezelfschap, liggen aan het zwembad of lekker in een hangmat, je kinderen die zich geen minuut vervelen, actief zijn met tennis, midgetgolf, wandeling door de beek, kanoen of iets buiten het landgoed, het kan allemaal bij Le Roc Foucard maar niets hoeft en dat maakte deze vakantie geweldig. Bijzonder was dat ondanks dat wij er niet waren in de spirituele week degene die interesse hadden onderdelen hiervan konden meemaken. Zo hebben we gemediteerd onder de sterrenhemel en in de hangmat, kennis gemaakt met magnetiseren en kaart gelegd onder begeleiding van de eigenaresse. Vol energie en met nieuwe inzichten ben ik thuis gekomen terwijl de kinderen aangaven 'de mooiste vakantie ooit' te hebben beleefd.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Positieve plek

H.a.w. den Brok
19-8-2012

Het personeel is zeer vriendelijke en flexibel. Hadden snel door wat elk kind (en elke volwassene) nodig had om zich fijn te voelen en deden daar erg hun best voor. We waren met een kleine groep waardoor het contact snel groeide onderling. Er hing een positieve, huiselijke sfeer. Samen eten aan een lange tafel. Kamers konden/hoefden niet op slot, dat voelde heerlijk. Zelf ben ik vegetariër en daar werd altijd rekening mee gehouden.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi huis maar beetje vergane glorie

Yvonne
6-11-2009

Het landhuis is mooi maar niet helemaal goed meer onderhouden en mijn inziens geen EUR 5800 per week waard. Je kan theoretisch voor 60 man koken, maar de professionele keuken heeft zijn beste tijd gehad (afvoer stroomt over; kokend hete kraan springt los; stoppen slaan door). Er is veel water rondom het huis (riviertje, meertje) wat het voor kleine kinderen soms wat eng maakt. De tennisbaan zat vol gaten. Onze badkamer liep iedere morgen over. Het domein is ongetwijfeld prachtig, maar voor EUR 5800 zou ik eerst zorgen dat het huis in orde is.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

Het huis wordt bij elkaar gehouden met duck tape

Suzanne
6-11-2009

Voor 6.000 Euro voor een week, waren onze verwachtingen hoog gespannen. Echter bij aankomst bleek dat er sommige onderdelen in het huis behoorlijk aan vervanging toe zijn. Vooral de keuken en afwasmachine: de stoppen sloegen elke dag wel een keer door. Er was in het gedeelte dat wij afgehuurd hadden (voor 25 mensen) maar 1 bad! Niet handig als je met 13 kleine kinderen op vakantie bent. De meeste douces liepen niet tot niet goed door. De algemene ruimte is zeker niet gezellig' er is niet echt een woonkamer. De vraag is natuurlijk of dat belangrijk is, want bij mooi weer ben je toch veel buiten. Buiten was het overigens wel heel mooi, maar met een rivier die over het terrein stroomt niet zo kindvriendelijk. Je kan vanaf het terrein met kano's op pad, erg leuk. De tennisbaan is slecht onderhouden, het zwembad is prima. Ook de grote trampoline was erg in trek bij de kids. Al met al een leuke week gehad, maar wel met ergenissen over het huis, zeker voor het bedrag dat we betaald hebben.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

Bed and Breakfast info

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Roc Foucaud in St. Prix, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Roc Foucaud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.